Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Kan man lade opp kontrolleren med mobillader, for å speed'e det opp litt? Er jo samme kabelen, bare lurer på om den tåler det.

0 stress, jeg bruker Nokia sin tlf lader til å lade både xbo og ps4 uten problemer. 

Lenke til kommentar

Min PS4 står å slår seg på og av noen ganger inkludert de kjente pipelydene etter at den har vært i sleep eller power off en stund. Når den slår seg på går den i sikkerhetsmodus.

Jeg ser at det er nok av tråder med folk som har samme "utfordring" med sin ps4.

Jeg har dog ikke sett noen fiks på det.

Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar

Kan man lade opp kontrolleren med mobillader, for å speed'e det opp litt? Er jo samme kabelen, bare lurer på om den tåler det.

0 stress, jeg bruker Nokia sin tlf lader til å lade både xbo og ps4 uten problemer. 

Xbox One også? Har du kjøpt oppladbare batterier?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Xbox One også? Har du kjøpt oppladbare batterier?

Kjøpte play and charge kitet i samme slengen som jeg kjøpte xbox'en ja. Er ikke fan av å måtte bytte batterier stadig vekk, og det er surt å være tom for batterier på lørdagskveld/søndagsmorgen og ikke få tak i før på mandag :p

Endret av Slettet+130498
Lenke til kommentar

Min PS4 står å slår seg på og av noen ganger inkludert de kjente pipelydene etter at den har vært i sleep eller power off en stund. Når den slår seg på går den i sikkerhetsmodus.

Jeg ser at det er nok av tråder med folk som har samme "utfordring" med sin ps4.

Noen som har noen tips?

Jeg sleit med svart bilde ved oppstart og at den skrudde seg av igjen, var uresponsiv en kort stund før den boota og kjørte filsjekk. Det viste seg at den gjorde dette fordi den ikke fant videosignalet (jeg skrudde på ps4'n før jeg skrudde på forsterker/tv.) Når jeg begynte å skru på tv/forsterker før ps4'n (har bypass hdmi til tven) så forsvant problemet.

Vet ikke om dette er til hjelp, men jammen meg rart opplegg og verdt å merke seg...

Endret av H.A.M.
Lenke til kommentar

Noen som har noen tips?

Jeg sleit med svart bilde ved oppstart og at den skrudde seg av igjen, var uresponsiv en kort stund før den boota og kjørte filsjekk. Det viste seg at den gjorde dette fordi den ikke fant videosignalet (jeg skrudde på ps4'n før jeg skrudde på forsterker/tv.) Når jeg begynte å skru på tv/forsterker før ps4'n (har bypass hdmi til tven) så forsvant problemet.

Vet ikke om dette er til hjelp, men jammen meg rart opplegg og verdt å merke seg...

Jepp et bra tips det. Takk skal du ha! Jeg skal prøve det ut. Jeg lar hdmi-signalet gå ut fra ps4 til receiver og derfra til TV. Så derfor naturlig å gjøre det i det rekkefølga du initielt gjorde det i for meg også. Men det er bilde i tv selv etter at forsterker er slått av (dog uten lyd selvfølgelig) så det er mulig å slå av i litt mer motsatt rekkefølge også.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om dette har blitt nevnt tidligere. 

Men jeg fikk kjøpt Tomb Raider til kr 99,- på Playstation store denne helgen, mulig det fortsatt er tilbud :)  

Mange andre gode tilbud også. Men det var dette jeg benyttet meg av. 

Verdt å ta en titt :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Men jeg fikk kjøpt Tomb Raider til kr 99,- på Playstation store denne helgen, mulig det fortsatt er tilbud :)

Påskesalg som varer til 15 april.

Tomb raider til 99 kr er defintivt verdt det. Du har også Tomb Raider Osirsis der inne på tilbud hvis man liker gode plattform spill

Lenke til kommentar

Takk for påminnelsen - Tomb Raider er et knallspill og lett verdt 99,- Håper på andre gode tilbud som jeg kan dra nytte av.

Lenke til kommentar

Jeg synes Tomb Raider er et bra spill, var litt skeptisk etter å ha lest anmeldelsen.

Men tenkte "hvorfor ikke" når det kostet rett under en hundrings.

Faktisk så bra at det ikke gjør noe om EL-kjøp ikke klarer å sende meg Mortal Kombat X til i morgen  :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...