Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har Metro i hylla men ikke fått spilt enda, må få gjort det så fort som mulig. Nå begynner backloggen å bygge seg opp, søren altså, og det med The Witcher III på vei i posten i tillegg :sleep2:

Bokstavelig talt? Eller har du bare forhåndsbestilt? Trodde det kom ut 19. mai jeg.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner bare ikke hvorfor de lager et sci-fi spill igjen. Iallefall ikke etter hvor dårlig AW var og i samme periode som Battlefront. Prøver de virkelig å konkurrere mot Battlefront? 

Tror de prøver å fullføre en trilogi, og det er jo en naturlig progresjon fra de to forrige.

Lenke til kommentar

I stedet for å kaste bort tiden deres på kjipe militærshootere anbefaler jeg å heller spille gjennom Metro-spillene. :thumbup:

Fullførte Last Light igår, fantastiske spill. Selv om siste del av spillet virket litt upolert, men tatt i betraktning av hva studioet opplevde under utviklingen lar jeg det gå. 

Lenke til kommentar

I stedet for å kaste bort tiden deres på kjipe militærshootere anbefaler jeg å heller spille gjennom Metro-spillene. :thumbup:

Fantastiske spill! Utrolig hvilken stemning de har fått til i disse spillene her, så de kan trygt anbefales.

Lenke til kommentar

Bra gameplayet, godt driv i historien, bare settingen i seg selv er jo fethet på boks og da havner vi innpå den gjennomførte/dystre stemningen.

Som nevnt er det småplukket her og der og kanskje litt venstrehåndsarbeid rundt om, men kom an - hvilke spill er perfekte i grunn? Ca. ingen.

Men samtidig forstår jeg at det ikke treffer alle der ute da.

Hvorfor falt det ikke i smak ?

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Klarte aldri å sette meg skikkelig inn i Metro da jeg spilte det på 360, men jeg har vurdert å kjøpe Redux-versjonen til PS4. Den kommer vel med begge spillene?

Ja skal få med begge spillene

Hvordan er spillet med håndkontroll? Og da spør jeg som en person som synes FPS på konsoll er en uting.

Ganske bra egentlig. Har i hvertfall ikke hatt noen nevneverdig problemer.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner bare ikke hvorfor de lager et sci-fi spill igjen. Iallefall ikke etter hvor dårlig AW var og i samme periode som Battlefront. Prøver de virkelig å konkurrere mot Battlefront? 

Tror de prøver å fullføre en trilogi, og det er jo en naturlig progresjon fra de to forrige.

Det skjønner jeg, men man kan lure seg om det er strategisk riktig mtp. oppnåelse av maksimalt salgstall. 

Nå har BF lansert sitt spill i år, og det kommer dermed ingen lignende spill på høsten. I tillegg kommer Battlefront, som veldig mange gleder seg til. Nå prøver COD å konkurrere med Battlefront, og det er helt bak mål. De burde heller gå tilbake til røttene, som iallefall fungerte. Ikke at jeg bryr meg, for jeg kommer mest sannsynlig til å spille Rainbox Six, Battlefront og muligens The Divison i høst. COD har jeg lagt opp.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Hvordan er spillet med håndkontroll? Og da spør jeg som en person som synes FPS på konsoll er en uting.

Heh, hvordan er det en uting? Husker du ikke goldeye på nintendo 64 og playstation 1? Det var det som gjorde fps så stort og populært

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Haha, hvorfor er det en uting?

Jeg redigerte vekk den delen men jeg skjønner ikke at folk syns det er hyggelig å skulle måtte bruke piltaster og tastaturet til å bevege personen og sikte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...