JoseCuervo Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 (endret) Fæl ghosting på ps4 versjonen av Project Cars. Håper det blir fiksa snarest. Endret 4. mai 2015 av JoseCuervo Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Er vel en av tingene som blir fikset når d1 patchen blir sluppet på torsdag. Men, hvordan føles spillet? Og ikke minst kontrollen, eller bruker du ratt og pedaler? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Vurderer seriøst Project cars, kom gjerne med tilbakemeldinger på både spill og evt forslag/erfaringer på ratt. Jeg sliter med plass der jeg spiller, så skal jeg ha ratt må jeg ha et sete/rattstand siden jeg sitter i Saccosekker/FatBoys uten tilgjengelig bord. Min samboer karnøfler meg dersom noe slikt som dette dukker opp: så da gjenstår enten Playseat Challenge: eller en modifisert Ottoman: . Anyone? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Her er alternativene ihvertfall: Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Hypp på Porscherattet ass, men det koster en gazillion. Spørs om det er verdt det... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Jeg har et G27 som får holde en liten stund til. Er veldig keen på et fult fanatec sett, men bare rattet alene koster jo i nærheten av 1000€ Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Funker ikke g25 på ps4 så kjøper jeg spillet på pc. Sorry, Sony, men nei! Nei! Sitt! Åpne opp for tredjeparter! Flink gutt! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Kjipt å bo i Australia. Alle eksemplarene av Project Cars er gjennomvåte og ødelagt pga flom. Ny ladning på vei.. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Pluss at Australia er enda verre enn Europa når det kommer til utgivelsesdatoer og spill som aldri får en offisiell release overhodet. Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Noen som vet hvordan FPS og oppløsingen på The Witcher 3 blir? Og de PS4 "gameplay" videoene som er ute på youtube nå. Er det legit? Eller er det tatt fra PC? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 1080p, 30fps. Videoene er fra PC. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 http://www.reddit.com/r/pcars/comments/34xb40/im_afraid_ps4_version_will_give_me_migraines_ps4/ The Project Cars developers have responded on the ghosting issue on PS4: "It's not a bug. It's a side effect of the way we do AA on PS4, and is arguably a good thing (hear me out!). It's there, and very noticeable from static images of non-direct feed footage especially, but also undeniably in the game itself (mainly when paused). I spotted it and reported it as soon as it got checked in long ago (so we didn't "miss it" as many would have you believe). However, I also "spotted" that the PS4 version has really lovely image quality, a very smooth and slightly soft (not low res!), "non-gamey" look, which is very natural, and (imo!) rather fantastic, due to this very clever AA approach. It also greatly minimises the distant "shimmer" you often see in console racing games, which is a side effect of low quality AA on thin vertical objects such as fences. So yes, the ghosting effect is there, if you look hard enough. The advantages far outweigh this small disadvantage however. Notwithstanding that, if customer feedback demands it, we have a plan to add a UI slider in a future update, which will enable you to tune out the ghosting, at the expense of more aliasing and distant shimmer." Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Hmm...det var ei løysing eg ikkje hadde rekna med. Hadde forventa at Project Cars skulle bli knall på PS4. Får sjå spillet ann. Er jo forsatt håp om at det vil levere. Witcher 3 blir nok heller på PC og kjøpt via GoG. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Har spilt en stund, er dog enda ikke forbi Go-Kart segmentet, så jeg føler ikke at jeg har sett spillet enda. Lenke til kommentar
Stampy Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Jeg må skryte litt av meg selv. Ble ferdig med Tomb Raider igår. 100% Det første spillet jeg fullfører 100% 2 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Gratulerer. Veldig bra spill, koste meg stort med det. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Wolfenstein, det er fader i meg et fett spill altså! Anbefaler sterkt både the Old Blood og the New Order Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 PS4 gameplay av The Witcher 3. 1 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Er det meninga at hohokum skal være gratis denne mnden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå