Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Nå driver PS4en min å piper og prøver å spytte ut bluerayer selv om det ikke står noe i. Har prøvd å skru av og la den stå uten strøm i tre minutter, slik det står på nettet, men det hjelper ikke. Noen flere tips? Sykt lite gira på å sende den inn.

Vet at Playstation 3 hadde en funksjon der man holdt inne utløser knappen til et punkt, men husker ikke om systemet skulle være på eller av. Men det later til at neste steg for deg er vemodig nok... service. 

Endret av Dore123m
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Nå driver PS4en min å piper og prøver å spytte ut bluerayer selv om det ikke står noe i. Har prøvd å skru av og la den stå uten strøm i tre minutter, slik det står på nettet, men det hjelper ikke. Noen flere tips? Sykt lite gira på å sende den inn.

Vet at Playstation 3 hadde en funksjon der man holdt inne utløser knappen til et punkt, men husker ikke om systemet skulle være på eller av. Men det later til at neste steg for deg er vemodig nok... service. 

 

Kjipt isåfall. Tre måneder siden den ble fyrt opp før første gang :p

Lenke til kommentar

 

 

Nå driver PS4en min å piper og prøver å spytte ut bluerayer selv om det ikke står noe i. Har prøvd å skru av og la den stå uten strøm i tre minutter, slik det står på nettet, men det hjelper ikke. Noen flere tips? Sykt lite gira på å sende den inn.

Vet at Playstation 3 hadde en funksjon der man holdt inne utløser knappen til et punkt, men husker ikke om systemet skulle være på eller av. Men det later til at neste steg for deg er vemodig nok... service. 

 

Kjipt isåfall. Tre måneder siden den ble fyrt opp før første gang :p

 

Ser den, er du heldig får du tilsendt en splitter ny konsoll etter 3 uker, opplevde dette med Ps3 systemet mitt som ikke kunne lese disker. Men tror det var et særtilfelle.  

Lenke til kommentar

 

 

 

Nå driver PS4en min å piper og prøver å spytte ut bluerayer selv om det ikke står noe i. Har prøvd å skru av og la den stå uten strøm i tre minutter, slik det står på nettet, men det hjelper ikke. Noen flere tips? Sykt lite gira på å sende den inn.

Vet at Playstation 3 hadde en funksjon der man holdt inne utløser knappen til et punkt, men husker ikke om systemet skulle være på eller av. Men det later til at neste steg for deg er vemodig nok... service. 

 

Kjipt isåfall. Tre måneder siden den ble fyrt opp før første gang :p

 

Ser den, er du heldig får du tilsendt en splitter ny konsoll etter 3 uker, opplevde dette med Ps3 systemet mitt som ikke kunne lese disker. Men tror det var et særtilfelle.  

 

 

Gjorde det enda en gang nå i sted, og har sett på film fra blueray nå i halvannen time uten problemer. Krysser fingrene nå, med fare for å jinxe meg selv :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har vært å jobbet så forferdelig mye nå i det siste så har ikke fått spilt noe særlig, men er 4 spill jeg snuser litt på og vil høre hva dere mener? jeg tenker å hvertfall kjøpe 2 av de snart det er: Bloodborne, Borderlands: Handsome collection, Battlefield Hardline og Final Fantasy Type 0.....

 

Bloodborne er ikke litt min type spill, men av en eller annen grunn så fanger den litt av min oppmerksomhet...de jeg tror jeg kommer til kjøpe inn først er Borderlands og Battlefield

Lenke til kommentar

Har vært å jobbet så forferdelig mye nå i det siste så har ikke fått spilt noe særlig, men er 4 spill jeg snuser litt på og vil høre hva dere mener? jeg tenker å hvertfall kjøpe 2 av de snart det er: Bloodborne, Borderlands: Handsome collection, Battlefield Hardline og Final Fantasy Type 0.....

 

Bloodborne er ikke litt min type spill, men av en eller annen grunn så fanger den litt av min oppmerksomhet...de jeg tror jeg kommer til kjøpe inn først er Borderlands og Battlefield

Bloodborne gir deg nok mest valuta for pengene, men krever din absolutte oppmerksomhet. Personlig koser jeg meg med Peggle 2 på PS4 akkurat nå. Ja, jeg innrømmer gjerne at jeg er redd for Bloodborne.
Lenke til kommentar

Hardline kan du nok stryke fint av listen din.

 

Njaaa..vet nå ikke helt det da. Spillet får gjennomsnittlig bra karakterer. Metacritics ligger på 75 nå som er jo ikke dårlig. 

Har en spilt BF4 og spiller utelukkende multiplayer så skal en nok se på litt gameplay om en synes dem nye modusene er verdt det.

 

Selv kjøpte jeg spillet for singleplayer biten og synes det var en fornøyelig opplevelse. Snike rundt og finne måter å arrestere alle på uten å fyre av en kule i endel områder er veldig artig. Noe slapp spill design til tider men om en kan se bort ifra det så er det underholdende. 

 

Veteran som jeg spilte på gir en grei utfordring og en låser da opp Hardline vanskelighetsgrad som jeg holder på med nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...