Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Playstation support på Twitter...skulle tro det var bots som svarte.

Det var vel det jeg kaller fravær av support LarZen. Skjønner godt du ble forbannet.

Ligner veldig mye på majoriteten av elendig support man får hos store aktører i dag. Men jeg synes helt klar eks. Apple sin support er 10 ganger bedre enn Sony sin, noe som overasker meg litt.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg mottatt min tredje PS4 forresten. Til tross for problemene jeg har med å få deaktivert den forrige konsollen som primærkonsoll, som jeg håper løser seg, virker denne PS4-en MYE bedre enn de to jeg har hatt tidligere. Jeg var så heldig at jeg nå fikk meg en helt ny PS4, antakelig fra den nyeste "batchen" konsoller, og denne er helt latterlig mye mer stillegående enn både konsoll 1 og 2. Den er fortsatt ikke helt på samme nivå som min Xbox One, men ikke langt i fra. Dette er en maskin jeg kan leve med :)

(Håper virkelig ikke noe annet går galt med denne ... Urk. Drittlei av å nærmest pendle frem og tilbake til Elkjøp)

Da tipper jeg du har fått fra samme batch som meg omtrentlig. Godt å høre at det å vente litt med kjøp har betydning.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Da har jeg mottatt min tredje PS4 forresten. Til tross for problemene jeg har med å få deaktivert den forrige konsollen som primærkonsoll, som jeg håper løser seg, virker denne PS4-en MYE bedre enn de to jeg har hatt tidligere. Jeg var så heldig at jeg nå fikk meg en helt ny PS4, antakelig fra den nyeste "batchen" konsoller, og denne er helt latterlig mye mer stillegående enn både konsoll 1 og 2. Den er fortsatt ikke helt på samme nivå som min Xbox One, men ikke langt i fra. Dette er en maskin jeg kan leve med :)

(Håper virkelig ikke noe annet går galt med denne ... Urk. Drittlei av å nærmest pendle frem og tilbake til Elkjøp)

Da tipper jeg du har fått fra samme batch som meg omtrentlig. Godt å høre at det å vente litt med kjøp har betydning.

Vil ikke akkurat si meg enig i at det er bra at folk får maskiner som er dårligere enn de burde være. Men at det generelt er lurt å vente litt er nok sant.

(Jeg kjøpte strengt tatt min i mars 2014, ikke på lansering, men det var nok likevel en lanseringskonsoll)

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Vil ikke akkurat si meg enig i at det er bra at folk får maskiner som er dårligere enn de burde være. Men at det generelt er lurt å vente litt er nok sant.

(Jeg kjøpte strengt tatt min i mars 2014, ikke på lansering, men det var nok likevel en lanseringskonsoll)

Vet ikke helt om det har med hvilken batch det er å gjøre, for min er også stillegående og den ble forhåndsbestilt lenge før release. :hmm:

Lenke til kommentar

Sleeping Dogs hører hjemme i samlinga. Hadde det på PS3 og til 99,- kjøper jeg det igjen!

Tar vel bare 2 døgn å laste ned spillet på tross av høy hastighet i heimen... :roll:

huh. Tok 2,5 timer... Må neste ringe Sony og klage på at det gikk for fort... ;)
Bør gjerne vente to sekunder før du ringer Sony!

Du får bare spilt introen med det som er lastet ned fra PSN. Så starter en ingame download som tar veldig lang tid. Det verste er måten de pakker det inn på, altså "Installing game"...

Lenke til kommentar

DriveClub ser ut til å få orden på sakene etter kvart. Support av dette spillet fra utvikler har i det minste vore av ein annen verden. Muligens kan DriveClub være verdt å kjøpe viss man får det på tilbud og syns 30fps er godt nok. For min del kan spillet bli aktuellt pga eksklusivitet, men eg avventer nok i det lengste.

Uannsett viser dette som med mange andre spill at det lønner seg å vente med kjøp til spilla fungerer greit. Dessverre får ikkje alle spill nok fiks og pleie til at di blir verdt å bruke tid på.

Devil May Cry skal være ganske ok med litt smårusk, stort sett 1080p og 60fps. Eit spill som sniker seg greit innafor. :)

Lenke til kommentar

"Vil ikke akkurat si meg enig i at det er bra at folk får maskiner som er dårligere enn de burde være"

Hvor sier jeg det?

Lenke til kommentar

Er det forresten noen som abonnerer på spill-magasiner? Vil gjerne ha et fra utlandet.

Edge ser ganske greit ut?

Jeg har kjøpt noen separat fra http://no.zinio.com/www/browse/product.jsp?rf=sch&productId=500608921

Og er godt fornøyd, selv om det til tider er litt knotete å lese via en PC.

Edit: De ser ut til å ha fikset noe av problemene, går mye bedre nå uten komplikasjoner.

Endret av Dore123m
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...