Mala Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Ganske greit spill ja selv om jeg ble rimelig lei av gameplayet mot slutten. Ikke noe jeg gidder å springe beina av for foreløpig Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 God of War 3 Remaster kommer til PS4 Mer info skal komme senere idag. Wooot? Hvor har du det fra? http://www.ign.com/articles/2015/03/20/god-of-war-3-remastered-coming-to-ps4?abthid=550c4b224bbd45c43f00000f Takk Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 (endret) her ligger fullstendig review/preview av bloodborne artikkelen fra Edge: http://imgur.com/a/uOT3b og Gow3 remaster til ps4 høres gøy ut Edit: mangler viss noen sider Endret 20. mars 2015 av Leffi78 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Beste spillet i God Of War serien, et av dem peneste spillene sist generasjon uansett konsoll blir remastered, kan ikke bli bedre for min del! 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 10 år siden GoW kom ut faktisk. Tiden går fort. GoW 3 var fantastisk, så plukker nok opp remasteren til PS4. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Apotheon, eller hvordan det skrives var digg, mye bedre enn det andre spillet vi fikk via PSN. Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Begynner å bli litt lei av at så mye skal remakes til PS4, hadde heller satt pris på et nytt GoW, men skal ikke klage, er jo et bra spill, som sikkert blir kjøpt hvis det får en grei prislapp med tanke på at jeg har spillet fra før. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 God of Warr III Remastered will be hitting PS4 on July 14, according to Sony. Fra linken til IGN. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Traileren ser ut som den hinter til et nytt God Of War spill. I slutten kan jeg telle fire logoer, God Of War 4? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Da ble det endelig bekreftet at DICE kun vil fokusere på de nye platformene og PC, deilig! https://twitter.com/eastarwars/status/578601463183638528 Lenke til kommentar
solz Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Traileren ser ut som den hinter til et nytt God Of War spill. I slutten kan jeg telle fire logoer, God Of War 4? Håper GoW4 blir annonsert snart. Utenom Bloodborne (håper og satser det klarer å leve opp til forventingene) finnes det ikke eksklusive AAA som ikke er remakes eller indie, som forsvarer et PS4 kjøp. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Nå er det lenge siden jeg spilte GoW3, men var ikke det ganske avsluttende for serien? Husker ikke detaljene skikkelig, men mente det utelukket en oppfølger med mindre det ble en slags prequel eller en spin-off. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 God of War 3 Remaster kommer til PS4 Mer info skal komme senere idag. Hmm. Ikke spesielt interessant. Jeg vet at PS4 har lokket mange Xbox 360- og Xbox-eiere over på Sony-siden. Ergo har nok mange gått glipp av hele serien. Hvis de først skal remastre burde de gjøre det med hele trilogien spør du meg. Bra spill da. Da burde vel Uncharted serien først og fremst bli fikset over. Merkelig at de ikke gjør det mtp. hvor labert spillår som ligger foran oss. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Det kommer nok helt sikkert. Hadde passa bra hvis de hadde fått det ut til jul i år, men det er kanskje ikke mulig, Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Uncharted 1-3 kommer helt sikkert i en remastered utgave til ps4 og det gjør meg ingenting. Tre spill jeg spiller igjen med glede Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Kroppen min er klar! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 God of War 3 Remaster kommer til PS4 Mer info skal komme senere idag. Hmm. Ikke spesielt interessant. Jeg vet at PS4 har lokket mange Xbox 360- og Xbox-eiere over på Sony-siden. Ergo har nok mange gått glipp av hele serien. Hvis de først skal remastre burde de gjøre det med hele trilogien spør du meg. Bra spill da. Da burde vel Uncharted serien først og fremst bli fikset over. Merkelig at de ikke gjør det mtp. hvor labert spillår som ligger foran oss. Det er labert fordi E3 ikke har vært. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Ingen spill som annonseres på E3 kommer til å komme ut i år uansett. Noen hypes kanskje opp videre, men ut fra det vi har sett om hypa spill på denne platformen så langt så er ikke det positivt. 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 (endret) Labert år? Kommer nok an på smak tenker jeg da. Bloodborne og The Witcher gjør 2015 til det beste spillåret på lenge for min del. Dying light var også en real overraskelse! Edit: I tillegg til spill som Ride, Project Cars, TESO, Batman, MGS, Star Wars: B. I tillegg kommer det masse snacks til PC også. Cities: Skylines nå nettopp og Roller-coaster Tycoon snart. Må kanskje kjøpe meg en Wii også sånn at jeg får spilt Zelda. Faen, det er så mange spill i år som jeg gleder meg til. Endret 22. mars 2015 av Espp 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 God of War 3 Remaster kommer til PS4 Mer info skal komme senere idag. Hmm. Ikke spesielt interessant. Jeg vet at PS4 har lokket mange Xbox 360- og Xbox-eiere over på Sony-siden. Ergo har nok mange gått glipp av hele serien. Hvis de først skal remastre burde de gjøre det med hele trilogien spør du meg. Bra spill da. Da burde vel Uncharted serien først og fremst bli fikset over. Merkelig at de ikke gjør det mtp. hvor labert spillår som ligger foran oss. Det er labert fordi E3 ikke har vært. E3 er vel i Juni? Så det er ingen unnskyldning på at spillåret (iallefall spillvåren er laber). Det er flust av mangler på gode spill innenfor flere kategorier. Det beste skytespillet jeg har spilt til PS4 er BF4 og det kom i November 2013.. Burde virkelig kommet et skikkelig storspill. Dessverre ser det ut som Metal Gear Solid og The Divison er de eneste "storsatsingene" som kommer dette året. Spesielt siden Uncharted 4 ble utsatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå