firberblad Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Prøvde Hardline hos en kompis og det var sørgelige greier. Battlefield går bare nedover. Smak og behag. Jeg syns det var et friskt pust. Etter å ha spilt en god del timer. Førsteinntrykket var ikke bra, men det kom seg. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Jepp. For de 32,9 kronene jeg betaler for online spilling, save game-backup og 6 spill i måneden forventer jeg utelukkende bestselgende AAA-titler, som ikke er eldre enn ett år. Noe mindre ville jo være urimelig ...!? Jeg ser hva du gjorde der...det kalles.....ironi tror jeg. Anyhow, Killzone til Vita skal testes. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Borderlands sliter visst veldig med framerate og screen tearing. Hadde ventet til det ble patchet ihvertfall. Hardline virker forferedelig kjipt. Borderlands har jeg spilt igjennom på PC, allikevel sitter jeg her og argumenterer med meg selv om hvorfor jeg ikke skal kjøpe det på konsoll, eller hvorfor jeg skal kjøpe det. Bottom line, jeg har lyst på Borderlands på konsoll. It's as simple as that. Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Hmm, min PS4 har plutselig begynt å slå av seg selv etter jeg at jeg avslutter et spill og vil ikke på igjen før jeg drar ut strømkabelen. Konsollen virker helt perfekt ellers men liker vist ikke at jeg finner på å avslutte et spill noen som vet hva dette kan komme av og hva som kanskje kan gjøres. Frister ikke å måtte sende inn konsollen igjen men er kanskje ingen vei utenom. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Jeg spiller bf hardline rescue og hver runde teller klokke end fra 5 til runden starter. Men er alltid noen som får løpe mens klokken teller og jeg kan ikke bevege meg. Noen ide på hva som skjer Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Jepp. For de 32,9 kronene jeg betaler for online spilling, save game-backup og 6 spill i måneden forventer jeg utelukkende bestselgende AAA-titler, som ikke er eldre enn ett år. Noe mindre ville jo være urimelig ...!? Jeg ser hva du gjorde der...det kalles.....ironi tror jeg. Don't be facetious, Jeffrey! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Jepp. For de 32,9 kronene jeg betaler for online spilling, save game-backup og 6 spill i måneden forventer jeg utelukkende bestselgende AAA-titler, som ikke er eldre enn ett år. Noe mindre ville jo være urimelig ...!? Jeg ser hva du gjorde der...det kalles.....ironi tror jeg.Anyhow, Killzone til Vita skal testes. Om du liker de andre Killzone spillene så vil vita-utgaven falle i smak også. Spilt gjennom det selv. Multiplayerdelen er også veldig oppegående for å være en vitatittel. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Nå driver PS4en min å piper og prøver å spytte ut bluerayer selv om det ikke står noe i. Har prøvd å skru av og la den stå uten strøm i tre minutter, slik det står på nettet, men det hjelper ikke. Noen flere tips? Sykt lite gira på å sende den inn. Vet at Playstation 3 hadde en funksjon der man holdt inne utløser knappen til et punkt, men husker ikke om systemet skulle være på eller av. Men det later til at neste steg for deg er vemodig nok... service. Kjipt isåfall. Tre måneder siden den ble fyrt opp før første gang Ser den, er du heldig får du tilsendt en splitter ny konsoll etter 3 uker, opplevde dette med Ps3 systemet mitt som ikke kunne lese disker. Men tror det var et særtilfelle. Min PS4 var akkurat helt lik. Var slik fra den var ny, og jeg holdt ut i ca 1 år. Men spiller hovedsaklig nedlastede spill, så det var sjelden jeg brukte plate. Mine erfaringer: 1. Prøvde alle trisk på nettet, resett, initialize, fjerne gummifot, sette PS4 på klosser, osv osv osv... Konklusjonen. Noen ganger holder det et par timer, noen ganger et par dager, og noen ganger noen uker. Så kommer feilen igjen. Hold på med dette i ca 1 år. 2. Kontaktet Sony. De kunne ta den inn, men anbefalte meg å heller levere til kjøpssted. Kjøpssted sa de kunne ta den inn, men anbefalte å gå via Sony. Begge parter, Expert og Sony, mente den annen part var raskere Leverte til Expert, og etter ca 3.5 uker fikk jeg en splitter ny. 3. Prosedyren var. Expert tar imot. Expert sender inn til norsk distributør. Norsk distributør tar avgjørelse om at ny enhet sendes til butikk. Butikk kontakter kunde når ny er kommet. Obs.... Da jeg hadde ventet i litt over 3 uker, ble jeg utålmodig, kontaktet Expert. Da sa de det ikke var så lenge igjen. Dagen etter fikk jeg sms om å komme til butikk for å hente en ny PS4. (Er jo lov å spekulere i om saken min var "glemt" og plutselig dagen etter jeg tok kontakt, løste det seg). Hovedkonklusjon. Konsollen må byttes, det er per dags dato ikke kommet noe triks som fikser den. Velg selv om du vil sende til Sony, eller levere i butikk. Merk feilmeldingen med "Kjent feil fra Sony. Skubber ut plater i tide og utide. Vanlig feil på PS4." Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Oooog PSN er nede, det er jo tross alt ferie så det sjokkerte vel ingen.... Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 (endret) Skulle akkurat til å spille litt GTA 5 Online på PS4, da meldingen ''You need Playstation@Plus membership to access GTA Online.'' dukket opp. Har kjøpt PS plus for ett år og har fortsatt et par måneder igjen. Sjekket også innstillinger som bekrefter at den utløper en gang i oktober. Noen som har opplevd lignende eller som vet hva jeg kan prøve å gjøre? Har prøvd å gjenopprette lisenser og har aktivert som min primære PS4. edit: Ser ut til å være problemer for mange. Får bare vente og se. Endret 2. april 2015 av Nicida Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Det forde PSN er nede, å får ikke vertifisert plus medlemskapet ditt Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 (endret) Katastrofe altså. Skulle akkurat til å spille Bloodborne med en kompis :/ må jo alltid være noe. Det fungerer vist igjen så Endret 2. april 2015 av Tønne Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 (endret) Jaja, chill nå. Jakoozie betaler 33 kroner i måneden for dette han, så null stress. Endret 2. april 2015 av Emils. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Dere har ingen grunn til å klage. Dere vet hva dere får med PSN og Sony. 1 Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 så... destiny... etter lvl 18 og man har knerta vex boss... hva mer er det da og gjøre? kommer opp jack-shit om hva og hvilke quester man skal gjøre. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 (endret) Spillet var dødt etter jeg runda "story" . Ufattelig mye potensiale som Bungie fjollet bort her altså. Endret 3. april 2015 av Mala 1 Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Hmm, min PS4 har plutselig begynt å slå av seg selv etter jeg at jeg avslutter et spill og vil ikke på igjen før jeg drar ut strømkabelen. Konsollen virker helt perfekt ellers men liker vist ikke at jeg finner på å avslutte et spill noen som vet hva dette kan komme av og hva som kanskje kan gjøres. Frister ikke å måtte sende inn konsollen igjen men er kanskje ingen vei utenom. er en del bugs med den nye firmwaren til konsollen, så godt mulig dette er en av dem, er blandt annet corrupted savegames, ikonene på konsollen dukker ikke opp etter hvilemodus og man må fjerne kontakten for å få tilbake ikonene, flere kommer seg ikke online etter hvilemodus og må reboote konsollen, så regner med en hotfiks er rett rundt hjørnet Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 (endret) så... destiny... etter lvl 18 og man har knerta vex boss... hva mer er det da og gjøre? kommer opp jack-shit om hva og hvilke quester man skal gjøre.Da kan du gjøre bounties og strike missions og etterhver raids. Spillet blir som Diablo 3 når du er ferdig med historien mer eller mindre. Du spiller for å mestre vanskeligere utfordringer og skaffe bedre utstyr for så igjen gjøre enda vanskeligere utfordringer. EDIT: Det du må gjøre først nå er å komme til lv20. Når du har gjort det så må du finne utstyr med Light for å øke levelen din. Endret 3. april 2015 av LarZen Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 (endret) Var samlet jeg og 3 andre kompiser i går med hver vår skjerm for å spille heist i GTA online, vi var selvfølgelig uheldige med at PSN gikk ned det sekunde alle mann hadde fått rigget seg opp, det var heldigvis ikke fryktelig langvarig. Eneste jeg kan si er at å spille Online Heist med 3 kompisser nok er noe av det råeste innen spilling jeg har vært med på Under vil det stå en liten spoiler for en av setuppene i 3. heistet The Humane Labs Raid, så om du ikke har interesse av å lese om det så er du herved advart Når vi for til hangar skipet i den sorte RIB'en, alle mann kledd i sort, gikk inn å progresserte oss romm for romm opp og frem til dekket på båten, hvor en av oss hoppet i hydra(harrieren) flyet og resten i vanlige jagerfly hvorpå vi alle 4 hadde en epic dogfight i luften med en hau fientlige jets var bare helt fantastisk, toppen av kaka var dog når vi var ferdig med å skutt ned alle fientlige fly å vi skulle fly til sandy shores hvorpå Danger Zone med Kenny Loggins fra Top Gun startet å spille på radioen. Hadde gåsehud fra mine ytteste storetå til mitt lengste hårstrå, helt ubeskrivelig gøy Endret 3. april 2015 av Evil-Duck 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå