Emils. Skrevet 26. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2015 (endret) https://youtu.be/mZDCrY6Iysc Kan forklare hvorfor spillet ikke hakker lenger. Må faktisk være så ærlig å si at jeg faktisk tar 1.08, hvor spillet flyter bra enn 1.00 hvor det ofte lagger. Endret 26. mars 2015 av Emils. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 26. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2015 (endret) Påskesalg.. Da ble det tomb raider, knack og saints row med utvidelsepakken til kun 500:) Endret 26. mars 2015 av GnilreG Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 26. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2015 (endret) Det var da faen så aggressive de er på salgene for tiden...? Det er liksom greit på PS3 hvor biblioteket er så stort at de kan variere hvilke titler som er på salg, men på PS4 er det jo nøyaktig de samme spillene som kommer om og om igjen til samme tilbudspris. Endret 26. mars 2015 av Shruggie Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2015 Delte denne i konsoll kafeen. Men ikke noe respons. Er det ikke endel The Last of Us vibes i denne traileren? Jeg begynte å tenke på spillet med en gang.. 2 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 26. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2015 Delte denne i konsoll kafeen. Men ikke noe respons. Er det ikke endel The Last of Us vibes i denne traileren? Jeg begynte å tenke på spillet med en gang.. Absolutt. Men. Troy Baker > Arnold om vi snakker om filmatisering av TLoU. Men fikk absolutt de samme vibbene. (Tror kanskje akustisk gitar-plunking i musikken som drar hjernen dit også). Lenke til kommentar
Espp Skrevet 26. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2015 Holy crap. Har ikke spilt The Last of Us, men dette er den første filmen jeg på sikkert 15 år jeg fikk lyst å se med Arnold.. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 26. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2015 Holy holy crap, den filmen skal jeg se. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 26. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2015 Drittoppdatering som kom nå. Spiller cod zombies og får beskjed om at dataene er corrupt pg må ta ut disk og slette programmet. Ødla kvelden min Lenke til kommentar
Espp Skrevet 26. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2015 Kjedelig! Har ikke opplevd noen problemer med oppdateringen selv. Alt fungerer utmerket. Muligheten til å sette maskinen i dvale er veldig god og fungerer upåklagelig. Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 26. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2015 Kriteriene må vel passe 2.5" HDD 9.5mm høy Den du linker til er 15mm. Har ikke byttet selv..men Google gav meg infoen over i hvertfall. Jeg har akkurat vurdert å kjøpe den også men er usikker på om den passer til ps4? noen som kan bekrefte? Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 26. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2015 Kjedelig! Har ikke opplevd noen problemer med oppdateringen selv. Alt fungerer utmerket. Muligheten til å sette maskinen i dvale er veldig god og fungerer upåklagelig. Den lastet ned automatisk for meg mens jeg var på jobb, fikk ikke med meg hva oppdateringen inneholdt? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 27. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2015 (endret) Kjedelig! Har ikke opplevd noen problemer med oppdateringen selv. Alt fungerer utmerket. Muligheten til å sette maskinen i dvale er veldig god og fungerer upåklagelig. Den lastet ned automatisk for meg mens jeg var på jobb, fikk ikke med meg hva oppdateringen inneholdt? http://www.playstationlifestyle.net/2015/03/26/ps4-update-2-50-ps-vita-update-3-50-now-available-for-download/ Er på mobil, så det blir litt mye styr med copy / paste. Endret 27. mars 2015 av Espp Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 27. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2015 Kriteriene må vel passe 2.5" HDD 9.5mm høy Den du linker til er 15mm. Har ikke byttet selv..men Google gav meg infoen over i hvertfall. Jeg har akkurat vurdert å kjøpe den også men er usikker på om den passer til ps4? noen som kan bekrefte? Nei, hvis den er 15mm høy, så er den høyere enn 9.5mm høy, som er maksmålene på de fleste laptoper og absolutt alle PS4-konsoller. Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 27. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2015 Kriteriene må vel passe 2.5" HDD 9.5mm høy Den du linker til er 15mm. Har ikke byttet selv..men Google gav meg infoen over i hvertfall. Jeg har akkurat vurdert å kjøpe den også men er usikker på om den passer til ps4? noen som kan bekrefte? Har denne selv og den fungerer fint http://www.prisjakt.no/product.php?p=2801355 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 27. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2015 Fordi den er 9,5mm høy..... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2015 Var vanskelig å forstå dette her skjønner jeg Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 27. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2015 Tror vi må forklare dette med en enkel analogi om Petter som bare har pass til ni epler i posen sin, men likevel prøver å få med seg 15 epler hjem fra butikken... Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 27. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2015 Er det ikke 9,5 epler? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 27. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2015 Hvis du er villig til å dele et eple i to og kaste halve, så er det mulig å presse et halvt eple til inn i posen. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 28. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2015 Men har han plass til druer mellom eplene i posen? Og i så fall, kanskje mer enn 15 druer. Passer harddiske likevel da. Jeg mener 15 druer, og 9,5 epler er jo mer..... Nå skal jeg inn å se hvor mange druer jeg får plass til i min PS4. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå