Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Det er vel bare ACIV: Black flag som har vært på mer enn 1 generasjon (med mindre man regner Wii U som en generasjon etter X360/PS3)

Hverken unity eller rouge kom ut på wii u om jeg husker riktig.

TW3 fikk 9,3 av ign for de som ikke har fått det med seg.

Endret av Slettet+130498
Lenke til kommentar

Det er vel bare ACIV: Black flag som har vært på mer enn 1 generasjon (med mindre man regner Wii U som en generasjon etter X360/PS3)

Hverken unity eller rouge kom ut på wii u om jeg husker riktig.

TW3 fikk 9,3 av ign for de som ikke har fått det med seg.

Var ikke de jeg tenkte på heller. :p AC:III kom til PS360 og WiiU.

Lenke til kommentar

The Division utsatt til Q1 av 2016. Helt greit for meg. Har tro på at det spillet kan bli bra så ser helst at de bruker tid på å utvikle det skikkelig. Nå kommer også Battlefront i høst, så da får man tid til å spille det skikkelig, i tillegg til muligens Rainbow Six. 

Lenke til kommentar

Forhåndsbestilte The Witcher 3 på PSN nå da blueraydrevet mitt driver å er ufint om dagen. Noen som vet om det blir mulig å preloade?

alle ps4 spill som kan forhåndsbestilles skal være mulige å preloade før eller siden, men dette skjer somregel bare en eller 2 dager før lanseringa

Lenke til kommentar

Da har jeg også fått The Witcher 3 i posten!

Det vil vel forsatt være mulig å spille før release, og hvordan blir det med trophies og slikt?

Du kan spille ja. Det skal komme en patch den 19 som skal ordne endel ytelses problemer osv. Etter hva jeg har forstått så kommer ikke trophy lista til Witcher 3 opp enda. Om du får disse trofeene som du får underveis vet jeg faktisk ikke...

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Da har jeg også fått The Witcher 3 i posten!

Det vil vel forsatt være mulig å spille før release, og hvordan blir det med trophies og slikt?

Du kan spille ja. Det skal komme en patch den 19 som skal ordne endel ytelses problemer osv. Etter hva jeg har forstått så kommer ikke trophy lista til Witcher 3 opp enda. Om du får disse trofeene som du får underveis vet jeg faktisk ikke...

day one patchen kom nettopp :tease:

Lenke til kommentar

The Division utsatt til Q1 av 2016. Helt greit for meg. Har tro på at det spillet kan bli bra så ser helst at de bruker tid på å utvikle det skikkelig. Nå kommer også Battlefront i høst, så da får man tid til å spille det skikkelig, i tillegg til muligens Rainbow Six. 

Det at The Division får ekstra tid på utvikling og polering er positivt, mulig at Ubisoft har sett seg selv i speilet og innsett at de kanskje må bearbeide praksisen sin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...