Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja de har vel patchet dette med at man mister alle ting man har samlet, resetter ferdigheter osv. Det for min del ødela hele spillet og jeg orket aldri å plukke det opp igjen dessverre. Så helt bortkastede penger for min del.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Og jeg syntes horror er en fantastisk dårlig bruk av både tid og penger. Jeg vil bli underholdt, ikke skvettet livet av. Hvis NOEN av disse spillene faktisk hadde klart å vekke faktisk redsel i stedet for bare å overraske folk hele tiden, hadde det vært noe annet.

Endret av Shruggie
Lenke til kommentar

Og jeg syntes horror er en fantastisk dårlig bruk av både tid og penger. Jeg vil bli underholdt, ikke skvettet livet av. Hvis NOEN av disse spillene faktisk hadde klart å vekke faktisk redsel i stedet for bare å overraske folk hele tiden, hadde det vært noe annet.

Er då ikke mye å skvette av her, mye mer underholdning. Gameplayet er enormt morsomt.

Lenke til kommentar

Hvis det skal være helt likt som BF, kunne de heller laget et BF. Hele greia er jo at det er et annet spill.

Hvordan kan det bli "helt likt som BF?"? Det er jo nesten umulig. Faktum er ut til og med om grunnmekanikkene er de samme så vil man i Battlefront løpe rundt i verdensrommet på masse forskjellige planeter, med blastere og lightsabers i stedet for vanlige skytevåpen. Du kjører rundt i ATATs, x-wings og speeders i stedet for tanks, fly og biler. Forhåpentligvis har planetene forsjellig tyngekraft.

Er ikke det "annerledes nok"? Ser virkelig ikke poenget med å prøve å forandre på ting bare for å forandre. Behold grunnmekanikken og fysikken synes jeg, legg til noen nye moduser og ellers gi oss en ordentlig bra Battlefield in space. At spillet ikke vil være annerledes nok ser jeg ikke på som en fare i det hele tatt. Spørsmålet er om det blir et bra spill. Jeg holder en knapp på ja, så lenge de får nok tid. Battlefield og Battlefront er en match made in heaven! De har jo den samme forkortelsen til og med.

Mange av de klasssike BF-modusene vil jo også funke veldig bra. Conquest er jo perfekt til et Battlefront-spill,

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

.

Nå mener ikke jeg at de skal droppe Frostbite og lage en helt ny Engine her. Jeg håper bare at de ikke drar inn akkurat samme system som vi ser i BF med hvordan progresjonen i spillet er. Jeg håper at de klarer å sette et helt klart skille og at spillene føler helt annerledes å spille (annet enn det visuelle). Jeg ønsker ikke at spillene skal føles for like med tanke på hvordan spillene spilles. Jeg ønsker at ting skal gjøres litt annerledes i Battlefront. 

Om de fortsetter med samme fysikk o.l, så er jo det bare bra i mine øyne - for jeg mener at BF4 har blitt ganske så bra etter en litt trøblete oppstart. 

For å gå tilbake til bildet:

Er ikke det hentet fra en trailer vi fikk se helt nylig? (var det filmen?)

Sluppet på E3 i fjor. 

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...