Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var da faen så aggressive de er på salgene for tiden...? Det er liksom greit på PS3 hvor biblioteket er så stort at de kan variere hvilke titler som er på salg, men på PS4 er det jo nøyaktig de samme spillene som kommer om og om igjen til samme tilbudspris.

Endret av Shruggie
Lenke til kommentar

Delte denne i konsoll kafeen. Men ikke noe respons.

Er det ikke endel The Last of Us vibes i denne traileren? Jeg begynte å tenke på spillet med en gang..

Absolutt. Men. Troy Baker > Arnold om vi snakker om filmatisering av TLoU. Men fikk absolutt de samme vibbene. (Tror kanskje akustisk gitar-plunking i musikken som drar hjernen dit også).

Lenke til kommentar

Kjedelig! Har ikke opplevd noen problemer med oppdateringen selv. Alt fungerer utmerket.

Muligheten til å sette maskinen i dvale er veldig god og fungerer upåklagelig. 

Den lastet ned automatisk for meg mens jeg var på jobb, fikk ikke med meg hva oppdateringen inneholdt?

Lenke til kommentar

Kjedelig! Har ikke opplevd noen problemer med oppdateringen selv. Alt fungerer utmerket.

Muligheten til å sette maskinen i dvale er veldig god og fungerer upåklagelig.

Den lastet ned automatisk for meg mens jeg var på jobb, fikk ikke med meg hva oppdateringen inneholdt?
http://www.playstationlifestyle.net/2015/03/26/ps4-update-2-50-ps-vita-update-3-50-now-available-for-download/

Er på mobil, så det blir litt mye styr med copy / paste.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Kriteriene må vel passe

2.5" HDD

9.5mm høy

Den du linker til er 15mm. Har ikke byttet selv..men Google gav meg infoen over i hvertfall.

Jeg har akkurat vurdert å kjøpe den også men er usikker på om den passer til ps4? noen som kan bekrefte?

Nei, hvis den er 15mm høy, så er den høyere enn 9.5mm høy, som er maksmålene på de fleste laptoper og absolutt alle PS4-konsoller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...