Muggkaare Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Nå har det alltid vært enormt med likheter mellom Battlefront og Battlefield, men håper at de klarer å holde på særegenhetene. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Og når vi snakker om sola: http://www.gameinformer.com/games/star_wars_battlefront/b/playstation4/archive/2015/04/17/an-impressive-first-look-at-star-wars-battlefront.aspx Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Postet i den andre konsolltråden, Er det et bilde fra selve spillet på konsoll? Tviiler! Jeg tror det ikke får jeg får se faktisk in-game gameplay på konsoll. Nekter å la meg lure nå altså. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Det blir ikke i nærheten av slik grafikk på konsoll. Det er vel bare å innse det med en gang. PC kommer nok i nærheten, men det koster. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Spekuleres nå at det er en marketing deal mellom EA/Dice og Sony. Spillet som er blitt vist for presse er PS4 versjonen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Dæven det var et vakkert syn, kan ikke fatte at spill har kommet så langt at de ser ut som filmer med ekte mennesker O: Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Meanwhile, in Uncanny Valley... 1 Lenke til kommentar
brrrm Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Gleder meg til Star Wars spillet, blir nok heftig Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Er det ikke skikkelig singelplayer?http://www.onlysp.com/star-wars-battlefront-has-a-single-player-mode-called-battlefront-missions/ No go for me. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 (endret) Skulle til å si at jeg ikke bryr meg om single player i Battlefield-aktige spill. Og så husket jeg at det er snakk om Star Wars ... Da ble det plutselig litt mer leit. Endret 17. april 2015 av Jakoozie Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Ikke blir det noen rom kamper heller Å som jeg savner et nytt Rogue Squadron spill. Men er vel dessverre ikke noe som kommer til å komme ut igjen er jeg redd for, blir litt som med Freelancer om noen her inne husker det spillet. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Hadde vært fett med en campaign siden det er Star Wars, men like greit at de fokuserer på å gjøre den delen jeg (foråpentligvis) faktisk kommer til å bruke masse tid på så bra som mulig. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Det blir ikke i nærheten av slik grafikk på konsoll. Det er vel bare å innse det med en gang. PC kommer nok i nærheten, men det koster. Jeg har heller ikke noe tro på at dette er noe PS4 og XBO kan kjøre, men med å ikke gi ut spillet til PS360 og hva det fører med seg mtp å slippe å ta høyde for at grafikken skal kunne nedskaleres til å kjøre på forrige generasjon konsoler samt å få mer ressurser og presse frostbite motoren for denne generasjons konsoller vil nok bety et ganske stort hopp fra BF4/Hardline. Frostbite motoren støtter physical based rendering, men så vidt jeg vet er det ingen frostbite spill ute hittil som bruker det. PBR er noe som kan gi en langt mer "fotorealistisk"/naturlig utseende på grafikken. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Det at spillet mangler en campaign gjør at jeg sannsynligvis kommer til å stå over Battlefront. Jeg håper det ikke er altfor lenge til Amy Hennig og Visceral's Star Wars spill kommer ut... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 La oss håpe på noe slikt: Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Skal bli interessant i tiden fremover å se hvor mange som ikke forstår forskjellen på in-enginge footage og in-game footage. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 (endret) Usikker på om dette er mock up. EDIT: fake. Endret 17. april 2015 av Selvin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå