JoseCuervo Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Tror Bloodborne kommer til å bli sykt bra. Håper bare for ps4 fans at det får god kritikk, ellers blir mange tårer felt. Så kritikken utgjør hvor bra spillet blir? Ikke for min del. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Er ikke menyen mer eller mindre identisk til PS3? bare istedet for å scrolle nedover så gjør man det sidelengs... Spillene ligger på samme linje som mye annet, feks DVD/Blueray, TV og diverse. Må si jeg likte bedre å ha spill i egen liste nedover. Ikke minst mindre ikon. Store fliser bortover gir dårlig oversikt om man plutselig har 20-30++ spill etc. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Er ikke menyen mer eller mindre identisk til PS3? bare istedet for å scrolle nedover så gjør man det sidelengs... Spillene ligger på samme linje som mye annet, feks DVD/Blueray, TV og diverse. Må si jeg likte bedre å ha spill i egen liste nedover. Ikke minst mindre ikon. Store fliser bortover gir dårlig oversikt om man plutselig har 20-30++ spill etc. du kan jo velge å bare vise de siste 15 brukte spilla/appene på ps4 så blir resten liggende i bibloteket Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Er ikke menyen mer eller mindre identisk til PS3? bare istedet for å scrolle nedover så gjør man det sidelengs... Spillene ligger på samme linje som mye annet, feks DVD/Blueray, TV og diverse. Må si jeg likte bedre å ha spill i egen liste nedover. Ikke minst mindre ikon. Store fliser bortover gir dårlig oversikt om man plutselig har 20-30++ spill etc. Er jo klar over det, men jeg anser ikke det som et problem, da ikonene tilsier hva de forskjellige flisene er. Dessuten har du jo muligheten som Leffi78 sier og bare vise de 15 siste brukte spill/apper. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Noen som har kjøpt Hardline? Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Noen som har kjøpt Hardline? Nei men vurderer sterkt! Har sett et par klipp på youtube, virker og ser veldig bra ut selve story mode og multiplayer ser jo ikke så værst ut Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Hvordan får dere plass til alle disse spillene som kommer nå? Jeg har kun 62 GB igjen, må snart kjøpe ny hardisk.... Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Kjøpte en 1TB HD + at jeg fortløpende sletter spill jeg er ferdig med og rimelig sikker på ikke vil bli spilt igjen. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Noen som har kjøpt Hardline? Nei men vurderer sterkt! Har sett et par klipp på youtube, virker og ser veldig bra ut selve story mode og multiplayer ser jo ikke så værst ut er mange som streamer spillet på ps4 for tida Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Syns det ser utrolig kjipt ut, og beta testene var drittkjedelige. Står fint over Hardline altså. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Enig med Mala her. Brukte noen timer i betaen og gikk rimelig fort lei. Var som BF4, bare tammere og en ekstremt klein setting. Mulig Single Player er verdt det for noen? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 (endret) I følge Jon Cato i Level Up var enspilleren en dalende affære, med tung bruk av "sheriff skiltet" som gimmick. I grunn ett helt ordinært actionspill. Men det er én manns mening da. Enspiller i BF er uansett aldri noe å ha høye forhåpninger for i grunn. Hardline skulle vel prøve å endre litt på dette... I mens vi er inne på enspillerbiten; http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2015/03/16/dont-buy-battlefield-hardline-for-the-single-player-campaign.aspx Så vil jeg fraråde folk å vektlegge omtaler som tar for seg online biten enda, foreløpig er disse basert på en lukket online-seanse. Hvordan spillet faktisk fungerer når massene får tilgang til serverene er jo det som er viktig. Endret 17. mars 2015 av Mala Lenke til kommentar
PS3GAMER! Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Når trur dere ps4 slim kommer? Har en xbox one men siden de fleste kompisene mine har ps4 vurderer jeg å kjøpe den. Ser folk selger de med spill for 3k ish på finn, men er også litt dumt å kjøpe hvis slim kommer om et halvt års tid.. Et lite spm til, er grafikk forskjellene store mellom x1 og ps4? Takk! Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Om jeg skal tippe, kommer de til å vise en modell neste år, og så blir det salg i butikk sent 2016 eller tidlig 2017. Ta det med en klype salt, for jeg har ingen fakta å vise til, bare intuisjon fra tidligere generasjoner med konsoller. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 tipper ps4 slim kommer tidligst 2017 siden konsollen egentlig ikke er noe stor i utgangspunktet Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 I følge Jon Cato i Level Up var enspilleren en dalende affære, med tung bruk av "sheriff skiltet" som gimmick. I grunn ett helt ordinært actionspill. Men det er én manns mening da. Enspiller i BF er uansett aldri noe å ha høye forhåpninger for i grunn. Hardline skulle vel prøve å endre litt på dette... I mens vi er inne på enspillerbiten; http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2015/03/16/dont-buy-battlefield-hardline-for-the-single-player-campaign.aspx Så vil jeg fraråde folk å vektlegge omtaler som tar for seg online biten enda, foreløpig er disse basert på en lukket online-seanse. Hvordan spillet faktisk fungerer når massene får tilgang til serverene er jo det som er viktig. Virker som jeg er den eneste som satte pris på singleplayer i bf3 Storkoste meg faktisk, og syntes det var veldig mye bedre enn de fleste cod-derivatene. En ganske passe blanding av action iblandet realistiske elementer etter min mening. Men klart, ikke derfor jeg kjøpte spillet Lenke til kommentar
Bone Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Eneste grunnen til at jeg har kjøpt BF3 og 4 er pga singleplayeren. Multiplayer er ikke rørt en gang. Koste meg veldig med de to spillene. Bedre enn CoD. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Hvor er det billigst å kjøpe PSN US kort nå? Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Hvor er det billigst å kjøpe PSN US kort nå? 60 dollar er 498kr for tida så tvilsomt du sparer noe på spill på us psn Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Med dagens dollarkurs er det ikke mye glede igjen i US... Nye spill ligger på grensen til 500kr ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå