LarZen Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 (endret) Labert år? Kommer nok an på smak tenker jeg da. Enig. Det er så mye spill ute til PS4 (253) og mer er på vei. Og for dem av oss som har PC,XBO og andre konsoller så er det faktisk alt for mye spill. Som gamere så lever vi en overflod av spill. Det er ikke manko på spill men manko på tid og velge rett spill...toppers med andre ord! Endret 22. mars 2015 av LarZen 1 Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 For de med en grei gaming-pc så er vel det mangel på gode spill på ps4. Jeg synes uansett det er godt å kjøpe et konsoll spill i ny og ned for å komme meg bort fra kontorpulten og kontorstolen Lenke til kommentar
brrrm Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Nye Batman spillet Arkham Knight kommer vel også om ikke så alt for lenge? Trua på det Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Om en har en spill PC så blir det klart langt mindre å velge blant. Akkurat som det dem første årene når PS3 kom ut. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Labert år? Kommer nok an på smak tenker jeg da. Bloodborne og The Witcher gjør 2015 til det beste spillåret på lenge for min del. Dying light var også en real overraskelse! Edit: I tillegg til spill som Ride, Project Cars, TESO, Batman, MGS, Star Wars: B. I tillegg kommer det masse snacks til PC også. Cities: Skylines nå nettopp og Roller-coaster Tycoon snart. Må kanskje kjøpe meg en Wii også sånn at jeg får spilt Zelda. Faen, det er så mange spill i år som jeg gleder meg til. Okei, du tok meg litt der. Jeg kan redigere det til å gjelde våren. Høsten kan faktisk bli ganske bra med The Divison, MGS, Star Wars. Batman kommer vel i sommer også? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 (endret) http://www.dailymotion.com/video/x2k8iv6_rainbow-six-siege-alpha-new-map-gameplay_videogames Rainbow Six: Siege ser jæskla fett ut! Tror dette kan bli dritt fett sammen om man klarer å samle en gjeng. Endret 22. mars 2015 av Emils. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Labert år? Kommer nok an på smak tenker jeg da. Enig. Det er så mye spill ute til PS4 (253) og mer er på vei. Og for dem av oss som har PC,XBO og andre konsoller så er det faktisk alt for mye spill. Som gamere så lever vi en overflod av spill. Det er ikke manko på spill men manko på tid og velge rett spill...toppers med andre ord! Jeg drukner her iallefall, i retrospektiv burde jeg ha ventet med WiiU og Xone til jeg hadde klarert spillene som er på Ps4 og PC først. Men det kommer jo bare mer...og mer, det er ingen ende(Heldigvis, spill er konge) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Haha fy faen! Sleeping Dogs må vel ha den verste kjøretøyfysikken....noensinne? Helt bananas. Håperikke det blir for mye kjøring i dette spillet. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Synes kjøringen er veldig morsom jeg skikkelig deilig arcaderacing. Bedre å suse gjennom byen på litt urealistisk vis enn å kjøre rundt med seige, treige biler som i GTAIV for eksempel, som ikke klarer en enkel sving uren å bremse voldsomt ned.. Slike spill skal helst ha enkel kjøremekanikk og fysikk synes jeg. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Brekket funker bedre enn bremsene i svinger i Sleeping Dogs. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Dere har ikke kjørt bil i hardline sp'en skjønner jeg Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Bare i betaen online, og det var jo helt krise det også Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 (endret) Kjøringen i sleeping dogs er ene og alene for å komme seg fra A til B etter min mening. En har noen løp en har nødt til å komme seg gjennom men disse er såpass lette at de ikke blir noe irritasjonsmoment. Det som gjør sleeping dogs til et bra spill er den fantastiske historien, karakterene og siste men ikke minst slostingen, var nærmest skuffet hver gang jeg fant et skytevåpen. Et absolutt fantastisk spill som har blitt oversett av alt for mange og kastet til side for å være en GTA klone (noe det overhode ikke er). Endret 22. mars 2015 av Evil-Duck 3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Ja det er akkurat det jeg håper på, så det lover godt i tilfelle Spillet virker bra så langt, foruten om kjøringen selvsagt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Kriteriene må vel passe 2.5" HDD 9.5mm høy Den du linker til er 15mm. Har ikke byttet selv..men Google gav meg infoen over i hvertfall. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Kjøringen i sleeping dogs er ene og alene for å komme seg fra A til B etter min mening. En har noen løp en har nødt til å komme seg gjennom men disse er såpass lette at de ikke blir noe irritasjonsmoment. Det som gjør sleeping dogs til et bra spill er den fantastiske historien, karakterene og siste men ikke minst slostingen, var nærmest skuffet hver gang jeg fant et skytevåpen. Et absolutt fantastisk spill som har blitt oversett av alt for mange og kastet til side for å være en GTA klone (noe det overhode ikke er). Bra sagt! Men jeg er som sagt uenig i at kjøringen er så utrolig dårlig. Det er gøy å kjøre i spillet, driter i realismen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 (endret) I et spill som GTA og Sleeping Dogs ber jeg ikke om realisme. Men dette ram-greiene i SD ble litt for drøyt og komisk for min del Men nå virker det som om oppdragene ikke legger så mye fokus på kjøringen så da kan jeg ikke klage. Endret 23. mars 2015 av Mala Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Batman Arkham Duo Remastered for PS4 and Xbox One, Report Claims 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Passer denne til PS4? Grei disk som passer PS4 på 2 TB. http://www.ps.no/SEAGATE-Spinpoint-M9T-2TB-2e5/cat-p/c/p7573425 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå