Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Igår så var det en "test" stream av Project Cars på PS4. Haug med folk som satt å så på. Vet ikke om det var en utvikler eller hva greia var. Det så ihvertfall ut som et meget fint frieri til bil simulator fans :)

Lurer på om i år blir året det må kjøpes ratt,pedaler og et sete løsning...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ut til at jeg må sende inn min PS4 da den spytter ut discer på eget initiativ. Har forstått det slik at alt blir slettet når man sender den inn, noen som har tips til noen god backupløsning?

Er mulig å ta backup med ekstern disk nå :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Unnskyld det kraftige uttrykket, men det var faen meg på tide! Bare de får fikset til litt visuell skade også nå så kan det endelig i mine øyne! sidestilles med Forza :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

ahh G27 ja, er primært for pc, men fungerte på GT5 og 6 også, noe som gjorde det til et litt bedre spill kontra kontroll. Sitter litt på gjerde og vurderer å oppgradere til et fantatec formula black ratt, men vi snakker 1000€ før staten skal ha sin bit av kaken :p Blir vel å vente til enten skattepengene er i orden eller vinner på lotto :)

Lenke til kommentar

Nå er shadow warriors på salg på PS store til noe over hundrelappen. Hadde det ikke vært for at jeg fortsatt har xx timer igjen med bloodborne (og batman i sommer) så hadde jeg nok kjøpt denne. Får satse på at det blir PS+ gratisspill til høsten... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...