Tønne Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 For meg er det helt greit at de dropper en singleplayer da jeg alldri har rørt den delan av Dice sine spill. At de legger alt arbeider på der fokuset skal være (etter min mening). Gleder meg! Hype 1 Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Star Wars Battlefront Reveal Trailer Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 (endret) Endret 17. april 2015 av Selvin Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 (endret) Usikker på om dette er mock up. EDIT: fake. Tatt direkte fra Origin. https://www.origin.com/no-no/store/buy/battlefront/pc-download/base-game/standard-edition Endret 17. april 2015 av Admiral Necrolamedor Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Ikke blir det noen rom kamper heller Å som jeg savner et nytt Rogue Squadron spill. Men er vel dessverre ikke noe som kommer til å komme ut igjen er jeg redd for, blir litt som med Freelancer om noen her inne husker det spillet. Freelancer var helt ufattelig drøyt fett!! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Skal bli interessant i tiden fremover å se hvor mange som ikke forstår forskjellen på in-enginge footage og in-game footage. Dette har vi vært igjennom mange ganger før, og et er like morro hver gang Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Sikkert fake, men ville solgt bøtter å spann. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Wow Battlefront ser jo helt ekte ut, kan umulig være bilder fra Ps4.. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Wow Battlefront ser jo helt ekte ut, kan umulig være bilder fra Ps4.. Nei det er ikke konsoll grafikk vi ser,.. Tipper selv en gjennomsnitt's PC'en vil være et godt stykke unna. Må nok ha en "monster PC" for å få grafikk på det nivået og ikke minst flyt i spillet. Det er en CG filmsnutt men rendret In Engine hvis jeg forstår det rett. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 (endret) For dem ikke fikk det med seg; fra slutten av traileren: "Game engine footage representative of PS4. Not actual gameplay" Men vi får nå se hvor representativt det faktisk er for in-game på PS4. Jack Frags og andre journalister som så på PS4 gameplay. PS4 gameplay at 60fps Watched Endor map When shooting in 1st person mode, "you can aim down the scope". He specifically says scope Says it LOOKS LIKE you can "potentially control ATST, ATAT, and speeder bikes" Player movement similar to BF3/4 Headshots do more damage Verticality in the map Beacon calls in squadron of Y wings for bombing run Can get into high Ewok villages, but didn't see Ewoks You appear on minimap if you shoot OR sprint Not a detailed minimap, more like a circular radar Four item slots, looks like three primary weapon/equipment slots and one for in-game battle pickups Looks like no ammo--each weapon may just have an overheat/overcharge Battle pickups, like the rocket launcher, are one-shot Other equipment: grenades, jetpack, circular shield Clean UI Doesn't seem to be any 3D spotting Demo was running at 60fps "Looks incredible" Endret 17. april 2015 av MistaPi 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 (endret) Ikke brukt min PS4 på noen dager. Når jeg slår den på nå så nekter den å finne Wifi nettverket mitt. Finner alle andre nettverk i området og alle mine andre enheter finner mitt WIfi. Startet modem og PS4 på nytt til ingen hjelp. Noen tips? Endret 17. april 2015 av LarZen Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 (endret) "Wifi on the PS4 is complete garbage and you should hard wire if at all possible. With that said, did you make sure your ssid is being broadcast correctly? Sometimes power outages will reset that." Sjekket dette eller? http://www.reddit.com/r/PS4/comments/2r5apq/cant_find_my_wifi_network_on_ps4/ Endret 17. april 2015 av jeh87 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Kommer dette spillet på ps3 og 360 eller wii u? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 nope, nope, and you guessed it, nope Er kun til nåværende konsoll generasjon og pc Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 På tide å gi slipp på sliten hardware ja, ikke at One og PS4 sin er store greiene da Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Jeg gidder ikke å bruke tusenere av kroner på noen konsoller som bare har et spill verdt å spille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå