Crazy Joe Davola Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Litt av poenget med GTA og Just Cause er jo å leke seg og utforske verdenen, ikke bare spille gjennom hovedhistorien. Blir fort en del timer ut av det. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Jeg greide såvidt å fullføre GTAV sin hovedhistorie, var så pisselei mot slutten at jeg virkelig måtte samle styrke for å fortsette. Men syns det første JC var hinsidig dritt, så orket aldri å ofre noe for spill nr.2 heller i grunn. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Ble aldri ferdig med GtaV. Xboxen min har ikke vært koble til siden jeg fikk PS4 en gang :[ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 (endret) Jeg likte best hovedhistorien, etter den var ferdig har jeg ikke spilt gta v noe mer. Jeg fikk nok av kjør på og drep for morro skyld i gta iv så det var jeg lei av innen gta v... Endret 28. april 2015 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Jeg vet ikke, det er et eller annet med Just Cause som ikke helt treffer meg. Det blir litt "trykk x for å gjøre noe helt sinnsykt". Lenke til kommentar
Bone Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 (endret) Litt off-topic, men syntes denne gjorde seg fortjent til å bli delt! Edit: Brus og pommes frites burde blitt tatt med som "Collectors Edition" og "Legendary Edition", eller noe.. Endret 28. april 2015 av Bone 6 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Jeg syns området i traileren lignet på just cause 2, håper virkelig ikke at det er samme verden... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 (endret) Litt off-topic, men syntes denne gjorde seg fortjent til å bli delt! 11109434_10153439911746840_8416750326131214963_n.jpg Edit: Brus og pommes frites burde blitt tatt med som "Collectors Edition" og "Legendary Edition", eller noe.. Jeg har et lønnlig håp om at EU kommer til å få øynene opp for den problemstillingen og innføre noen begrensninger etter hvert. Endret 28. april 2015 av Isbilen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 "Pre-order now for XXxXxXXXXxxXX" Begynner å bli sliten den siste der Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 (endret) Vanskelig å si hva som er verst: Pre-order for et sinnsykt OP våpen eller noe annet som ødelegger den opprinnelige balansen i spillet og som du ikke kan velge bort, eller pre-order for noe som burde vært med i fullversjonen uansett. Endret 28. april 2015 av Isbilen Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Vanskelig å si hva som er verst: Pre-order for et sinnsykt OP våpen eller noe annet som ødelegger den opprinnelige balansen i spillet og som du ikke kan velge bort, eller pre-order for noe som burde vært med i fullversjonen uansett. Man får jo med noe ekstra som man ikke ville fått med før i tiden Jeg syns dlc er bra fordi før i tiden kunne man ikke laste ned ekstra innhold Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 (endret) Poenget er at det er en del av det ferdige produktet som blir tatt ut for å presenteres som "noe ekstra". Før i tiden ga man ut en diger utvidelse med høy produksjonsverdi kanskje et år-halvannet etter utgivelsen. Nå får vi "packs"(gud, som jeg hater det ordet) fra første stund. Endret 28. april 2015 av Isbilen Lenke til kommentar
Bone Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 @isbilen - Ja, det hadde vært noe!! @Winza - Jeg er personlig noe uenig. Problemet er at man betaler opptil flere hundre kroner for noe, og enda får man ikke alt, fordi noe er låst til et spesielt system, eller forhåndsbestilling fra et spesielt sted, osv. Jeg har ingen problemer med at det kommer ett hovedspill, så blir det laget en fortsettelse på historien senere, gitt at det er et godt stykke arbeid bak det. Men, at man må kjøpe ditt, for å låse opp alle baner i et bilspill, f.eks, hvor banene er laget og er klart, men du må betale ekstra for å få dem, at deler av spillet er tatt vekk fra sin opprinnelige form, bare for å selge det som ekstra nedlastbart innhold, osv.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 (endret) På 90-tallet kostet et spill ca. 500 kroner. I 2015 koster fortsatt et spill ca. 500 kroner. Det er noen penger utviklerne føler de går glipp av her, og DLC er et sneaky alternativ til bare å sette opp prisene på spill tilsvarende indeksøkningen. Endret 28. april 2015 av Isbilen Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Husker noen Watch Dogs? Dette er nok det spillet som har dratt "Exclusive preorder packs" lengst, og jeg vil påstå at kundene er den tapende part når slikt oppstår i markedet... 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 På 90-tallet kostet et spill ca. 500 kroner. I 2015 koster fortsatt et spill ca. 500 kroner. Det er noen penger utviklerne føler de går glipp av her, og DLC er et sneaky alternativ til bare å sette opp prisene på spill tilsvarende indeksøkningen. Men spill er større og lengre enn de på 90 tallet Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Hva er poenget da? Man får mer enn man fikk før, det er jeg happy med Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 (endret) Poenget er at spillprisene ikke har fulgt prisutviklingen ellers, og at DLC-salg er et alternativ til å sette opp prisene. Hvorvidt man får mer for pengene i dag er ikke relevant, det er en annen diskusjon. Endret 28. april 2015 av Isbilen Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Prisene har ikke fulgt den generelle prisutviklingen nei, men antall spill hver person eier har nok steget betraktelig. Før var det ikke uvanlig at man kjøpte 1-2 spill i året og spilte de kontinuerlig i evigheter. Nå skal man ha Fifa, COD, Battlefield, Destiny, GTA, Tomb Raider og alle de andre spillene. Så omsetning har nok økt for de fleste selskaper, selv om prisen pr spill er mer enn halvvert justert for inflasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå