Emils. Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Jeg tok feil. 31 år er gjennomsnitts alderen. Er flere artikler om dette. Bare å Google ivei Er det konsoll og PC gamere? Eller gjelder det også folk som spiller på mobil osv. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Det er vell for konsoller Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Dette er nok tall for det totale markedet. Er flere artikler på det. Den jeg fant i farta og som er ganske bra er denne. http://www.theesa.com/wp-content/uploads/2014/10/ESA_EF_2014.pdf Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 (endret) Fant det selv: When it comes to how they play, most are still using a console. The average U.S. home owns at least one dedicated console, PC, or smartphone, but 68 percent of those that do use the console for gaming. That’s compared to 53 percent for smartphones. Så viktig å merke seg at mange som spiller på mobil drar opp snittet. Jeg vet iallefall om flere eldre kvinnfolk som sitter og spiller Wordfeud og shit på mobil, men som ikke har tatt i en konsoll siden NES. Det er uansett synd at snittet på gamere ikke merker seg i spill som CoD. Endret 26. april 2015 av Emils. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 (endret) Har man inkludert de som bare spiller Angry Birds o.l. på telefonen i denne undersøkelsen? I så fall kan det trekke opp gjennomsnittet en del over det som er representativt ift hvem som faktisk sitter hjemme foran konsollen eller PCen på lørdagskvelden. Jeg er ingen tilhenger av å synse basert på egen erfaring, men de fleste i min omgangskrets spilte mye mer da vi var i tenårene enn hva de gjør nå og var generelt mer interessert i spill da enn nå. Edit: Ser dette er besvart allerede. Endret 26. april 2015 av Spartapus Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Er det mulig å skjule at man er online, så venner ikke kan se at man er online? Synes det er greit å slippe mas om å spille med noen de gangene jeg vil spille noe annet enn dem. Ville vært mye lettere å avslutte det vi spilte for å kunne spille noe annet isteden også. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Viktige å merke seg at mengde du spiller ikke er relevant for undersøkelsen. Det er et spørsmål om alderen på de som spiller. Det er en selvfølge at man spiller mer når man er yngre. Ettersom de fleste har skole og jobb, samt familie, trening osv. som tar mye tid når man blir eldre. Man spiller nok mye lenger og oftere når man er yngre kontra når man blir eldre. oscrue10: Hvor mange ganger skal du ha svar på det spørsmålet? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Ser P.T. forsvinner fra PSN på onsdag. Får vel laste det ned før det er for sent. Lurer på hva som skjer med Silent Hills da. http://www.ign.com/articles/2015/04/26/konami-removing-silent-hills-pt-from-playstation-store Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Har man inkludert de som bare spiller Angry Birds o.l. på telefonen i denne undersøkelsen? I så fall kan det trekke opp gjennomsnittet en del over det som er representativt ift hvem som faktisk sitter hjemme foran konsollen eller PCen på lørdagskvelden. Jeg er ingen tilhenger av å synse basert på egen erfaring, men de fleste i min omgangskrets spilte mye mer da vi var i tenårene enn hva de gjør nå og var generelt mer interessert i spill da enn nå. Edit: Ser dette er besvart allerede. Og man er ikke en gamer om man spiller på en mobil Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Og man er ikke en gamer om man spiller på en mobil Er du en gamer om du bare spiller på 3DS eller Vita? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Ser P.T. forsvinner fra PSN på onsdag. Får vel laste det ned før det er for sent. Lurer på hva som skjer med Silent Hills da. http://www.ign.com/articles/2015/04/26/konami-removing-silent-hills-pt-from-playstation-store Hva skal skje med det? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Og man er ikke en gamer om man spiller på en mobil Er du en gamer om du bare spiller på 3DS eller Vita? Jepp Fordi 3ds og vita er konsoller Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 37 årig gamer her. De som er 10-15 år yngre enn meg har nok mer tid til å spille, men jeg har mer penger til å bruke på spill som jeg ikke får tid til å spill pga jobb, barn, samboer og andre ting. Da jeg var 20 spilte jeg fort 30-40 timer i uka, nå er jeg heldig dersom jeg får tid til 10 timer. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 (endret) Jepp Fordi 3ds og vita er konsoller Eneste forskjellen er jo at en mobil ikke har fysiske knapper og stikker. Et det knapper og stikker som definerer hva en konsoll er? Ikke spillene? Og kan en ikke defineres som en gamer om en ikke bruker fysiske knapper? Endret 26. april 2015 av LarZen Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Og man er ikke en gamer om man spiller på en mobil Er du en gamer om du bare spiller på 3DS eller Vita? Jepp Fordi 3ds og vita er konsoller Det er tull. Definisjonen på en gamer er vel en som spiller noe interaktivt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Og man er ikke en gamer om man spiller på en mobil Er du en gamer om du bare spiller på 3DS eller Vita? Jepp Fordi 3ds og vita er konsoller Det er tull. Definisjonen på en gamer er vel en som spiller noe interaktivt. Så jeg tar feil? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Min mening er at du tar feil ja Winza Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Ser P.T. forsvinner fra PSN på onsdag. Får vel laste det ned før det er for sent. Lurer på hva som skjer med Silent Hills da. http://www.ign.com/articles/2015/04/26/konami-removing-silent-hills-pt-from-playstation-store Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Min mening er at du tar feil ja Winza Vell jeg respekterer din mening og jeg godtar at jeg tok feil Du virker som en klok bruker som vet mye om spill og gaming Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Sure greier. Virker som de hadde noe bra på gang her, i hvert fall fra hva jeg har lest. Har ikke prøvd P.T. selv, men skal spille gjennom og se hva jeg synes når jeg får tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå