jeh87 Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Noen som vet hva det koster sånn ca å ta seg en tur til E3? Med tanke på flybillett, Hotell og Billett til selve E3? Blir vel kanskje fort en god del kan jeg tenke meg? Litt off-topic men =) Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 (endret) Håper på The last Guardian og et nytt suikoden. Og seff Morpheus. Suikoden er svært usannsynlig med den retningen Konami har annonsert nå. Det måtte i så fall bli noe simplistisk mobil-RPG. http://www.gamer.no/artikler/konami-skifter-fokus-storspill-skal-ut-og-mobilspill-er-fremtiden/189584 For min del er det like greit. Selv om jeg er kjempefan av Suikoden har jeg ingen tro på at dagens Konami ville klart å lage noe på nivå med Suikoden 2. Ja, vet det dessverre er ekstremt usannsynlig. Koser meg med Suikoden 1 og 2 på PS Tv og Vita. Endret 16. mai 2015 av Sir-Allistair Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Det at de en gang lagde så gode rollespill som Suikoden 1 og 2 gjør det bare enda mer trist hvilken retning selskapet tar nå. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Det at de en gang lagde så gode rollespill som Suikoden 1 og 2 gjør det bare enda mer trist hvilken retning selskapet tar nå. Har du spilt femmern forresten, og vil du anbefale det? Klarte å gå glipp av det, og litt stress å få tak i. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Noen som vet hva det koster sånn ca å ta seg en tur til E3? Med tanke på flybillett, Hotell og Billett til selve E3? Blir vel kanskje fort en god del kan jeg tenke meg? Litt off-topic men =) Om jeg ikke tar feil så er E3 kun for presse og spesielt inviterte. Men Gamescom i Tyskland er åpent for alle. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 (endret) Noen som vet hva det koster sånn ca å ta seg en tur til E3? Med tanke på flybillett, Hotell og Billett til selve E3? Blir vel kanskje fort en god del kan jeg tenke meg? Litt off-topic men =) Lørdag 13. juni til fredag 19. juni Fly: 5.054,- t/r http://goo.gl/flights/mgau 6 netter hotell: 3.635,- http://no.hotels.com/hotel/details.html?q-room-0-adults=2&MGT=6&SYE=3&q-room-0-children=0&tab=description&YGF=14&ZSX=0&q-localised-check-out=19.06.2015&q-localised-check-in=13.06.2015&pa=1&hotel-id=269903&WOD=6&WOE=5&ZSX=0&SYE=3&MGT=6&YGF=14&WOD=6&WOE=5 E3 3-day Show Floor Pass: 7.327,- https://www.e3expo.com/attendee/2550/attendee-registration/ Totalt: 16.016,- Så kommer mat og lokal transport utenom. Endret 16. mai 2015 av Happyherb_InnleggNO 1 Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Noen som vet hva det koster sånn ca å ta seg en tur til E3? Med tanke på flybillett, Hotell og Billett til selve E3? Blir vel kanskje fort en god del kan jeg tenke meg? Litt off-topic men =) Om jeg ikke tar feil så er E3 kun for presse og spesielt inviterte. Men Gamescom i Tyskland er åpent for alle. Det har du helt rett i: "Welcome to Attendee Registration. Please note that E3 is a trade-only event and is not open to the general public. Individuals who are not able to document their direct, and current professional affiliation to the interactive entertainment industry are not qualified to attend. If you are from the retail sector, you must be able to provide documentation that verifies that you are responsible for company purchasing." Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Herregud hvor tregt spill lastes ned på ps4... Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Herregud hvor tregt spill lastes ned på ps4... Går normalt kjapt hos meg, men har også fiberlinje så jeg får normalt hastigheter rundt 80Mbps ned. Men jeg har opplevd at det går veldig tregt hvis jeg spiller andre spill eller ser Netflix, youtube etc under nedlastning. Så jeg pleier å sette på nedlastning når jeg ikke skal bruke PS4 til noe annet for å sikre max fart. Har også hørt at å sette PS4 i rest mode under nedlastning hjelper på hastigheten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 hvis du har en fiber på 1000mbps så er 80mbps veldig tregt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Trådløst eller kablet? Wifi-kortet i PS4 er sånn ca. pungdårlig. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Kan hjelpe å sette DNS til Google sin også. Det fikset biffen for meg. 1 Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Trådløst eller kablet? Wifi-kortet i PS4 er sånn ca. pungdårlig. Bare dette er nok til å kalle Ps4 en jalla maskin. Vi er i 2015 og null.støtte for 5 ghz.. Sony burde være flau. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Spesielt mtp. at en slik konsoll er "avhengig" av nett for å kunne utnyttes 100%. Til og med iPhonen min har 5Ghz, og det skulle bare mangle mtp. hvor lenge det har vært på markedet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Forstår ikke at Sony kjipet seg akkurat her nei. Kan umulig være den store kostnaden å implementere. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Bare dette er nok til å kalle Ps4 en jalla maskin. Vi er i 2015 og null.støtte for 5 ghz.. Sony burde være flau.Der er jeg nok uenig med deg. Å måtte vente lenger på å laste ned spillene man har kjøpt seg kan i verste fall kalles et i-landsproblem og gjør ikke hele maskinen jalla. Det irriterte meg nok til at jeg trakk kabel til konsollen selv da Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Kjøpte Ps4 men til online bruk er maskinen helt Udugelig. Får 3mb linje på min gamle linje, 60 mb på 5 ghz. 1 Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Bare dette er nok til å kalle Ps4 en jalla maskin. Vi er i 2015 og null.støtte for 5 ghz.. Sony burde være flau.Der er jeg nok uenig med deg. Å måtte vente lenger på å laste ned spillene man har kjøpt seg kan i verste fall kalles et i-landsproblem og gjør ikke hele maskinen jalla. Det irriterte meg nok til at jeg trakk kabel til konsollen selv da Er ikke interessert i å ha en kabel gjennom hele leiligheten Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 (endret) Er det noen store spill som kommer i sommer/tidlig høst? Er ikke interessert i å ha en kabel gjennom hele leiligheten Hehe, jeg har ruteren i TV-benken! Endret 16. mai 2015 av Nimrad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå