Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Eneste spillet jeg savner på konsoll fra forrige generasjon som jeg kunne tenkt meg å kjøpe på nytt må være mgs4. Men dette er jo også forsåvidt den største ulempen med konsoller, man må ha flere generasjoner for å få spilt alle de forskjellige spillene. 

Lenke til kommentar

Synes nedlastbare spill ganske så begrensende. Det holder ikke samme profil på prisnivå som bruktspill og det er ikke mulig å selge det etter man er ferdig med det. Der synes jeg modellen med en engangskode for DLC er grei for å begrense andrehåndsverdien. Å dra ned 50 GB over nettet er også litt småkjipt når man kan gjøre det fra plate på sekunder, men det er jo kjekt for dem langt unna butikker og dem som liker at dem slipper å rote med fysiske media. Det er greit å kunne velge. Det gir jo muligheter også for småspill som ikke har en stor publisher i ryggen. Backupfunksjonen i siste firmware er jo også et pluss. Watchdogs ligger f.eks på 599 kr på PSN fremdeles, mens det ligger på finn.no til 150 kr. FarCry 4 koster 319 kr på Elkjøp og nå er det på påsketilbud på PSN til 499 kr. Det som irriterte meg mest med PS4 er egentlig den korte kontrollerkabelen og batterikapasiteten i kontrolleren, men det er jo en smal sak å skaffe en lengre kabel siden de har vært elskverdige nok til å bruke standard USB.

Lenke til kommentar

Det som irriterte meg mest med PS4 er egentlig den korte kontrollerkabelen og batterikapasiteten i kontrolleren, men det er jo en smal sak å skaffe en lengre kabel siden de har vært elskverdige nok til å bruke standard USB.

Man kan også lade i en laptop (og spille samtidig). Møter stadig på folk som ikke vet dette (selv om sjansen for det er mindre her inne vil jeg tro). En kompis hadde hatt PS3 (dette er for noen år siden) i flere år og en gang jeg var på besøk gikk den ene kontrollen tom for strøm. Da satte han seg 1m fra TVen og fortsatte å spille med kabelen i (til tross for at han hadde en laptop stående på stuebordet). 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...