Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant det selv:

 

 

 

When it comes to how they play, most are still using a console. The average U.S. home owns at least one dedicated console, PC, or smartphone, but 68 percent of those that do use the console for gaming. That’s compared to 53 percent for smartphones.

 

 

Så viktig å merke seg at mange som spiller på mobil drar opp snittet. Jeg vet iallefall om flere eldre kvinnfolk som sitter og spiller Wordfeud og shit på mobil, men som ikke har tatt i en konsoll siden NES.

 

Det er uansett synd at snittet på gamere ikke merker seg i spill som CoD. 

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Har man inkludert de som bare spiller Angry Birds o.l. på telefonen i denne undersøkelsen? I så fall kan det trekke opp gjennomsnittet en del over det som er representativt ift hvem som faktisk sitter hjemme foran konsollen eller PCen på lørdagskvelden.

 

Jeg er ingen tilhenger av å synse basert på egen erfaring, men de fleste i min omgangskrets spilte mye mer da vi var i tenårene enn hva de gjør nå og var generelt mer interessert i spill da enn nå.

 

Edit: Ser dette er besvart allerede.

Endret av Spartapus
Lenke til kommentar

Viktige å merke seg at mengde du spiller ikke er relevant for undersøkelsen. Det er et spørsmål om alderen på de som spiller. Det er en selvfølge at man spiller mer når man er yngre. Ettersom de fleste har skole og jobb, samt familie, trening osv. som tar mye tid når man blir eldre. 

 

Man spiller nok mye lenger og oftere når man er yngre kontra når man blir eldre.

 

oscrue10: Hvor mange ganger skal du ha svar på det spørsmålet?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Har man inkludert de som bare spiller Angry Birds o.l. på telefonen i denne undersøkelsen? I så fall kan det trekke opp gjennomsnittet en del over det som er representativt ift hvem som faktisk sitter hjemme foran konsollen eller PCen på lørdagskvelden.

 

Jeg er ingen tilhenger av å synse basert på egen erfaring, men de fleste i min omgangskrets spilte mye mer da vi var i tenårene enn hva de gjør nå og var generelt mer interessert i spill da enn nå.

 

Edit: Ser dette er besvart allerede.

Og man er ikke en gamer om man spiller på en mobil :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

 

Og man er ikke en gamer om man spiller på en mobil :p

 

 

Er du en gamer om du bare spiller på 3DS eller Vita? 

 

Jepp :) Fordi 3ds og vita er konsoller

Lenke til kommentar

 

Jepp :) Fordi 3ds og vita er konsoller

 

 

 

Eneste forskjellen er jo at en mobil ikke har fysiske knapper og stikker. Et det knapper og stikker som definerer hva en konsoll er? Ikke spillene? Og kan en ikke defineres som en gamer om en ikke bruker fysiske knapper?

Endret av LarZen
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

 

 

 

Og man er ikke en gamer om man spiller på en mobil :p

 

 

Er du en gamer om du bare spiller på 3DS eller Vita? 

 

Jepp :) Fordi 3ds og vita er konsoller

 

 

Det er tull. Definisjonen på en gamer er vel en som spiller noe interaktivt.

 

Så jeg tar feil?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Min mening er at du tar feil ja Winza :)

Vell jeg respekterer din mening og jeg godtar at jeg tok feil :) Du virker som en klok bruker som vet mye om spill og gaming :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...