Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

hei, er det noen her som har noen tips til treg nedlastning? Startet å laste ned borderlands fra psn rundt kl 13 i dag, men er enda ikke halvveis  engang :S Andre her som har nedlastningsproblemer i dag?

Lenke til kommentar

Har nedlastningsproblemer hver eneste dag jeg. På den tiden min PS bruker på å laste ned et spill på 40 gb, kunne jeg sikkert lastet ned 10 spill til PCen, om ikke mer. Har så dårlige hastighet at det er til å skrike av.

Lenke til kommentar

hei, er det noen her som har noen tips til treg nedlastning? Startet å laste ned borderlands fra psn rundt kl 13 i dag, men er enda ikke halvveis  engang :S Andre her som har nedlastningsproblemer i dag?

Prøv Google sin DNS(8.8.8.8 øverst 8.8.4.4 nederst).

Lenke til kommentar

Jeg låner denne tråden litt.. :)

Kan man på noen form (gratis) overføre musikk fra PC/USB til PS4? Altså harddisken.. Har søkt litt rundt om Google, men de fleste er egentlig bare negativ til dette. Men har funnet en måte å gjøre det på; musikk fra en USB-entehen, slik at du kan spille direkte fra enheten. Jeg har selv ikke testet dette, gidder ikke før imorgen :p men har noen her inne erfaring? :) jeg regner egentlig med dette er noe som kanskje vil komme i en eller annen framtid fra Sony, vet dette var en mulighet fra PS4's storebror (PS3).

Uansett; takk for alle positive og hjelpende svar! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Noen som har prøvd Playstation TV? Ser de har den til 500kr på cdon nå.

Men er det noe bra?

Playstation tv er vel mer noe du trenger om du har behov for å streame fra konsollen og til et annet tv i huset enn det playstation er koblet til. Ellers er det vel bare psp og ps1 spill som man får spilt rett ut av boksen

Lenke til kommentar

Å spille tearaway uten toutch skjermen, toutch flaten på baksiden og kameraet tror jeg blir en kjip opplevelse. Ettersom disse er vitale for at spillet faktisk fungerer bra på vita

Fantastisk spill på vita da.

Endret av Evil-Duck
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...