Gjest Slettet+130498 Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Det er din sak, kluet er bare at skal man fortsette å spille må man før eller siden oppgradere, enten det er konsoller eller pc... Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 3000.- + er jo ikke akkuart mye for en PS4 synes jeg da. Kan jo brukes til mye mer enn bare spilling også Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Jeg gidder ikke å bruke tusenere av kroner på noen konsoller som bare har et spill verdt å spille Nei jeg gikk jo nok en gang rett i baret med en Nintendo konsoll (Wii U) nettopp pga. kun ett spill ved lansering, Zombie U. Litt for mye penger på feil tidspunkt, og at man er over snittet glad i nye duppeditter..så gjør man slike tabber. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Og når man ser hvor billig spillet er nå så skjønner man at man kjøpte wii u av feil grunn Men jeg må kjøpe ps4 før eller siden for å få spille ff15, uncharted 4, nytt ratchet and clank spill og forhåpentligvis et nytt jak og crash bandicoot spill Det er bare et spill som kan få meg til å kjøpe en xbox one Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 (endret) Og når man ser hvor billig spillet er nå så skjønner man at man kjøpte wii u av feil grunn Men jeg må kjøpe ps4 før eller siden for å få spille ff15, uncharted 4, nytt ratchet and clank spill og forhåpentligvis et nytt jak og crash bandicoot spill Det er bare et spill som kan få meg til å kjøpe en xbox one Solgte unna konsollen en stund etter da Men skulle vel bare mangle at ett lanseringsspill koster slikk og ingenting Er vel Nintendo sine egne titler som er latterlig dyre i lang tid etter lansering stort sett. Endret 18. april 2015 av Mala Lenke til kommentar
Espp Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 En smule off-topic Jeg er vanvittig spent på Batfleck, han har store sko å fylle etter Bale. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Og når man ser hvor billig spillet er nå så skjønner man at man kjøpte wii u av feil grunn Men jeg må kjøpe ps4 før eller siden for å få spille ff15, uncharted 4, nytt ratchet and clank spill og forhåpentligvis et nytt jak og crash bandicoot spill Det er bare et spill som kan få meg til å kjøpe en xbox one Solgte unna konsollen en stund etter da Men skulle vel bare mangle at ett lanseringsspill koster slikk og ingenting Er vel Nintendo sine egne titler som er latterlig dyre i lang tid etter lansering stort sett. Hvorfor solgte du wii u? Det kommer jo mange gode spill framover og har kommet Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 "Wifi on the PS4 is complete garbage and you should hard wire if at all possible. With that said, did you make sure your ssid is being broadcast correctly? Sometimes power outages will reset that." Sjekket dette eller? http://www.reddit.com/r/PS4/comments/2r5apq/cant_find_my_wifi_network_on_ps4/ Vet det er mange som har hatt problemer. Tregt og ustabilt osv. Men alt har fungert nå i godt over 1år. Ser ut som etter siste firmware oppdatering at av en eller annen grunn så nekter den å finne mitt Wifi. Den finner absolutt alle andre i nabolaget..hehe. Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 En smule off-topic Jeg er vanvittig spent på Batfleck, han har store sko å fylle etter Bale. Enig med deg der Batman stemmer likte jeg hvertfall mye bedre i denne Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 (endret) Hvorfor solgte du wii u? Det kommer jo mange gode spill framover og har kommet Den ble kjøpt i svakt øyeblikk, men ble aldri brukt og jeg hadde litt for store forventninger desverre. Jeg driter i Mario og det der så det er ikke stort spennende til konsollen for min del. Fatal Frame og Zelda er vel det som gjelder i tiden som kommer, men Zelda ser vi jo ikke før ut i neste år likevel. Endret 18. april 2015 av Mala Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Herregud og mortal kombat x er så herlig, har ikke spilt så mye slossespill før, men herregud og digg det er. årrrrrrrrh 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 (endret) Støtter deg der. Variasjon og et ganske dypt system som gir gode komboer gjør at dette er et av de beste slåssespillene jeg har spilt. Koser meg glugg. Endret 20. april 2015 av H.A.M. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Skal testes...når det koster under 200. 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Lastet ned Motorcycle Club-demoen i går. Det spillet er nesten så dårlig at det er bra. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Slåssespill er helt uinteressant for meg. Vet ikke helt hvorfor, tror bare ikke jeg er interessert i å lære meg masse kommandoer på rams. Har spilt mange, men liker bare Super Smash, mer på grunn av kaoset enn noe annet. Andre som deler min oppfatning? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Ja, synes street fighter på super Nintendo var bra, men ble fort lei der også. Det var nok også pga av alderen. Synes det blir for ensformig. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Jeg var skikkelig slåssespillfrik under Streetfighter II-tiden og så dabbet det av helt inntil i forrige uke. Favoritten er Test Your Luck-tårn. Får noen helt sykt vilkårlige kamper noen ganger sånn apropos kaos.. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Slåssespill er helt uinteressant for meg. Vet ikke helt hvorfor, tror bare ikke jeg er interessert i å lære meg masse kommandoer på rams. Har spilt mange, men liker bare Super Smash, mer på grunn av kaoset enn noe annet. Andre som deler min oppfatning? Fullstendig motsatt for meg, selv om jeg suger til å memorisere lange komboer Liker dog best spill som DOA og VF pga flyten og hastigheten i gameplayet i de seriene. Smash Bros er et uoversiktelig kaos og kontroller som suger balle, og null nostalgi for de flest Nintendo karakterer gjør at jeg hater de spillene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå