ZenCo Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Litt varierande virkar det som. Begge mine er megaslitt etter veldig lite bruk, så eg må på reklamasjonstur eg og. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Min ps4 er av siste revisjon. Kanskje problemet ble løst til da, for kontrolleren min har i hvertfall overlevd Bloodborne. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Ikke så lenge til vi endelig får se hvordan PS4 versjonen av The Witcher 3 ser ut. Det er ikke veldig mye å gå på, men i mellomtiden har vi dette: Fra 5:35. Merk at dette er "part 2/3" fra en reportasje om The Witchter 3, så se gjerne igjennom alle 3 delene for å få et greit innblikk i spillet. 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Må man ha aktivt PS+ abn. for å spille spill man har lastet ned igjennom PS+ linup? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Ah, okei. Takk for svar Noen som har tips til hvordan jeg kan få raskere download speed på PS4? Har 25/25 hjemme, og laster ned med rundt 3 Mpbs på alle andre enheter. På PS4 er hastighetene vesentlig dårligere. Og ja, jeg bruker selvfølgelig kabel. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Ah, okei. Takk for svar Noen som har tips til hvordan jeg kan få raskere download speed på PS4? Har 25/25 hjemme, og laster ned med rundt 3 Mpbs på alle andre enheter. På PS4 er hastighetene vesentlig dårligere. Og ja, jeg bruker selvfølgelig kabel. Dessverre så lever vi i nåde til farten til enten Sony eller spill utviklerne sine servere. Men synes noen ganger nedlastning har gått raskere hvis jeg setter PS4 i standby modus. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Det ble raskere av å ta i bruk DNS'en til Google, men serverne til Sony er virkelig forferdelig. Burde klare å levere bedre hastigheter. Spesielt når det er snakk om så lite som å laste ned 3 Mpbs.. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 (endret) Ja det er rett og slett for dårlig. Det er jo ganske store patcher til dem fleste spill idag dessverre. Og noen ganger så bruker jeg timer på timer å laste ned fks 5gb. For så andre ganger få det ned på 10 minutter... Det skal Microsoft få et stort pluss i boka for på Xbox One. Aldri vært borti treg nedlastning. Men så tar det gjerne en evighet å installere spillet også da...men er selvf ikke det samme. Endret 2. mai 2015 av LarZen Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 (endret) Jeg måtte laste ned en patch til Trials Fusion på 3.5 gb for å begynne å spille online. Litt kjedelig at det står det skal ta evig lang tid når jeg har en linje som skal ta unna nedlastingen på rundt 20 min. Leste en interessant post på reddit om at hastighetene kan være cappet slik at serverne ikke skal overbelastes. Mtp. hvor mye problemer Sony har hatt så ser jeg ikke på det som noen usannsynlighet. Endret 2. mai 2015 av Emils. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Skal ikke se bort ifra at det stemmer. Ting tar skremmende lang tid her på min 100/100 om dagen kontra hvordan det gikk før nyttår. Er en av grunnene til jeg også har stoppet å kjøpe større spill digitalt på ps4'en. Tror jeg brukte et kvarter på Crimsons land som er på 80+-mb :S Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Igjen: Det er ikke Sony, det er CDN'ene som Sony (og alle spillutgiverne) leier plass hos. Antageligvis laster vi alle ned patchene samtidig, og det er selvsagt derfor det går tregt. Hvis du venter 24 timer går det antageligvis langt raskere. Men hvem i alle dager venter vel...? 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Patchen jeg lastet ned kom for en måned siden, men løsningen du foreslår er fortsatt idiotisk. Skal man vente i ett døgn for å spille pga. en patch på 3,5 gb? Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Vet ikke hvorfor, men til meg hjelper det å ta en nettverkstest for å få fart på nedlastninger. Startet å laste ned et spill i dag på drøye 4GB, estimert tid var rundt 3 timer. Deretter tok jeg nettverkstest, og estimert tid sank til 30 minutter. Så hvis jeg ser det tar lang tid, så gjør jeg det samme og det fungerer hver gang (har benyttet meg av denne metoden lenge). Men hvis man starter å spille et annet spill, netflix, youtube etc mens man venter, så går hastigheten ned igjen. Så det er viktig at man ikke bruker PS4 til noe annet når man skal laste ned spill. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Ser Sleeping Dog Definitive Edition er på salg til PS4 for 129. Ikke spilt det før, er det verdt det? Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Kjempepris på Playstation Tv på Siba i dag: http://www.siba.no/aktuelle-kampanjer/siba-super-sondag/sondag-3-mai/vita-playstation-tv-118498 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Playstation TV er vel bedre i teorien enn praksis, men til den prisen kan man jo kjøpe den for det den fungerer med. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Unnskyld det kraftige uttrykket, men det var faen meg på tide! Bare de får fikset til litt visuell skade også nå så kan det endelig i mine øyne! sidestilles med Forza Haha, GT har i grunn vært en vits..altfor altfor lenge. Gikk vel litt på felgen det siste spillet rent salgsmessig også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå