Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må bare få sagt det.

 

Jeg håper så inderlig på at Sony lager en fjernkontroll app til PS4.

Så man kan bruke smartphone til å spole i filmer, endre på lyd oppsettet (headsett eller ikke headsett) pluss masse andre duppe ditter.

Det hadde vært fantastisk :closedeyes:

 

Om dette finnes, uten at jeg vet om det, så gi beskjed :)

Lenke til kommentar

Jeg må bare få sagt det.

 

Jeg håper så inderlig på at Sony lager en fjernkontroll app til PS4.

Så man kan bruke smartphone til å spole i filmer, endre på lyd oppsettet (headsett eller ikke headsett) pluss masse andre duppe ditter.

Det hadde vært fantastisk :closedeyes:

 

Om dette finnes, uten at jeg vet om det, så gi beskjed :)

Det er en fjernkontroll i Playstation appen trur jeg.
Lenke til kommentar

Blir ikke barre netflix, bruker sammen med ipaden da, men hadde foretrukket sammen med ps4.

Jeg har masse Apple utstyr hjemme, iPhone, iPad, Macbook etc. Men Chromecast er mildt sagt "streaming done right", de beste 270,- jeg har brukt på noen elektronisk dings.

 

Glad jeg droppet å kjøpe apple-tv og heller gikk for den. Funker perfekt fra alle apple dingser.

 

NB!

Det aller beste med Chromecast når det gjelder streaming fra andre enheter vs. eks. det samme med airplay (nødvendig bla. for HBO Nordic som ikke støtter AppleTV direkte) er at chromecast gjør at enheten man streamer fra bare blir en fjernkontroll slik at den ikke blir steinvarm og tom for strøm slik Airplay gjør mot AppleTV fra eks. iPhone. Når man initierer "chromecast" fra appen/nettleseren så tar pinnen over hele prosessen og avlaster enheten du sendte fra.

 

Ergo bruker jeg nå iphone til å se på alt mulig mot Chromecast. Genialt.

 

Men tilbake til PS4 :p

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Korrekt, men der synes jeg chromecasten er mye bedre på å oppdatere seg og få støtte for nye ting enn AppleTV :) Chromecasten hadde nok også en litt slow-start, men nå synes jeg det virkelig begynner å smake kake.

 

Jeg kommer til å kjøpe flere chromecasts nå. Det aller beste, den er så liten og enkel å ta med seg. Den vi har nå flytter vi like raskt og enkelt mellom de 3 TV apparatene vi har i huset som man bruker en minnepenn, helt herlig.

 

En av grunnene til at vi skal kjøpe flere er fordi sambo forelsket seg i den når jeg viste henne hvor enkel den er :p

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå blir det Last of Us PS4-remake i helgen. Fikk det til bursdag for noen uker siden. Har egentlig fått lite bruk for PS4en så langt og bare spilt Dragon Age: Inquisition og Samurai Warriors 4 på den, mye fordi jeg ender opp med å spille multiplattformspillene på PC.

Endret av Spartapus
Lenke til kommentar

PS4 kan ikke spille noen spill laget for NOEN andre plattformer enn PS4. Ikke PS3, ikke PS2, ikke Vita, ikke PS1, ikke Nintendo 64, og ikke Flash-spill på nettet.

Stemmer det men her var det snakk om du kan kjøpe ps3 spill fra storen på ps4 slik du kan kjøpe ps vita spill fra storen via ps3 men du får ikke spillt de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...