CommanderKeen Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Dersom man vil matche en PS4 ytelsesmessig, hvor mye må man bruke på skjermkortet? Er kanskje litt tidlig å si, men hadde uansett vært interessant med en pekepinn. For mye. Kommer til å bli en dyr maskin å sette sammen tror jeg. Skjønner nesten ikke hvordan Sony kan selge konsollen på det prispunktet. De må jo nesten selge med tap, eller i hvertfall uten profitt? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 de sparer nok mye på å ha CPU og GPU integrert i samme chip. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 For mye. Kommer til å bli en dyr maskin å sette sammen tror jeg. Skjønner nesten ikke hvordan Sony kan selge konsollen på det prispunktet. De må jo nesten selge med tap, eller i hvertfall uten profitt? Det var tap for Sony forrige gen, til et viss punkt sent uti. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Next-gen for meg skal være like stort hopp som fra 8-bits til 16-bits konsoller. Eller SNES til N64. Eller PS1 til PS3. Beklager å skuffe deg, dette skjer bare ikke. i alle fall ikke teknisk grafikkmessig sett. Vi har kommet så langt i utviklingen nå at bare det å få noe til å se "litt" bedre ut, krever flerfoldige ganger det hoppet i maskinvare som det trengtes for de hoppene du nevner. Nei, det "next-gen" som kommer fremover nå ligger i måten vi spiller på, og hvordan vi opplever spillene. Det er der utviklingen vil komme. Men hva er det som hindrer f.eks. EA å lage et spill som er online only, jfr. Sim City? Ingenting egentlig. De kan lage det så mye de vil, men siden den hindringen ligger i spillet og ikke i maskinen kan vi bare la det spillet bli igjen i butikken og kjøpe et annet spill uten slike hindringer. Uønsket DRM ungått. Til slutt, når DRM-spill selger dårlig nok kommer f.eks. EA til å gi seg med det og gi ut spill uten slike hindringer, og vi kan nyte dem igjen. Enkelt egentlig, men veldig hardt for gamer-hjertet hvis spillet frister veldig. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 http://kotaku.com/sony-corrects-themselves-says-the-last-guardian-is-not-512720979 Last Guardian er ikke lagt på Is Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Ingenting egentlig. De kan lage det så mye de vil, men siden den hindringen ligger i spillet og ikke i maskinen kan vi bare la det spillet bli igjen i butikken og kjøpe et annet spill uten slike hindringer. Uønsket DRM ungått. Til slutt, når DRM-spill selger dårlig nok kommer f.eks. EA til å gi seg med det og gi ut spill uten slike hindringer, og vi kan nyte dem igjen. Enkelt egentlig, men veldig hardt for gamer-hjertet hvis spillet frister veldig. Var det da. Sim City har jo solgt i bøtter og spann, selv med ufyselig DRM, så kan være folk faktisk er villige til å svelge det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 http://kotaku.com/so...s-not-512720979 Last Guardian er ikke lagt på Is Hurra, hurra, hurra Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Hurra, hurra, hurra http://www.crunchyro...ystation-4-game Enda mere hurra for Ni No Kuni Fans eller Dark CLoud 3 ? :O Endret 11. juni 2013 av Realzi Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Om man har råd uten å angre på et kjøp, hvorfor ikke Har en 1000W PSU fra Corsair Plenty med Power der mann! Lenke til kommentar
Avean Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Var det da. Sim City har jo solgt i bøtter og spann, selv med ufyselig DRM, så kan være folk faktisk er villige til å svelge det. Folk flest har ingen anelse om hva drm er. Vi som henger på forumet her er harde kjernen gamere og vi er dessverre ikke representivt overhodet for flertallet av folk som kjøper Ifølge internett er call of duty noe av det jævligste av spill der ute. Likevel millioner spiller det. Vi her er en utrolig liten minoritet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 http://kotaku.com/sony-corrects-themselves-says-the-last-guardian-is-not-512720979 Last Guardian er ikke lagt på Is Nå kan jeg legge meg og sove godt Håper på en PS4 release da! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Plenty med Power der mann! Det tror jeg nok skal holde. Jeg tviler mitt hovedkort støtter disse nyeste GTX kortene, men det skal jeg finne mer ut av . Har en gammel standard ser det ut som socket 1360 et eller anna Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Joda, du har jo PCI-E som 580 kortet ditt står i nå Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Ingen som er glad for og høre om Level 5 ? 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) http://www.crunchyro...ystation-4-game Enda mere hurra for Ni No Kuni Fans eller Dark CLoud 3 ? :O Eller begge? Uansett hvilken av de seriene, hvis det kommer et spill fra dem så hopper mitt nerdehjerte i taket. Edit: Litt tidlig ute der Realzi xD Endret 11. juni 2013 av Rider of Reason 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Eller begge? Uansett hvilken av de seriene, hvis det kommer et spill fra dem så hopper mitt nerdehjerte i taket. Edit: Litt tidlig ute der Realzi xD Hearts and joy too you Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Haha Gjett hvilken video som kommer først på hjemmesiden til youtube. Jepp ps4 share videon, med 4 millioner views. på bare 1 dag..... Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Hehe, ikke så rart, de viste den jo til og med på Gametrailers. xD Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Haha Gjett hvilken video som kommer først på hjemmesiden til youtube. Jepp ps4 share videon, med 4 millioner views. på bare 1 dag..... Jo mer oppmerksomhet den får, jo bedre. 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) http://www.neogaf.co...ad.php?t=584591 Killzone Shadow Fall ser utrolig pent ut, rett og slett. Håper de har klart å bevare våpenfølelsen fra PS3-spillene. Edit: Selve spillet ser jo også jævla fett ut. Endret 12. juni 2013 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå