Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Mener at PS3 aldri var så dyr, i alle fall i butikk.

Dyreste jeg så var rundt 7 tusen , men når du kjøpte importert helt i starten var den kanskje oppi 10k ja.

 

I dag får man jo kjøpt en ny PS3 til rundt 2k mener jeg (Slim 500Gb).

Bruker ikke selskap slutte å selge maskiner så fort oppfølgeren kommer?

Lenke til kommentar

 

Mener at PS3 aldri var så dyr, i alle fall i butikk.

Dyreste jeg så var rundt 7 tusen , men når du kjøpte importert helt i starten var den kanskje oppi 10k ja.

 

I dag får man jo kjøpt en ny PS3 til rundt 2k mener jeg (Slim 500Gb).

Bruker ikke selskap slutte å selge maskiner så fort oppfølgeren kommer?

 

Nei , det har i alle fall ikke vært tilfelle med PS1 , PS2 eller nå PS3 som fortsatt er til salgs...

Men dette har du kunnet funnet ut av selv på 1, 2 , 3...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

 

Mener at PS3 aldri var så dyr, i alle fall i butikk.

Dyreste jeg så var rundt 7 tusen , men når du kjøpte importert helt i starten var den kanskje oppi 10k ja.

 

I dag får man jo kjøpt en ny PS3 til rundt 2k mener jeg (Slim 500Gb).

Bruker ikke selskap slutte å selge maskiner så fort oppfølgeren kommer?

 

Nei , det har i alle fall ikke vært tilfelle med PS1 , PS2 eller nå PS3 som fortsatt er til salgs...

Men dette har du kunnet funnet ut av selv på 1, 2 , 3...

 

Å, ok :)

Lenke til kommentar

:p

 

EmBVDa4.jpg

WdeRGWt.jpg

 

l2ApXSI.jpg

 

EDIT: Om det blir en tradisjonell konsoll etter PS4. Så håper jeg dem kommer til å gå for en mer kraft. 6000kr er noe som ikke er uoppnåelig for dem aller fleste. En mobiltelefon som folk flest skifter omtrent hvert år koster like mye eller mer. 

Endret av LarZen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror mye av prispresset kommer fra det store markedet av barn som må få konsoller av foreldrene, og ikke fra garvede gamere i fast jobb.

 

Siden majoriteten av gamere idag er rundt 35år så vet jeg ikke om det stemmer. Og når en ser barn som går rundt med nye iPhone's så er kanskje ikke penger et problem?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Jeg tror mye av prispresset kommer fra det store markedet av barn som må få konsoller av foreldrene, og ikke fra garvede gamere i fast jobb.

 

Siden majoriteten av gamere idag er rundt 35år så vet jeg ikke om det stemmer. Og når en ser barn som går rundt med nye iPhone's så er kanskje ikke penger et problem?

 

Majoriteten er vell i starten av 20 åra og før vil jeg si :)

 

Jeg ser mest av de i den aldersgruppen som spiller, ser ikke mange 35 åringer som spiller spill siden de da allerede har jobb, familie og barn og er opptatt :)

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg har hørt folk si dette før at den ordinære gamer er 35 og jeg har alltid syns at det er tull, hvordan kan det være flere folk i 30 åra som spiller spill enn folk i 20 åra og yngre?

Lenke til kommentar

 

Jeg ser mest av de i den aldersgruppen som spiller, ser ikke mange 35 åringer som spiller spill siden de da allerede har jobb, familie og barn og er opptatt :)

 

 

Omtrent alle jeg kjenner som spiller er rundt 30 årene. Kjenner flere som er 60år som spiller flere ganger i uka. Selv er jeg 36 år og holder på enda :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...