Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var kjempefan av slåssespill i barndommen og tenårene og hadde stadig vekk kompiser på besøk for å spille mot hverandre, men etterhvert som man blir eldre så prioriterer ikke folk sånt lenger (i det minste ikke i min omgangskrets) og jeg synes ikke det er like gøy med singleplayer eller å spille mot vilt fremmede over nettet som bryter forbindelsen når de taper. :roll:  

 

Så ja, slåssespill er kult men mye av gleden er å spille dem sammen.

Endret av Spartapus
Lenke til kommentar

Slåssespill er helt uinteressant for meg. Vet ikke helt hvorfor, tror bare ikke jeg er interessert i å lære meg masse kommandoer på rams. Har spilt mange, men liker bare Super Smash, mer på grunn av kaoset enn noe annet.

 

Andre som deler min oppfatning?

Ferdig med sjangeren for noen år tilbake for å si det sånn. Siste spillet jeg la noen timer i må ha vært Dead or Alive 4 på 360. Endret av Mala
Lenke til kommentar

Smash Brothers? Dead or Alive?

Hehe. Mulig jeg er en pleb. Men jeg har prøvd mange andre. (Street Fighter, Soul Calibur, de fleste Tekken, det nye Mortal Kombat 9, det nye Killer Instinct). Likte Tekken 3 litt, etter det har jeg aldri gidda å sette meg inn i et fightingspill annet enn Smash, selv om jeg har prøvd. (Og ja, smash er et fightingspill :p)

Lenke til kommentar

Jeg synes MK9 og MKX er utrolig bra fighting spill.

Synes flyten i spillene er så mye bedre enn f.eks Tekken.

Også gjør det ingenting at spillet er såpass brutalt som det er, det gjør at det skiller seg ut fra de andre i sjangeren :)

Men jeg savner at man kan slå folk igjennom tak og vegger for å komme til en annen bane i MKX.

 

 

Noen andre som sliter med å få til faction kill eller brutality?

Jeg får det ikke til, mulig jeg står på feil sted, men føler jeg har prøvd alle lengder.

Lenke til kommentar

Factionkill er ikke så vanskelig, da: Lengst vekk fra motstanderen med deg og hold R2 mens du vipper to ganger til høyre eller venstre eller en kombinasjon av retningene.

Brutalities er litt vanskeligere da noen av dem krever at du gjør noe bestemt i løpet av kampen før du tar en special move som avslutter motstanderen.

 

Jeg har fått veldig sansen for Kitana (min hemmelige crush i MK2):

 

 

Endret av H.A.M.
Lenke til kommentar

Jeg synes synd på nye generasjoner av gamere som begynner med de nyeste konsollene. Vi som begynte med spill på 80-tallet har vært privilegerte som har fått med oss hele utviklingen fra Commodore 64, Atari og NES frem til dagens konsoller, mens de som begynner med gaming i dag gjør det nærmest in medias res, og det er utrolig vanskelig å gå tilbake og oppleve de gamle klassikerne når man er vant til fotorealistisk grafikk og checkpoints på annethvert hjørne.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg synes synd på nye generasjoner av gamere som begynner med de nyeste konsollene. Vi som begynte med spill på 80-tallet har vært privilegerte som har fått med oss hele utviklingen fra Commodore 64, Atari og NES frem til dagens konsoller, mens de som begynner med gaming i dag gjør det nærmest in medias res, og det er utrolig vanskelig å gå tilbake og oppleve de gamle klassikerne når man er vant til fotorealistisk grafikk og checkpoints på annethvert hjørne.

Jeg vokste opp med snes, n64 og gc og det er jeg fornøyd med :) Nes hadde ikke så mange gode spill uansett og de er ganske kjedelige å spille i dag utenom mario bros spillene og et få andre. Gamle spill har tragisk nok blitt vanskeligere å spille ettersom vi har vent oss til nye spill, bare prøv å spille super mario 64 nå og si at kamera vinklene ikke er jævlig og den firkanta styringen :p

Lenke til kommentar

 

Jeg synes synd på nye generasjoner av gamere som begynner med de nyeste konsollene. Vi som begynte med spill på 80-tallet har vært privilegerte som har fått med oss hele utviklingen fra Commodore 64, Atari og NES frem til dagens konsoller, mens de som begynner med gaming i dag gjør det nærmest in medias res, og det er utrolig vanskelig å gå tilbake og oppleve de gamle klassikerne når man er vant til fotorealistisk grafikk og checkpoints på annethvert hjørne.

Jeg vokste opp med snes, n64 og gc og det er jeg fornøyd med :) Nes hadde ikke så mange gode spill uansett og de er ganske kjedelige å spille i dag utenom mario bros spillene og et få andre. Gamle spill har tragisk nok blitt vanskeligere å spille ettersom vi har vent oss til nye spill, bare prøv å spille super mario 64 nå og si at kamera vinklene ikke er jævlig og den firkanta styringen :p

 

BULLSHIT!!! Men det er ikke den rette tråden å diskutere det i.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

NES hadde ikke så mange gode spill fordi du aldri opplevde de på riktig måte!

Det vet ikke du noe om :) Men som jose sa så er ikke dette den rette tråden å diskutere det i :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...