Mala Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Låg skambra ann med backlog på PS4 det første året, men så begynte ting sakte men sikkert å gå til helvete. Spillkjøp man gjør "i farten" og ved gode tilbud har lett for å falle mellom 2 stoler hos meg Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Ikke noe galt i å ha en backlog så lenge man har et fornuftig hode og ikke tvinger seg selv til å spille det og det og det og det. Spill det man føler for der og da, så har man heller et spill man kanskje kunne tenke seg å spille senere en gang, uavhengig om det er to uker senere eller to år. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 (endret) Endret 24. mars 2015 av Leffi78 2 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Den har en nettleser ja. Funker ganske bra hvis du har et tastatur koblet til - utenom kan det ta litt tid. For Netflix, YouTube, Sumo, Viasat, NRK osv. så finnes det en egen app, så du trenger ikke bruke nettleseren. PS4 har ikke bakoverkompatibilitet, så du kan ikke spille spill fra eldre PSer på den. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Ikke noe galt i å ha en backlog så lenge man har et fornuftig hode og ikke tvinger seg selv til å spille det og det og det og det. Spill det man føler for der og da, så har man heller et spill man kanskje kunne tenke seg å spille senere en gang, uavhengig om det er to uker senere eller to år. Det høres så lett ut ... Men det funker ikke for meg. Min personlighet er bare sånn at så lenge jeg har masse spill som ligger i kø så føler jeg alltid et visst tidspress til å gå videre til neste. Kan ikke for det. Derfor har jeg nå kuttet ut alt som heter backlog. Kjøper og spiller ett spill om gangen, ikke mer eller mindre. Samtidig spiller jeg bare et spill så lenge jeg faktisk har det gøy. Tvinger meg ikke gjennom noe, tida mi er mer verdifull enn prisen jeg betalte for spillet. Funker veldig bra, må bare ha selvdisiplin nok til å ikke kjøpe "the new shiny" til enhver tid. Multiplayerspiller er de eneste unntakene, her kan jeg godt ha flere om gangen. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Samme her. Jeg kjøper bare det jeg skal spille nå, men jeg sitter fortsatt med en lang backlog fra den tiden jeg ikke gjorde det. Man får også veldig lav terskel for å legge bort et spill når man har mange på vent, skal ikke kjede meg mange timene før det skjer. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Må skjerpe meg meg innkjøp av spill. Tror jeg skal prøve meg på en full stopp nå for å få spilt det jeg har. Og ikke gå i samme fella som med PS3. Da leverte jeg PS3 spill på Gamestop og fikk nærmere 7000kr. Dem hadde aldri fått inn så mye spill på en gang før. Poser på poser med backlog shame....ville jo aldri ha fått mulighet til å spille alt. Så mye penger rett i dass....men var deilig å ha dem i hylla da Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 (endret) First price Partymix med paprikasmak? Trodde fyren var indisk/islandsk basert på dialekten ha ha. Bra video, da Endret 24. mars 2015 av H.A.M. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Må skjerpe meg meg innkjøp av spill. Tror jeg skal prøve meg på en full stopp nå for å få spilt det jeg har. Og ikke gå i samme fella som med PS3. Da leverte jeg PS3 spill på Gamestop og fikk nærmere 7000kr. Dem hadde aldri fått inn så mye spill på en gang før. Poser på poser med backlog shame....ville jo aldri ha fått mulighet til å spille alt. Så mye penger rett i dass....men var deilig å ha dem i hylla da 7000 fra Gamestop? Hvor mange hundre spill var det? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Det må ha vært mange. Jeg leverte inn over 4 poser med spill fra forrige generasjon og bikket vel akkurat 2000,- Mye gammelt her riktig nok. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 (endret) Jepp. Det der er sinnsykt. Kjøpte du alle spill som kom ut til sist generasjon Larzen? Jeg endte opp med å gi vekk de fleste spillene mine fra last gen til Fretex faktisk. Endret 24. mars 2015 av Jakoozie Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Whaaaat? Gi bort spill som man ikke har spilt ennå? Høres ut som rene galskapen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Ingen dårlig fangst for Bloodborne. http://www.metacritic.com/game/playstation-4/bloodborne Lenke til kommentar
Espp Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Ganske bra tall! Overvurdert min elendige PlayStation og laster enda ned! Det er noe dritt altså.. Får sikkert ikke spille før i kveld. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Kan man bruke random tastatur med bluetooth på PS4, eller må det brukes dongle/USB? 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 (endret) Kan man bruke random tastatur med bluetooth på PS4, eller må det brukes dongle/USB? Usikker på det, men jeg bruker damas Ipad tastatur. Et logitech Bluetooth tastatur. Endret 24. mars 2015 av Espp Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Kan man bruke random tastatur med bluetooth på PS4, eller må det brukes dongle/USB? Tror alle tastatur med bluetooth skal funke men vet ikke 100% sikkert. Selv bruker jeg Apple wireless tastatur. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Faen så irriterende at nesten alt med bluetooth funker unntatt headsets. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Det er i grunn ganske latterlig ja. 2015 liksom. Next-Gen var det noen som sa før lansering Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Next Gen console, next gen problems. I got 99 problems, but a remake ain't one! 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå