Emils. Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 P.T. er det jævligste jeg har spilt. Har spilt skrekkspill tidligere, men P.T. måtte jeg legge fra meg. Det blir for dumt når du må spille uten lyd i blinde. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Jeg ble ikke imponert over P.T. Jeg spilte det på anbefaling av ProJared, men jeg synes det ble en altfor on rails-opplevelse, der du går rundt og rundt i den samme korridoren og nye "scares" kommer etterhvert som du trykker på de rette knappene, i stedet for at du fritt utforsker huset du er i og selv oppdager de skremmende øyeblikkene i din egen rekkefølge. Det sier selvfølgelig ingenting om hvordan et nytt Silent Hill kunne blitt, men jeg er redd for at P.T. kan ha bidratt til at spillet ikke ble noe av. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Er det mulig å skjule at man er online, så venner ikke kan se at man er online? Synes det er greit å slippe mas om å spille med noen de gangene jeg vil spille noe annet enn dem. Ville vært mye lettere å avslutte det vi spilte for å kunne spille noe annet isteden også. ^ Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Igjen, hvor mange ganger skal du ha svar på det spm? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Igjen, hvor mange ganger skal du ha svar på det spm? What? Lenge siden jeg har spurt nå, og jeg har lastet ned oppdatering etter det. Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Ikke bry deg så mye om han. Han liker mer å klage enn å heller komme med et bedre svar Men når det kommer spørsmålet ditt så tror jeg ikke det er mulig? :S Å fjerne deg helt bort fra den lista. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Haha, du ass. Jeg sier bare at han har spurt sikkert 4 ganger om det samme spørsmålet og fått samme svar hver gang. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 (endret) Mistenkte det. Rart egentlig, burde kunne ha litt "privatliv" Var andre eller tredje gangen nå. Endret 26. april 2015 av oscrue10 1 Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Mistenkte det. Rart egentlig, burde kunne ha litt "privatliv" Var andre eller tredje gangen nå. Hvis ikke trophies betyr alt for deg, lag en bruker nr. 2 som du kan logge inn på når du ønsker "privatliv" Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Mistenkte det. Rart egentlig, burde kunne ha litt "privatliv" Var andre eller tredje gangen nå. Hvis ikke trophies betyr alt for deg, lag en bruker nr. 2 som du kan logge inn på når du ønsker "privatliv" Jeg har en hel haug med brukere, men takk for tipset. Er bare et poeng å spille på brukeren som jeg har oppnådd mest med. Trophies kunne jeg ikke brydd meg mindre om. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Ser ut som Black Ops 3 tar samme utgangspunkt som COD: AW. Det var synd. Da blir det garantert ikke kjøp. Litt idiotisk mtp. at det kommer ut så og si samtidig med Battlefront. Tror de skal få slite. Selv om jeg håper 12 åringene går for BO3. Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Å herre! Black Ops 3 så helt forferdelig ut. Blir nok Battlefront på meg også Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Gleder meg til Bo3! Spesielt zombie delen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Black Ops 3 såg hinsidig kjedelig ut ja, skuffende at Treyarch hiver seg på denne dritten her de også. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Jeg skjønner bare ikke hvorfor de lager et sci-fi spill igjen. Iallefall ikke etter hvor dårlig AW var og i samme periode som Battlefront. Prøver de virkelig å konkurrere mot Battlefront? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Ikke mind blowing imponerende utifra traileren. Men det blir uten tvil vel verdt prisen for spillet. Er en tradisjon nå å kjøpe COD hvert år og spille galskapen i singleplayer. Og så pleier det å bli noen timer i multiplayer også. https://www.youtube.com/watch?v=58Pspqx0XGs Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Eneste jeg sitter igjen med etter å ha sett traileren er tittelen "Call of Deus: Ex ops 3" 1 Lenke til kommentar
jrr Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 PS4 kosta 3800 ved launch. Jeg forhåndsbestilte hos komplett og fikk den på lanseringsdagen til kroner 3500 pluss frakt. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Huff, det virker som at Pace er slagordet i årets utgave også. SP var ganske ok på AW, men MP var så hurtig at det ikke var gøy engang. Hadde håpet at de skulle roe ned litt. Uansett så kommer Battlefront, så valgmuligheter har jeg jo! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 (endret) Eneste jeg sitter igjen med etter å ha sett traileren er tittelen "Call of Deus: Ex ops 3" Ja. Hosta "rip off" da jeg så den armen som gjorde seg om til maskingevær. Er jo saksa rett fra traileren til Deus Ex: HR. Endret 27. april 2015 av CaZpeR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå