Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Leaving PS Plus:

■6th May: Tower of Guns

■6th May: Never Alone

■6th May: Dishonored

■6th May: Aaru’s Awakening

■6th May: Killzone Mercenary

■6th May: MonsterBag

Entering PS Plus:

■6th May: Ether One (PS4)

■6th May: Guacamelee! Super Turbo Championship Edition

■6th May: The Unfinished Swan (PS4, PS3, PS Vita)

■6th May: Race the Sun (PS4, PS3, PS Vita)

■6th May: Murasaki Baby (PS Vita)

■6th May: Hohokum (PS4, PS3, PS Vita)

http://blog.eu.playstation.com/2015/04/29/playstation-plus-may-ether-one-hohokum-murasaki-baby/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fin tanke å ha en pc i stua, men av personlige erfaringer så er det alltid mye krøll med spesielt nye spill. Krøll som du gjerne slipper unna med en konsoll. Vet ikke om jeg vil ha med meg all googlinga av diverse problemer i stua.

Det som kanskje blir snedig er jo at du ikke kan spille online på for eksempel bf4 med en kontroller mot folk som sitter med tastatur og mus. Da må du ta med deg tastaturet i sofaen.

Lenke til kommentar

Det som kanskje blir snedig er jo at du ikke kan spille online på for eksempel bf4 med en kontroller mot folk som sitter med tastatur og mus. Da må du ta med deg tastaturet i sofaen.

Klart du kan? Noen av dem beste kommentarene jeg har fått imot meg er når jeg har vært på toppen av lista og så fortelle at jeg knuste alle med en håndkontroller. Blir drama uten like....

Men nå er ikke jeg spesielt flink i online fps spill så er sjeldent jeg spiller det eller havner på topp. Men det kan la seg gjøre :p 

Lenke til kommentar

Entering PS Plus:

■6th May: Ether One (PS4)

■6th May: Guacamelee! Super Turbo Championship Edition

■6th May: The Unfinished Swan (PS4, PS3, PS Vita)

■6th May: Race the Sun (PS4, PS3, PS Vita)

■6th May: Murasaki Baby (PS Vita)

■6th May: Hohokum (PS4, PS3, PS Vita)

http://blog.eu.playstation.com/2015/04/29/playstation-plus-may-ether-one-hohokum-murasaki-baby/

Hmm. For en gangs skyld er jeg ikke spesielt gira på lineupen til PS+. Guacamelee (awesome spill) har allerede vært på ps+, selv om dette er en utvidet utgave er det ikke nok nytt til at jeg kommer til å spille det gjen. Murasaki baby mener jeg også at jeg har fått gjennom ps+, kanskje det var et annet spill i serien -- likte det uansett ikke. 

Hokokum har jeg hørt blandede ting om. Kommer til å prøve, men er ikke spesielt gira. Raise the sun og Ether One har jeg ikke prøvd på, de kan jo såklart være bra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Flere som gleder seg til project cars 7. Mai ?

Jepp, på tide og børste støv av G27 settet, blir vel å kjøre til jeg sovner i stolen før ETS2 sin Skandinavia EXP kommer dagen etter ^^ (Sry for pc snakk i ps4 tråden ;)

Endret av Slettet+130498
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...