Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Fikk spilt litt Witcher 3 igår. Det ser fantastisk ut! Gleder meg til å fortsette etter all 17.mai feiringa. :D

Noen som har kommet langt på det enda?

Jeg og satte i gang i går. Kom meg et lite stykke uten å gå inn på detaljer. Herregud for et spill!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har samme problem. Det begynte etter siste oppdatering for meg. Har egentlig gitt opp hele forbanna PS4 nå. Skal kjøpe kabel snart og legge rundt hele gangen og stua for å få mer stabilitet. Trenger sikkert 30-40 meter med kabel.

Lenke til kommentar

Litt irriterende at man ikke får Trials eller demoer av spill ved lansering. Også en ting som gjør at jeg kjøper mindre og mindre spill.

Liker ikke å kjøpe spill jeg ender opp med å legge fra meg etter 1-2 timer.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jepp.

Tok en titt på Twitch og de som spiller der nå, virkelig skuffende grafikk og animasjoner til å være en stortittel i 2015.

EDIT:

Ser forøvrig på en PC Ultra stream og fysikken er veldig skuffende. Alle animasjoner er stive, kunstige og gammeldagse.

Hmm CD Projekt Red...

EDIT2:

Andre elementer med spillet som historiefortelling osv. er sikkert bedre. Men etter all hypen hadde jeg forventet litt mer. Dette virker mer som en Episode 2 Enhanced Edition 3.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Det er mange streams og den jeg så var Ultra settings på PC så det var ikke low. Så også en som mente han streamet fra PS4 og det var veldig skuffende. Men også på PC Ultra er det rett og slett mange elementer som er skuffende ift. hva de har vist tidligere, men det er nå en gang slik. Spillet er sikkert bra og mange vil nok kose det med seg uansett om de har gjort en "watchdog".

Bortsett fra alle effekter som er fjernet så er eks. alt av vegetasjon, løv/blader og kvister stive flate papirtegninger som blir rista rundt i random styr, helt ille å se på. Ser nesten ut sprites man brukte i gamle dager med litt penere overflateteksturer.

Cutscenes er ofte på kvalitetsnivå med Skyrim som nå er 4 år gammelt, noen ganger er de et hakk over.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...