jeh87 Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Har ikke fått sett så mye av The Witcher Wild Hunt egentlig. Men så den nyeste traileren de la ut for en uke siden. Fy flate! Jeg er solgt! Dette må kjøpes! Lenke til kommentar
kondis Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Newman221 kom meg i forkjøpet. Jeg kjøpte nesten aldri spill på 90 tallet. Nå kjøper jeg masse spill som jeg ikke en gang ender opp med å spille Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Prisene har ikke fulgt den generelle prisutviklingen nei, men antall spill hver person eier har nok steget betraktelig. Før var det ikke uvanlig at man kjøpte 1-2 spill i året og spilte de kontinuerlig i evigheter. Nå skal man ha Fifa, COD, Battlefield, Destiny, GTA, Tomb Raider og alle de andre spillene. Så omsetning har nok økt for de fleste selskaper, selv om prisen pr spill er mer enn halvvert justert for inflasjon Jeg savner den tiden, når jeg kjøpte meg banjo kazooie og spilte livet at det i flere måneder Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Har ikke fått sett så mye av The Witcher Wild Hunt egentlig. Men så den nyeste traileren de la ut for en uke siden. Fy flate! Jeg er solgt! Dette må kjøpes! Bare drøye tre uker igjen til TW3. Ah så jeg gleder meg. Håper Gamezone sender ut så man får det før helgen. Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Ja Blir også et nytt TV på meg i juni.. Men får ikke bestemt meg mellom Samsung og Sony, hehe Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Ja Blir også et nytt TV på meg i juni.. Men får ikke bestemt meg mellom Samsung og Sony, hehe Hva med philips? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Ja Blir også et nytt TV på meg i juni.. Men får ikke bestemt meg mellom Samsung og Sony, hehe Vil bare tipse deg om Philips 630 som kommer i Mai mnd. Uten Smart-Tv dritten og med ekte 100hz panel. Med andre ord perfekt TV for spill. Gjenstår å se om bilde er bra og om det er kort latency. http://www.dinside.no/933556/philips-lanserer-tv-helt-uten-smarttv-losning 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Det er vel latency som er det viktigste momentet om TVen skal brukes hovedsaklig til spilling. Selvfølgelig også oppløsning og frekvens, men de fleste kommer jo nå med FullHD eller UltraHD og minst 100Hz. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Jeg greide såvidt å fullføre GTAV sin hovedhistorie, var så pisselei mot slutten at jeg virkelig måtte samle styrke for å fortsette. Men syns det første JC var hinsidig dritt, så orket aldri å ofre noe for spill nr.2 heller i grunn. Enern er dritkjipt, toern er nesten 10/10. Moro, moro, moro. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Ja Blir også et nytt TV på meg i juni.. Men får ikke bestemt meg mellom Samsung og Sony, hehe Vil bare tipse deg om Philips 630 som kommer i Mai mnd. Uten Smart-Tv dritten og med ekte 100hz panel. Med andre ord perfekt TV for spill. Gjenstår å se om bilde er bra og om det er kort latency. http://www.dinside.no/933556/philips-lanserer-tv-helt-uten-smarttv-losning Hva er gale med smart tv? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Smart-TV er bare dritt hvis man har en billig TV. Da går alt i Smart-menyene tregt. Om man legger litt mer penger i det er det genialt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Nja, alternativene som f.eks Chromecast gjør alt så mye bedre uansett. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Det er vel latency som er det viktigste momentet om TVen skal brukes hovedsaklig til spilling. Selvfølgelig også oppløsning og frekvens, men de fleste kommer jo nå med FullHD eller UltraHD og minst 100Hz. Dyre TV'r har ofte ekte 100hz panel ja. Men går en ned litt i pris så er det ofte 50Hz panel og bildeforbedring teknologi som Motion Flow X00hz og CMR X00hz. Og ofte blir dem reklamert med denne falske Hz'n. Hva er gale med smart tv? Er forsåvidt ikke noe galt med Smart-TV. Men dem er ofte ganske så trege selv på topp modeller er det ikke så raskt og behagelig å bruke som en skulle tro. Alternativer som Chromecast,Apple-Tv og konsoller er raskere. Og så er det pris. Et TV med Smart-TV funksjoner drar opp prisen. Penger TV produsenten heller kunne brukt på å gi kunden et bedre bilde. Og det er jo nettopp det Philips nå gjør med denne modellen. Om det blir et bra TV gjenstår å se. Dukker nok opp noen anmeldelser snart Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Man har også ulempen med utvikling. Min Samsung støtter ikke Netflix. Ganske dumt å måtte bytte TV annenhvert år fordi TV-produsenten ikke gidder å oppdatere programvare. Første generasjon Netflix-app til TV støttet vel ikke surroundlyd, det er ganske kjiipt å måtte kjøpe ny TV fordi smart-funksjonene plutselig ikke var så smart lenger. Nettleser-opplegget til "smart-tv" er heller ingen positiv opplevelse. Nei, lenge leve HTPC, Chromecast og andre eksterne løsninger 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Kjøp aldri TV på grunn av smartfunksjonene. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Spesielt med de som betaler ekstra for smart funksjoner iallefall. Nå aner jeg ikke prisen på en TV med og uten smart funksjoner, men om man snakker om at man får samme TV til noen lapper mindre for å droppe smart funksjoner, så er det definitivt verdt det. Chromecast er vesentlig bedre enn de funksjonene smart TVer tilbyr. Håper clean TVer blir det nye som blir populært. De fleste har en konsoll, mediasenter e.l. som gjør jobben veldig mye bedre enn hva en smart TV klarer. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Eller at de rett og slett lager en standard interface for chromecast-lignende enheter. HDMI fungerer jo greit i dag, men jeg ser for meg at det kan utvikles videre hvis det var f.eks. HDMI+nettverk+strøm. Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 (endret) Ja Blir også et nytt TV på meg i juni.. Men får ikke bestemt meg mellom Samsung og Sony, hehe Vil bare tipse deg om Philips 630 som kommer i Mai mnd. Uten Smart-Tv dritten og med ekte 100hz panel. Med andre ord perfekt TV for spill. Gjenstår å se om bilde er bra og om det er kort latency. http://www.dinside.no/933556/philips-lanserer-tv-helt-uten-smarttv-losning OI! Takk for det Skal sjekke den ut når den kommer neste måned! Smart tv bruker jeg aldri uansett! Heller ikke 3D biten, hehe Bruker jo PS4 til Netflix, Plex etc også. Går jo en smule raskere enn Smart TV funksjonen Endret 28. april 2015 av jeh87 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 For øyeblikket er chromecast ganske begrenset da det kun funker med streaming tjenester og et par betal spillere som har halldårlig støtte for casting som ikke går all værden smooth. VLC teamet jobber dog med å få Chromecast støtte til VLC Spilleren, å da åpner plutselig mulighetene seg opp om de får til dette på skikkelig vis. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Og nå kommer det jo små windows-maskiner i samme stil. Ikke akkurat spill-bokser, men Atom-prosessor og SSD betyr jo en helt annen verden enn det Chromecast tilbyr. http://www.cnet.com/products/intel-compute-stick/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå