Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+130498

Det er din sak, kluet er bare at skal man fortsette å spille må man før eller siden oppgradere, enten det er konsoller eller pc...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gidder ikke å bruke tusenere av kroner på noen konsoller som bare har et spill verdt å spille :p

Nei jeg gikk jo nok en gang rett i baret med en Nintendo konsoll (Wii U) nettopp pga. kun ett spill ved lansering, Zombie U.

Litt for mye penger på feil tidspunkt, og at man er over snittet glad i nye duppeditter..så gjør man slike tabber.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Og når man ser hvor billig spillet er nå så skjønner man at man kjøpte wii u av feil grunn :p Men jeg må kjøpe ps4 før eller siden for å få spille ff15, uncharted 4, nytt ratchet and clank spill og forhåpentligvis et nytt jak og crash bandicoot spill :) Det er bare et spill som kan få meg til å kjøpe en xbox one

Lenke til kommentar

Og når man ser hvor billig spillet er nå så skjønner man at man kjøpte wii u av feil grunn :p Men jeg må kjøpe ps4 før eller siden for å få spille ff15, uncharted 4, nytt ratchet and clank spill og forhåpentligvis et nytt jak og crash bandicoot spill :) Det er bare et spill som kan få meg til å kjøpe en xbox one

Solgte unna konsollen en stund etter da :) Men skulle vel bare mangle at ett lanseringsspill koster slikk og ingenting :p Er vel Nintendo sine egne titler som er latterlig dyre i lang tid etter lansering stort sett.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Solgte unna konsollen en stund etter da :) Men skulle vel bare mangle at ett lanseringsspill koster slikk og ingenting :p Er vel Nintendo sine egne titler som er latterlig dyre i lang tid etter lansering stort sett.

Hvorfor solgte du wii u? Det kommer jo mange gode spill framover og har kommet :)

Lenke til kommentar

"Wifi on the PS4 is complete garbage and you should hard wire if at all possible. With that said, did you make sure your ssid is being broadcast correctly? Sometimes power outages will reset that."

Sjekket dette eller?

http://www.reddit.com/r/PS4/comments/2r5apq/cant_find_my_wifi_network_on_ps4/

Vet det er mange som har hatt problemer. Tregt og ustabilt osv. Men alt har fungert nå i godt over 1år. Ser ut som etter siste firmware oppdatering at av en eller annen grunn så nekter den å finne mitt Wifi. Den finner absolutt alle andre i nabolaget..hehe.

Lenke til kommentar

Hvorfor solgte du wii u? Det kommer jo mange gode spill framover og har kommet :)

Den ble kjøpt i svakt øyeblikk, men ble aldri brukt og jeg hadde litt for store forventninger desverre. Jeg driter i Mario og det der så det er ikke stort spennende til konsollen for min del. Fatal Frame og Zelda er vel det som gjelder i tiden som kommer, men Zelda ser vi jo ikke før ut i neste år likevel.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Slåssespill er helt uinteressant for meg. Vet ikke helt hvorfor, tror bare ikke jeg er interessert i å lære meg masse kommandoer på rams. Har spilt mange, men liker bare Super Smash, mer på grunn av kaoset enn noe annet.

Andre som deler min oppfatning?

Lenke til kommentar

Slåssespill er helt uinteressant for meg. Vet ikke helt hvorfor, tror bare ikke jeg er interessert i å lære meg masse kommandoer på rams. Har spilt mange, men liker bare Super Smash, mer på grunn av kaoset enn noe annet.

Andre som deler min oppfatning?

Fullstendig motsatt for meg, selv om jeg suger til å memorisere lange komboer :p Liker dog best spill som DOA og VF pga flyten og hastigheten i gameplayet i de seriene. Smash Bros er et uoversiktelig kaos og kontroller som suger balle, og null nostalgi for de flest Nintendo karakterer gjør at jeg hater de spillene :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...