Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Der må vi nok si oss svært uenige. Jeg har kjørt en del gokart oppigjennom, å det er på ingen måte vanskeli å få skrens på en gokart. Det som skiller det å skrense med en gokart og en vanlig bil er at gokartenne er pinnestive å har små kontaktflater, dette fører til at når en pusher en gokart så langt at den faktisk mister grepet så mister den gjerne alt på en gang og du ender opp i en 180 graders skrens.

Derfor jeg skriver nesten umulig :p Joda det går og det har skjedd for meg også når jeg har dratt strikken for langt. Er vel det Lord Nuker gjør i spillet kanskje da. Pusher for mye for fort?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan er det da å¨ta curbsen med en go kart? Noen ganger så går det fint, og andre ganger så spretter man jo som en strikkball.

Om en kommer seg opp og ned av de på en forsiktig måte, altså ikkje for fort på og for fort av skal det vel gå bra, men ettersom gokarter gjerne ikke har dempere som presser hjulene ned til veien igjen kan det fort bli litt hompetitten om du er for kjapt på og av curben.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

ok, får bare legge tid og runder i det, skal bli spennende å se om det er store forskjeller med rattet i morgen

Lenke til kommentar

En gokart er nesten umulig å velte eller å skli med. Dem ligger så ekstremt godt klistret på asfalten. Så at en mister grepet i Project Cars høres rart ut..

Der må vi nok si oss svært uenige. Jeg har kjørt en del gokart oppigjennom, å det er på ingen måte vanskeli å få skrens på en gokart. Det som skiller det å skrense med en gokart og en vanlig bil er at gokartenne er pinnestive å har små kontaktflater, dette fører til at når en pusher en gokart så langt at den faktisk mister grepet så mister den gjerne alt på en gang og du ender opp i en 180 graders skrens.

Er lett at det ender i 180 graders skrens med gokart, men samtidig med litt øvelse er det egentlig ikkje så vanskelig å legge gokarten inn i ein kontrollert sladd sjølv med leige-gokart som makser rundt 60-80 km/t. Kluet er å legge tyngda på ytterhjula, dvs lene seg feil veg. Men man får vel ikkje styre korleis man lener gokartføreren i Project Cars?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Kom akkurat igang med super kart sesongen, og det var noe helt annet^^ endelig muligheter for å prøve og kvalifisere seg før selve løpet :D

Lenke til kommentar

Jeg holder alltid litt igjen når jeg kjører gokart, hvis ikke føler jeg at jeg mister kontrollen. Har absolutt på følelsen av at det hadde gått an å velte hvis jeg kjørte den opp i maks hastighet og gjort en krapp sving, men ikke forsøkt.

Lenke til kommentar

spilte  noen timer Project Cars i natt, å holder på å rigge opp igjen nå. Jeg syns go kart kjøringen var helt nydelig, både med kontroller og ratt.  Selvfølgelig 100 ganger enklere med et ratt, men følte jeg fikk mer enn nok feedback i kontrolleren med for å klare å holde kontrollen, eneste gangen jeg skled ut i ukontrollert skrens var om jeg pushet bremsene i en sving, noe en aldri bør gjøre uansett. 

Lenke til kommentar

Jeg er utrolig fornøyd med kjørefølelse, force feedback i rattet og ikke minst grafikken i P-Cars, Titan X i SLI får faktisk kjørt seg litt da en må presse inn en god del anti alising for å bli kvitt all alising, Men tror nok det fint kan triumfere som det peneste bilspillet på markedet :) Har spilt det siden jeg sto opp i dag (tok meg fri fra skolen :whistle:) og det eneste jeg har å utsette på det må nok være at jeg synst AIen er i overkant aggresiv på høyere vanskelighetsgrader, noe som er ganske irriterende når det bare er en litt kraftig kakk som skal til før du er ute av løpet.

Lenke til kommentar

Det var en diskusjon om Project Cars som jeg kastet meg inn i da jeg ellers leser den tråden mye så jeg postet litt om mine opplevelser med spillet, selv om jeg her velger å spille det på PC, om du synst det ikke hører hjemme i tråden her så beklager jeg det.

Men for å hjelpe deg på vei så har du alle ratt som er støttet på de forskjellige plattformenne her http://www.projectcarsgame.com/beyond-reality.html

Av disse er det nok fantec rattene som er de grommeste, men også absolutt de dyreste. Thrustmaster T300RS er og regnet for å være et veldig godt ratt, faktisk bedre enn det G27 er som jeg synst er et sabla godt ratt, men du får ikke med H Gir og clutch pedal med dette T300RS orginalt.  Mitt tips er uansett ikke å kjøpe det biligeste å kjipeste rattet da dette fort bare blir bortkastet penger, legg et par tusenlapper i det når du først skal ha ett ratt.

Endret av Evil-Duck
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kan se ut som Rockstar Editoren i GTA5 finner veien til PS4.

"Rockstar also said in the Q&A it is still working on bringing the Rock Editor to current-gen consoles, but due to the additional processing power the feature requires, releasing it for last-gen versions of GTA 5 isn’t possible. That being said, the Lab radio station is also still in the works for PS3, PS4, Xbox 360 and Xbox One."

kilde

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Ps4'en min har stått noen uker i hvilemodus nå, men istad gikk den plutselig ut av hvilemodus og skrudde seg helt av.. Liker å ha den i hvilemodus hvis det er noe som må lastes ned av oppdateringer etc. Er det normalt at dette skjer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...