CaZpeR Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Kjempepris på Playstation Tv på Siba i dag: http://www.siba.no/aktuelle-kampanjer/siba-super-sondag/sondag-3-mai/vita-playstation-tv-118498 Allerede utsolgt. Har sett den til denne prisen tidligere så ikke et umulig kjøp senere. Vurderer denne selv til TVen på gjesterommet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Kjempepris på Playstation Tv på Siba i dag: http://www.siba.no/aktuelle-kampanjer/siba-super-sondag/sondag-3-mai/vita-playstation-tv-118498 Hva er poenget med en slik en? Hele poenged med ps vita er jo at det skal være handholdt... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Så du kan spille PS4-spill på en annen TV uten å flytte PS4en. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Kjempepris på Playstation Tv på Siba i dag: http://www.siba.no/aktuelle-kampanjer/siba-super-sondag/sondag-3-mai/vita-playstation-tv-118498 Hva er poenget med en slik en? Hele poenged med ps vita er jo at det skal være handholdt... Poenget med den er remote play på et annet tv i huset, slik at man slipper å flytte ps3/4 hver gang tv de koblet til er opptatt. Også kan vistnok spille enkelte psp og ps1 spill på den. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Hva er poenget med en slik en? Hele poenged med ps vita er jo at det skal være handholdt... Men det er da unektelig gøy å kunne spille PSP og Vita spill på stor skjerm og med skikkelig kontroller om man har lyst? De fleste Vita spill som ikke er helt avhengig av touchpad funksjonalitet kan spilles på PSTV, det samme kan psp og ps1 spill som kunne spilles på vita. Også kan du streame skjermbildet fra ps4 via pstv og til en annen tv, om den vanlige tv'n er opptatt. Fungerer veldig bra faktisk. Det er ikke ment som en erstatning for Vita, men som et tillegg, så det har ingenting å si for poenget ditt. Eneste minuset er at man ikke kan streame netflix og sånt. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 (endret) Etter å ha spilt GTA5 på PC siden PC lanseringen så fikk jeg spilt PS4 versjonen litt nå. Og damn altså....viste det var forskjell utifra litt basic knowledge. Og etter å ha sett bilder og film klipp. Men det er dramatisk forskjell altså. Nå har jo jeg en ok PC som jeg bygget for nesten 3 år siden. Men at det var så forskjell..ikke bare det at spillet kjører i 60+ fps. Men alt er så livløst i farger og ingenting popper som på PC utgaven. Begynner å lure litt på om jeg må pensjonere PS4 snart jeg altså. The Witcher 3 kommer neste mnd og jeg har bestilt det til PS4. Men etter å ha sett hvor utrolig pent det ser ut på en PC i disse klippene som ligger ute. Så tror jeg skuffelsen blir stooor om jeg spiller det på PS4. Pokker altså...er jo veldig glad i PS4 maskinen min. Jeg synes dog Rockstar har vært i overkant sleipe når de senket den visuelle kvaliteten på konsollutgaven rett før man fikk kjøpt PC utgaven. Rimelig kalkulert spør du meg. Bare for å selge flere kopier til PC og øke differansen. Folk har kjøpt på forrige konsoll, denne generasjonen og nå på PC. Samtidig som de lekte "waiting game" med de som ventet på PC utgaven fremfor å kjøpe på nyeste konsoll. Dette har de spilt hardt på hele veien og så innlysende at det nesten gir avsmak. Driter i GTAV på PC ettar at de gjorde dette skitne trikset med PS4 utgaven men håper ikke de kjører sammen suckerløpet på RDR2 da det er et spill jeg bare venter på. Jeg kommer uansett ikke til å kjøpe det på mer enn 1 plattform. RDR Remastered håper jeg også på, men det skal være gjort en skikkelig jobb. Etter RDR:RE og RDR2 tror jeg dog Rockstar kommer til å slite om de ikke finner på noe nytt og tenker at en ny runde med tradisjonell GTA skal gi like stor suksess. Selv det å dra frem gamle ting for oppussing begynner å bli utslitt snart. Endret 3. mai 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Jeg syns grafikken på alle gta 5 versjonene er dårlige jeg. Når jeg måler det opp med grafikken til final fantasy 15 og uncharted 4 så blir det bare casual... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Jeg synes dog Rockstar har vært i overkant sleipe når de senket den visuelle kvaliteten på konsollutgaven rett før man fikk kjøpt PC utgaven. Rimelig kalkulert spør du meg. Det var en bug og ble fikset. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Nå er det jo 2 forskjellige typer spill å lage grafikk til. Alle spill kan ha en fin bakgrunn, så lenge man faktisk ikke kan gå dit! Noe av cluet meg gta og den type spill er jo at ser man det kan man gå og oppsøke det! Men ja, som skrevet i en annen tråd, dagens konsoll generasjon er bare en ventepute på hva som kommer når 4k tv'er får bedre fotfeste i hjemmet til folk... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Men jeg skjønner ikke hvorfor ikke alle spill kan bruke samme grafikk som final fantasy har? Det hadde vært så lekkert Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 (endret) Jeg synes dog Rockstar har vært i overkant sleipe når de senket den visuelle kvaliteten på konsollutgaven rett før man fikk kjøpt PC utgaven. Rimelig kalkulert spør du meg.Det var en bug og ble fikset. Fikset etter PC lanseringen? Har uansett vanskelig for å tro at Rockstar, som er så opptatt av visuell kvalitet, klarer å slippe en "bug" som går såpass utover det visuelle. Og det rett rundt lanseringen til PC utgaven og masse hype om den visuelle kvaliteten der. Too convenient, mission accomplished. At de fikset det er bra, men at det var utilsiktet ift. signaleffekten i markedet? nah. EDIT: Når ble det det riktig å si "et TV", det heter vel fortsatt "en TV". Bare en trend jeg merket meg de siste 5-6 siden i tråden En TV, et apparat. Endret 3. mai 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Men jeg skjønner ikke hvorfor ikke alle spill kan bruke samme grafikk som final fantasy har? Det hadde vært så lekkert Fordi det å lage spill er et kompromiss mellom å fordele ressurser til grafikk, fysikk, lyd, gameplay, og størrelse. For å vri spørsmålet ditt litt, hvorfor kan ikke alle biler bruke en V12 motor fra Ferrari eller McLaren, det hadde vært meget behagelig Eller hvorfor er ikke alle motorveier som autobahn med høye eller frie fartsgrenser? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 (endret) Nå er det jo 2 forskjellige typer spill å lage grafikk til. Alle spill kan ha en fin bakgrunn, så lenge man faktisk ikke kan gå dit! Noe av cluet meg gta og den type spill er jo at ser man det kan man gå og oppsøke det! Men ja, som skrevet i en annen tråd, dagens konsoll generasjon er bare en ventepute på hva som kommer når 4k tv'er får bedre fotfeste i hjemmet til folk...Synes ikke dagens generasjon konsoller er godt nok til 1080P eller 2.5K en gang. I praksisk har vi fått 720p konsoller som forsøker å levere på 1080p. Hvis det blir en ny generasjon håper jeg det blir bedre gjennomført, men det spørs da man vil ha bredest mulig marked. Endret 3. mai 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 (endret) For øyeblikket er chromecast ganske begrenset da det kun funker med streaming tjenester og et par betal spillere som har halldårlig støtte for casting som ikke går all værden smooth. VLC teamet jobber dog med å få Chromecast støtte til VLC Spilleren, å da åpner plutselig mulighetene seg opp om de får til dette på skikkelig vis.Lenge siden du har brukt Chromecast? Man kan caste alt fra nettleser, ikke bare video. Det går virkelig smooth når man caster både fra apper og nettleser. Det er også Beta av screenmirroring men dette er ikke godt nok ennå. Endret 3. mai 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Nå er det jo 2 forskjellige typer spill å lage grafikk til. Alle spill kan ha en fin bakgrunn, så lenge man faktisk ikke kan gå dit! Noe av cluet meg gta og den type spill er jo at ser man det kan man gå og oppsøke det! Men ja, som skrevet i en annen tråd, dagens konsoll generasjon er bare en ventepute på hva som kommer når 4k tv'er får bedre fotfeste i hjemmet til folk...Synes ikke dagens generasjon konsoller er godt nok til 1080P eller 2.5K en gang. I praksisk har vi fått 720p konsoller som forsøker å levere på 1080p. Hvis det blir en ny generasjon håper jeg det blir bedre gjennomført, men det spørs da man vil ha bredest mulig marked. Derav at jeg kaller dagens generasjon for en ventepute til de får satt sammen en HW som faktisk er på høyde med dagens pc'er. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Etter å ha spilt GTA5 på PC siden PC lanseringen så fikk jeg spilt PS4 versjonen litt nå. Og damn altså....viste det var forskjell utifra litt basic knowledge. Og etter å ha sett bilder og film klipp. Men det er dramatisk forskjell altså. Nå har jo jeg en ok PC som jeg bygget for nesten 3 år siden. Men at det var så forskjell..ikke bare det at spillet kjører i 60+ fps. Men alt er så livløst i farger og ingenting popper som på PC utgaven. Begynner å lure litt på om jeg må pensjonere PS4 snart jeg altså. The Witcher 3 kommer neste mnd og jeg har bestilt det til PS4. Men etter å ha sett hvor utrolig pent det ser ut på en PC i disse klippene som ligger ute. Så tror jeg skuffelsen blir stooor om jeg spiller det på PS4. Pokker altså...er jo veldig glad i PS4 maskinen min. Heh, hva er det du sier for noe? Ps4 sin versjon av gta 5 er jo drit lekker Jeg syns grafikken på alle gta 5 versjonene er dårlige jeg. Når jeg måler det opp med grafikken til final fantasy 15 og uncharted 4 så blir det bare casual... Lol... 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 (endret) Etter å ha spilt GTA5 på PC siden PC lanseringen så fikk jeg spilt PS4 versjonen litt nå. Og damn altså....viste det var forskjell utifra litt basic knowledge. Og etter å ha sett bilder og film klipp. Men det er dramatisk forskjell altså. Nå har jo jeg en ok PC som jeg bygget for nesten 3 år siden. Men at det var så forskjell..ikke bare det at spillet kjører i 60+ fps. Men alt er så livløst i farger og ingenting popper som på PC utgaven. Begynner å lure litt på om jeg må pensjonere PS4 snart jeg altså. The Witcher 3 kommer neste mnd og jeg har bestilt det til PS4. Men etter å ha sett hvor utrolig pent det ser ut på en PC i disse klippene som ligger ute. Så tror jeg skuffelsen blir stooor om jeg spiller det på PS4. Pokker altså...er jo veldig glad i PS4 maskinen min. Heh, hva er det du sier for noe? Ps4 sin versjon av gta 5 er jo drit lekker Jeg syns grafikken på alle gta 5 versjonene er dårlige jeg. Når jeg måler det opp med grafikken til final fantasy 15 og uncharted 4 så blir det bare casual... Lol... Hva er poenget ditt med å lete fram kommentarer fra flere dager siden? Folk kan endre mening Endret 3. mai 2015 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Hahaha. Gamle kommentarer? Den er 5 dager gammel. 9 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 (endret) Tror dere ratchet and clank kommer til ps4 i år? Endret 3. mai 2015 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Lenge siden du har brukt Chromecast? Man kan caste alt fra nettleser, ikke bare video. Det går virkelig smooth når man caster både fra apper og nettleser. Det er også Beta av screenmirroring men dette er ikke godt nok ennå. Å caste fra chrome går langt fra smooth. Om du eksempelvis går på youtube å caster video derifra går chromecasten automatisk over i sin egen youtube app. Problemet jeg snakker om er det ikke er noen skikkelig måte å caste videoer som du har lokalt på datamaskinen. Om du har noen god måte å gjøre dette på så takker og bukker jeg, men jeg finner vertfall ingen god måte å gjøre dette på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå