Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Order in the court!

Her er fasiten: PC gir bedre kvalitet, men er langt dyrere og mer komplisert. Hvis du allerede HAR en PC, kan det lønne seg å bruke den fremfor PS4. Jeg har en PC, den var dyr, men jeg bruker LANGT heller PS4. For eksempel prøvde jeg meg på Borderlands for mange år siden på PC, men det spiller fungerer ikke for meg på en 24" skjerm mens jeg sitter på kontoret. Nå kjøpte jeg Handsome Collection til PS4, og stoooooorkoser meg! Godt mulig grafikken er dårligere - internett mener i hvert fall det - men nytelsen min er bedre.

På den andre siden, hvis jeg skal spille Europa Universalis IV, så spiller jeg selvsagt LANGT heller på kontoret enn på sofaen, selv om det faktisk går an å gjøre det pga. Steam streamingen.

Endret av Shruggie
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak, ikke person, og diskuter anstendig. Merk spesielt følgende;  flaming og andre former for personangrep og Trolling er forbudt.

I henhold til retningslinjene har innlegg blitt slettet fra tråden. Videre brudd på dette kan føre til reaksjoner i form av advarsler og/eller utestengelse fra forumet.

Reaksjoner på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på https://www.diskusjon.no/index.php?s=b5770b344f75925a57cf672f34bd93db&&app=members&module=messaging&section=send&do=form&preview=1&_from=quickPM&fromMemberID=1713”'>Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Bare minne på at kl 18:00 idag så er det verdens premiere på Ubisoft sitt nye Assasin's Creed.

Kan se det her.

Leste at det ryktes om å hete AC: Syndicate. Og du kan bytte mellom mann og kvinne visstnok, hehe

Gleder meg til å se klokken 18:00!

Selvom de "melker" serien hvert år, så har jeg alltid like AC spillene :) 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Og så kommer det tll ps3 og 360? Nei da bare tulla :p Blir dette det første ac spillet som bare er på current gen konsolla?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...