Maabren Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Føler på meg at Sony har mykje meir spill å vise til før PS4 er kome i butikkane. Uannsett blir det moro å sjå kor mange spill som kommer ut fra lansering til og med 31.03.2014 da dette er tidsrommet for første reknskapsåret til PS4. Håper på 10-12 eksklusive spill og 20-30 multispill samt at av alle desse ca 10-20 spill eg muligens blir trigga til å kjøpe. I så fall er PS4 verdt å kjøpe fra dag 1. Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Sweet Let's take a closer look at the PlayStation 4, DualShock 4 and PS4 Eye (video) http://www.engadget....lshock-4-and-p/ http://www.youtube.com/watch?v=AvpCdtjTrAo Forøvrig så er designet på den ps4 konsolen sexy Endret 12. juni 2013 av Centy88 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Designet var vel egentlig det som skuffet mest i mine øyne, men det er nå min beskjedne mening. Kontrollen er jeg derimot meget positiv til De har lagt logikken til grunner under designet av denne, i motsetning til DS3. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Gah jeg meg må beklage for alle de frekke inleggene mine i går . Jeg er veldig useriøs person så jeg tar ikke ting på Gamer så serriøst. Savner når folk snakket om spill og ikke gjør alt om til en politisk debatt , men fy flate for en krig det var i går, man kunne skrive de syke inleggene men så lenge man puttet XBox eller Ps3 inn i de så ville man få likes Men skål for Ps4 og at Sony endelig får litt populæritet. Jeg har alltid vert en Playstation fanboy. Alle var i full fart i går, men Nintendo siden var litt skuffet og humøret var veldig dårlig der etter E3 videon. Personlig gleder meg meg til nye Xenoblade og Wind Waker. Er personlig skuffet over Metal Gear og Final Fantasy denne E3 som ligger nermest i hjertet mitt, men slike ting glemmer man og så kan man kanskje nytespillet etter tid. Blir og kjøpe disse Ps4 spillene Knack Killzone Shadow Fall FF 15 FF 14 Elder of Scrolls Online Deep Down THe Evil Within Infamous: Second son KH 3 Oddworld new and tasty The Witness Watch dog Tom CLancy division Level-5 game MGS Ground Zero-Phantom Pain (litt usikker om jeg skal boycotte dette spillet av fonboy grunner) Haha Playstation siden har fått 6 millioner views takket vere share video, tenk at den lille videon slår alt av reklame de har laget, dette er kjempebra for siden deres. Og Ps3 står fortsatt sterk, nytt Tales spill kommer, Last of us, Beyond, og mye mere ^^ Vita går det så bra med at jeg trenger ikke nevne det. Have a nice day folkens Endret 12. juni 2013 av Realzi Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Litt konsollkrig er bare gøy. Har ikke krangla om konsollmerker siden 90-tallet, så det er bare bra. Så lenge det ikke blir masse personangrep så moddiser må inn og slette og stenge tråden. Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Har hatt 360 siden den ble gitt ut, aldri hatt noen problemer med rrod eller noe slikt, og var nærmest sikker på at jeg skulle kjøpe "One" denne gangen også fremfor PS4. De siste dagene med E3 har klart å vende meg over til Playstation, noe som jeg aldri trodde skulle skje. Kommer kanskje til å gå for One ved en senere anledning, når prisene har gått ned. Gleder meg! Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) haha, håper ikke Ps4 lager slike spill............ http://www.youtube.com/watch?v=pf5RKfDk_lk Det verste er at dette er et av de gode Kinect spillene. 04:55 , jeg dør Endret 12. juni 2013 av Realzi Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Ser ut som CoolShop har satt opp prisen til 3699kr. Fortsatt god pris da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Ser de har tatt en slags Wii-tilnærming til motion control, med at kontrolleren har en sensor som samarbeider med en dings oppå TV'n for å registrere dybde og bevegelse. Lenke til kommentar
snakkesss Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Vil Diablo 3 fungere på PS4, eller er det bare dumt å forhåndsbestille? http://eu.battle.net/d3/en/console/ Vil ha alle preorder itemsa Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Vil Diablo 3 fungere på PS4, eller er det bare dumt å forhåndsbestille? http://eu.battle.net/d3/en/console/ Vil ha alle preorder itemsa Blizzard selv har sagt at Konsoll kontrollerne var det perfekte å bruke til spillet. Men det kan jo være et salgstriks også da. Lenke til kommentar
snakkesss Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Blizzard selv har sagt at Konsoll kontrollerne var det perfekte å bruke til spillet. Men det kan jo være et salgstriks også da. Joda, men er jo bare PS3 versjonen som kommer i salg nå, vil denne fungere på en PS4? Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Joda, men er jo bare PS3 versjonen som kommer i salg nå, vil denne fungere på en PS4? Tviler, men det kan være en mulighet for at det er en kode i spillet som lar deg overføre det til clouden, ellerno. Men det er ikke noe du bør satse på om du mener at du kommer til å spille spillet ihjel. Lenke til kommentar
nipton Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Ser ut som CoolShop har satt opp prisen til 3699kr. Fortsatt god pris da. Fin pris men er kun 2 års reklamasjon og må sendes til danmark. kun 2 måneder med gratis frakt hvis noe skulle skje. Det gis etter kjøpsloven en reklamasjonsrett i 24 måneder på alle varer. Reklamasjonsretten betyr, at du som kunde kan klage over feil og mangler ved produktet som er oppstått 24 måneder etter kjøpet. Det er likevel en forutsetning, at disse mangler ikke er oppstått som følge av ditt feilaktige bruk av produktet eller annen skadeårsakende adferd, som har medført mangelen. Det skal reklameres innen rimelig tid etter du har konstatert mangelen. Du har alltid 2 måneders reklamasjonsfrist. Hvis du ønsker det, kan du be om å få tilsendt retur-label, så betaler vi fraktomkostningene for deg. https://www.coolshop...inisite/t/terms me no likey :/ Skulle ønske det var samme lover som i norge så billig Endret 12. juni 2013 av nipton Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Bare jeg som liker at PS4 har et så godt grep rundt Xbox? Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Bare jeg som liker at PS4 har et så godt grep rundt Xbox? Dude jeg har kranglet med butthurt Xbox fan i 2 dager nå. Det er tydelig at de begynner og bli irritert over at Ps4 leder Alle finner jo bare opp fakta hele tiden , irriterende at ingen leser før de spyr ut om Xbox og Ps4 Endret 12. juni 2013 av Realzi Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Fin pris men er kun 2 års reklamasjon og må sendes til danmark. kun 2 måneder med gratis frakt hvis noe skulle skje. Det gis etter kjøpsloven en reklamasjonsrett i 24 måneder på alle varer. Reklamasjonsretten betyr, at du som kunde kan klage over feil og mangler ved produktet som er oppstått 24 måneder etter kjøpet. Det er likevel en forutsetning, at disse mangler ikke er oppstått som følge av ditt feilaktige bruk av produktet eller annen skadeårsakende adferd, som har medført mangelen. Det skal reklameres innen rimelig tid etter du har konstatert mangelen. Du har alltid 2 måneders reklamasjonsfrist. Hvis du ønsker det, kan du be om å få tilsendt retur-label, så betaler vi fraktomkostningene for deg. https://www.coolshop...inisite/t/terms me no likey :/ Skulle ønske det var samme lover som i norge så billig Det tenkte jeg faktisk ikke på =/ Komplett sier at de ikke har mottatt enda noe endelig pris på PS4.... Da drøyer jeg kanskje litt før jeg bestiller. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 WTF? Jeg begynner og sympatisere med XBox fans nå man har en så dum leder. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Tør ikke å poste denne i Xbox Café tråden men den funker nok her Endret 12. juni 2013 av Bahamut Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) KLASJDLKdsalkdmaslkdm Dude! dette begynner og bli nært FF Advent filmen. Nesten som FF 7 visst det hadde kommet ut nå. Hoppe på vegger med magi og sverd . Dette kan bli dritbra! !Ny trailer i 1080 Endret 12. juni 2013 av Realzi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå