Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på om Ori and the Blind Forest vil finne veien til PS4 etterhvert. Microsoft er utgiver men det har ikke stoppet flere spill i å komme på andre plattformer tidligere. Det nye Tomb Raider så skal Microsoft være publisher på XBO. Men det kommer jo til PS4 senere.

Lenke til kommentar

Lurer på om Ori and the Blind Forest vil finne veien til PS4 etterhvert. Microsoft er utgiver men det har ikke stoppet flere spill i å komme på andre plattformer tidligere. Det nye Tomb Raider så skal Microsoft være publisher på XBO. Men det kommer jo til PS4 senere.

Vi får se. Moon studios (de som har laget ori) er jo en del av Microsoft first party studios. Så spørs om det er veldig optimistisk å tro at det kommer.

 

Men Microsoft er ikke akkurat den største bøllen når det kommer til eksklusive ting. Bare se på cortana (Microsoft sitt svar på Apples Siri). Ble lansert til både ios og Android nå.

Lenke til kommentar

Lurer på om Ori and the Blind Forest vil finne veien til PS4 etterhvert. Microsoft er utgiver men det har ikke stoppet flere spill i å komme på andre plattformer tidligere. Det nye Tomb Raider så skal Microsoft være publisher på XBO. Men det kommer jo til PS4 senere.

Like sannsynlig som at Bloodborne kommer til Xbox One. Microsoft eier rettighetene til Ori.

 

https://trademarks.justia.com/862/08/ori-and-the-blind-86208102.html

 

 

Vi får se. Moon studios (de som har laget ori) er jo en del av Microsoft first party studios. Så spørs om det er veldig optimistisk å tro at det kommer.

Moon Studios er et uavhengig studio. Ori kommer ikke til PS4, men det kan hende at det neste spillet fra Moon Studios gjør det.

 

 

 

 

 

Endret av Leflus
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg ser det har vært snakket om Sleeping dogs og nedlasting.

 

Jeg lastet ned sleeping dogs igår. (etter tips fra dere :) )

Det tok rundt 4-5 timer før jeg kunne spille lengere enn introen.

 

Jeg synes jo dette er fryktelig lang tid. :omg:

 

Jeg laster ikke ned så mange spill. (jeg synes litt av sjarmen er å ha spill i bokhyllen)

Er dette sakte, middels eller raskt? :hmm:

Lenke til kommentar

Det er vel likt med Sleeping Dogs som det er med noen andre spill du laster ned. Du laster ned en fil på kanskje 3-4 gig så du kan spille litt, og så kjører resten av nedlastingen i bakgrunnen (35-50gig alt ettersom). Jeg sleit litt jeg og da jeg kjøpte Dragon Age. Synes det var litt suspekt at jeg kunne spile hele spillet allerede etter en knapp time, men stod å stanga mot introskjermen i flere timer selv om det tilsynelatende skulle være ferdig nedlasta.. Går man inn i DL-history ser du hva som gjenstår hvis jeg husker riktig.

Lenke til kommentar

Den ble 100% ferdig etter mellom 4-5 timer.

 

Jeg mener dette er fryktelig tregt, men jeg har ingenting jeg kan referer til. Det forje og det første spill jeg lastet ned var The last of us. Men dette satte jeg igang rett før jeg skulle sove. Spillet var jo selvfølgelig ferdig når jeg kom hjem fra jobb dagen etter.

men aner ikke hvor lang tid dette tok.

 

 

Tenkte kanskje det var noe feil på min PS4.

Lenke til kommentar

40gb på 4 timer er ca 2.7 mb/, er ikke så gale det... :)Kommer jo selvfølgelig an på hvilken linje du har, men for min del må jeg alltid begynne nedlastningen dagen før på store spill.

Kommer det egentlig an på hvilken linje du har? Altså, du må jo ha en viss minimum for å komme opp i maksfarten PSN støtter. Men såvidt jeg har skjønt vil hastigheten Sony kan servere bli en flaskehals lenge før den typiske norske internettlinja blir det.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Jeg har 1000/1000 fiber i kåken, og PSN leverer ikke i nærheten av dette ihvertfall. Speedtest.net rapporterer at jeg har mellom 750-970Mbit inn og stabilt 900 ut. PSN ligger ofte og surrer på 1-2 MB/sek, altså rundt 20Mbit, mens på sjelden gode dager kan det tenkes jeg er i nærheten av 10MB/sek. Tok evigheter å laste ned den 6,5GB patchen til Assassins Creed Unity ihvertfall...

 

Kunne ønske Sony tilrettela for mer torrent-spredning av filer, det hadde muligens hjulpet godt på hastighetene. Større serverpark er veldig dyrt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...