LarZen Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 (endret) The Order|1886 sin photo modus hever herved listen for resten. Endret 13. april 2015 av LarZen 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Må være det beste med hele spillet. 3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Ganske utrolig at det spillet var under utvikling siden 2010, sett resultatet i betraktning. 1 Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Hva syntes dere om Bloodborne? Vurderer å kjøpe det. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Likte du der foregående spillene er det nok ett sikkert kjøp. Er du som meg som ikke har tolmodighet i spill lenger kan du nok droppe det Jeg har ikke spillt noen av disse spillene, som mine ord veier ikke mye i den sammenheng. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Ganske utrolig at det spillet var under utvikling siden 2010, sett resultatet i betraktning. Jeg føler det blir urettferdig mot RAD å si at spillet har vært under utvikling siden 2010. Det var sikkert da planleggingen startet, men spillet gikk sannsynligvis ikke inn i full produksjon før mot slutten av 2011 eller tidlig i 2012. RAD er et lite studio, og det holdt jo fortsatt på med Ghost of Sparta helt frem til slutten av 2010. En må også huske på mye av pre-produksjonen før The Order sannsynligvis handlet om å designe grafikkmotoren til spillet. En kan kanskje stille spørsmål ved om det var så lurt for et så lite studio som RAD å designe en helt ny grafikkmotor. De hadde trolig spart mye tid dersom de hadde brukt en av Sony's grafikkmotorer eller eventuelt CryEngine eller UE3/4. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Jeg synes i grunn du traff veldig bra der, Mala. Bloodborne er et utrolig bra spill, men det er kanskje ikke for alle. Hvis du ikke har spilt noen av spillene til From, så fremstår dem nok som veldig vanskelige, men faktum er at hvis du er tålmodig og observant, så vil du fort nok lære deg hvordan de forskjellige fiendene må behandles, og mestringsfølelsen er utrolig mye bedre enn de aller fleste andre spill. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 (endret) Ganske utrolig at det spillet var under utvikling siden 2010, sett resultatet i betraktning. Jeg føler det blir urettferdig mot RAD å si at spillet har vært under utvikling siden 2010. Det var sikkert da planleggingen startet, men spillet gikk sannsynligvis ikke inn i full produksjon før mot slutten av 2011 eller tidlig i 2012. RAD er et lite studio, og det holdt jo fortsatt på med Ghost of Sparta helt frem til slutten av 2010. En må også huske på mye av pre-produksjonen før The Order sannsynligvis handlet om å designe grafikkmotoren til spillet. En kan kanskje stille spørsmål ved om det var så lurt for et så lite studio som RAD å designe en helt ny grafikkmotor. De hadde trolig spart mye tid dersom de hadde brukt en av Sony's grafikkmotorer eller eventuelt CryEngine eller UE3/4. Jeg baserte innlegget mitt på denne beskjeden i fra utvikleren selv; http://blog.us.playstation.com/2013/06/10/the-order-1886-brings-victorian-era-to-playstation-4/ Men du har nok rett i og med at de valgte å lage alt fra grunnen av Endret 13. april 2015 av Mala Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 The Witcher 3 ser jo utrolig spennende ut! Skal folk ha dette spillet da? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 The Witcher 3 ser jo utrolig spennende ut! Skal folk ha dette spillet da? Normalt ville jeg sagt at det avhenger av anmeldelser. Men ikke for dette spillet. Er stor fan av begge de to første spillene, og jeg er sikker på at jeg personlig kommer til å kose meg stort. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Må være det beste med hele spillet. Synes ikke The Order var så verst jeg. Kjøper lett fortsettelsen, hvis den kommer. 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Det flyttet vertfall grenser for hva som burde være fysisk mulig å få til grafisk på såpass svak hardware som PS4 har. Litt juksing med "cinematic" boarders å det, men fortsatt et imponerende aspekt. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 The Witcher 3 ser jo utrolig spennende ut! Skal folk ha dette spillet da? Yes! Foreløpige gameplayvideoer ser meget bra ut md en stor verden som kan utforskes. Liker at det er litt tits and gore i spillet også. Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 (endret) Skjer med at min SONY headset ikke fungerer trådløs på PS4? Er jo ikke akkurat et gammelt headset. Sony MDR-ZX750 Endret 14. april 2015 av jeh87 Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 The Witcher 3 ser jo utrolig spennende ut! Skal folk ha dette spillet da? Yes! Foreløpige gameplayvideoer ser meget bra ut md en stor verden som kan utforskes. Liker at det er litt tits and gore i spillet også. hehe, det så utrolig herlig ut! Litt skyrim-ish og, tits liker vi! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Første bilder av Shadow of the Beast? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 (endret) Tror faktisk jeg aldri har hørt om det spillet før i grunn. EDIT: VIst from som ubrukelig CGI i 2013 ja, da er det ikke rart det ikke er verdt å huske. Endret 15. april 2015 av Mala Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Dying light 350 på ps store 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Damn, takk! Skal slå til på det Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Tror faktisk jeg aldri har hørt om det spillet før i grunn. EDIT: VIst from som ubrukelig CGI i 2013 ja, da er det ikke rart det ikke er verdt å huske. Det er en ny utgave av et spill som var faktisk veldig populært når det kom til Amiga. Er mange tidligere Amiga eiere som gleder seg veldig til dette. Meg inkludert. Musikken var en klasse for seg selv den gang. Og den dag idag synes jeg dette er faktisk veldig kult.. https://www.youtube.com/watch?v=0TKV_90aYgI Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå