Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ble sabla skuffet over Risen 3. Et mer repetitivt angrepssystem skal lete lenge etter. Ellers enn det var det en klar forbedring av nummer to som var helt grusom, men enda langt bak Gotic og Risen 1.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke de klippene, hva er greia med navnene og hva er det? o.O

Det er to klipp som viser en karakter som heter Sir Dan. Ifra et Playstation 1 spill som heter MediEvil. Et spill mange har ønsket at Sony skal bringe tilbake.

Om klippene viser noe ifra et kommende spill eller hva det måtte være er usikert. Men mange krysser fingrene for at et nytt MediEvil spill nå kommer til PS4.

Her er traileren ifra 1998 :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Åja nå kjenner jeg igjen hodet hans :p Men ser klippene har blitt satt til privat nå. Nei jeg savner ps1 tida jeg og de første 4/5 årene ps2

Men navnet på klippene var ganske merkelige syns jeg

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Ser at gamezone har flere CE utgaver igjen til ps4 av The Witcher 3 for de som er interesserte.

Lenke til kommentar

Åååå MediEvil... Bli krympet ned til maur størrelse for å løpe rundt inne i en maurtue for å ta selve dronningen.. magisk skog..chalice.. ahhh <3

MediEvil! gode minner fra det spillet:) klasse spill!

Lenke til kommentar

Prøver å hjelpe en som ikke får spilt FIFA online. Han har fått (kjøpt) en Playstation-konto og en FIFA-konto (det er kanskje Origin eller noe) av meg. Han kom seg inn på Playstation-kontoen og aktiverte den som primærkonto, men fikk ikke løst inn kode for Playstation plus. Så han opprettet en ny konto, aktiverte den også som primær og fikk løst inn koden for plus. Kontoen jeg solgte er ikke norsk, men den han opprettet er norsk.

Han startet opp FIFA og kom seg inn på den modusen han skulle spille, men får ikke spilt online-kamper. Får ikke spilt online på verken norsk eller utenlandsk konto.

Noen som vet hva som kan være galt og hva man evt kan gjøre med dette? Vet ikke om han har gitt meg all og helt riktig info.

Står CE-34878-0. Prøvde et Google-søk uten å skjønne noe særlig mer.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Bare tipse om at det er endel som streamer PS4 utgaven nå. Dem er ikke lenge oppe men dukker opp igjen omtrent like fort. Spillet ser forøvrig bra ut. Uifra det en kan se over komprimert streaming vel å merke.

Eneste jeg ser som er negativt er at spillet tegner opp skygger og endel vegetasjon. Men dette er typisk konsoll begrensninger og ikke noe overraskelse eller noe en bryr seg nevneverdig over. Spillet ser rett og slett veldig bra ut. 

Lenke til kommentar

Her er enda en video av Kinga.. jeg mener The Witcher 3.

Trodde egentlig jeg var ferdig med å bli hypa for spill som ikke er ute enda. Har også unngått å se videoer fra spillet, er stor fan og vet at jeg komme til å ende opp med å kjøpe det. Men klarte ikke la vær å se denne og nå ...  :dribble:

Blir vanskelig å vente til 1. juni med å spille spillet. (Innleveringsfrist for masteroppgaven jeg skriver på)

EDIT: Og ja, utrolig pen dame. 

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg skjønner meg ikke på all denne hypen til the witcher 3, det ser ikke noe annerldes ut enn skyrim

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...