Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

ååååh! Du er heldig! :D Må nok vente til neste måned jeg. Flytting til nytt hus. Så da blir det et par nye spill og nytt TV i "hula" mi :)

Men høres ut som det blir bra når du først skal spille da! 

Mitt ble liggende igjen hos faren min. Jeg tok det med opp ditt å pakket opp CE boksen. Han gikk ifra å være en 50 gammel kar til en tenåring :D Han måtte ta med seg middagen ut i stua for å se mens jeg spilte..hehe. Så hadde ikke hjerte til å ta med meg spillet. Regner med han sitter å spiller nå...regner å blåser ute. 

Perfekt spill vær :)

Endret av LarZen
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bestilte også fra Gamezone, fikk sendingsbekreftelse i posten på fredag, men ingenting i posten i dag.. Snakk om skuffelse! :(

Bor i Oslo..

Edit: Altså, jeg vet jo jeg vil få den før lanseringsdato, men når man får bekreftelse, er det jo det man går etter, og gleder seg deretter.. :p

Men, så tok jeg saken i egne hender..

Hadde et håp om at de ikke hadde registrert forsendelsen enda, siden det sto forventet levering i dag (og den var på terminalen i går kveld) .. så jeg marsjerte bort og fikk de til å sjekke, og jeg har akkurat nå åpnet CE, og fyrt i gang spillet og ser nå på tittelskjermen! :D

Bilder av CE fikk dere jo allerede, så.. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

ååååh! Du er heldig! :D Må nok vente til neste måned jeg. Flytting til nytt hus. Så da blir det et par nye spill og nytt TV i "hula" mi :)

Men høres ut som det blir bra når du først skal spille da! 

Mitt ble liggende igjen hos faren min. Jeg tok det med opp ditt å pakket opp CE boksen. Han gikk ifra å være en 50 gammel kar til en tenåring :D Han måtte ta med seg middagen ut i stua for å se mens jeg spilte..hehe. Så hadde ikke hjerte til å ta med meg spillet. Regner med han sitter å spiller nå...regner å blåser ute. 

Perfekt spill vær :)

Herlig pappa du har. Slik var min pappa også  :love:

Endret av H.A.M.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spillet og konseptet ser kult ut og god grafikk.

Men fy flate å mye bugs og dårlige animasjoner det var :p

Sikkert elendig gameplay også utifra klippet, hehe.

Men det er nok sikkert veldig tidlig i fasen vil jeg tro :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Klarte ikke holde meg så nå har jeg spilt litt. Spillet ser veldig bra ut på PS4 altså. Skarpt og masse detaljer.

Enste som jeg kjente plaget meg er flyten i animasjoner. Både ingame klipp og under kamp. Det har blitt ofret endel der for å få spillet til å flyte som det gjør på PS4.

Hvorfor prøver du å holde deg? :)

Er spent på å høre inntrykk, særlig på kampsystemet. Anmeldelsene har vel ikke kommet enda.

Lenke til kommentar

Klarte ikke holde meg så nå har jeg spilt litt. Spillet ser veldig bra ut på PS4 altså. Skarpt og masse detaljer.

Enste som jeg kjente plaget meg er flyten i animasjoner. Både ingame klipp og under kamp. Det har blitt ofret endel der for å få spillet til å flyte som det gjør på PS4. 

vi har enda ikke fått day one patchen så regner med ting og tang blir bedre da, vi må nokk regne med litt bugs og hakking her og der når vi får spillet såpass tidlig :tease:

ikke virker trophies heller, fikk en silver fra noen timer siden men man får ikke synkronisere de med psn så regner med dette kommer med day one

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Er litt i beit om jeg skal gå for witcher 3 til pc eller ps4. Noen innspill? Hva tenker dere heldiggriser som har fått spillet allerede? :)

Som allerede nevnt så må vi nesten få vite hva du har i maskinen din. Men det er helt klart at om du har en grei PC så er den versjonen selvfølgelig å anbefale. Om du har maskin nok til å få spillet til å gå med samme grafikk eller bedre men i 45-60fps så vil du få en mye mer behagelig opplevelse.

Er ikke noe å si på grafikken til PS4 versjonen. Men bildeflyt kunne selvf vært bedre. Spesielt animasjoner og kamp vil være mye bedre på en PC om du har maskinkraften til det.

Endret av LarZen
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Til ps4 definitivt

Siden PC sannsynligvis er bedre på alle måter er nok PS4 det rette valget.
Ps4 er bedre ;)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...