Happyherb_InnleggNO Skrevet 11. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2015 Rider of Reason: Gamezone power det. Fått mange meldinger fra psn folk som spør om jeg er spillanmelder eller er medlem av mafiaen siden jeg får det meste lenge før tiden. Gamezone er digg. Fikk beskjed i går at spillet var sendt, satser på at det er i postkassa når jeg kommer hjem fra jobb. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2015 Gamezone power det. Fått mange meldinger fra psn folk som spør om jeg er spillanmelder eller er medlem av mafiaen siden jeg får det meste lenge før tiden. Hehe såpass altså. Selv om de sender før tiden får jeg uansett nesten aldri spill før release fordi posten bruker så lang tid hit. Jeg bestilte CE fra CDON da, så er nok en god stund til jeg får den. Det mest irriterende er at jeg i begge chat-samtalene får ordrett samme svar. De sitter vel og klipper og limer, hvis det i det hele tatt er mennesker som sitter å behandler ting. Det er følelsen jeg som regel sitter igjen med hver gang jeg kontakter support hos et større selskap. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2015 Det var vel det jeg kaller fravær av support LarZen. Skjønner godt du ble forbannet. Ja veldig skuffende. Og det er ikke første gang jeg er skuffet over support ifra Playstation. Syntes dette innlegget ifra Xbox support var litt artig 5 Lenke til kommentar
Arne Skrevet 11. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2015 Er det greit om jeg kommer med en gladsak mellom all klagingen på DL-hastighet osv? Sleeping dogs def edition er på tilbud til kr 99! Har du ikke spilt dette spillet før så er dette et must buy, spør du meg. Greit at det har sine svakheter, men historien er kjempemessig. I tillegg er det (for dere som har Ps3) gode tilbud på Rockstar-spill i PSN-store. 1 Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 11. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2015 99kr? :O Det skal kjøpes! Takk Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2015 Det skal Sony ha, de gjør det jaggu mer fristende å kjøpe digitalt når de kommer med så mange gode og hyppige tilbud. Lurer på om de har tenkt å konkurrere med Steam. 99kr for Sleeping Dogs er nesten gi-bort-pris for det du får igjen. Kjøpte det selv tidligere da det var til 199, skulle ha ventet litt til. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2015 (endret) Pokker, det tror jeg at man må slå til på Takk for heads-up! EDIT: Og det var lettere sagt enn enn gjort. For ikke faen om jeg får logget meg på sidene til Sony for å handle. Endret 11. mars 2015 av Mala Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 11. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2015 Sleeping Dogs hører hjemme i samlinga. Hadde det på PS3 og til 99,- kjøper jeg det igjen! Tar vel bare 2 døgn å laste ned spillet på tross av høy hastighet i heimen... Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 11. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2015 99 kroner for Sleeping Dogs?? LETT! Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 11. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2015 Nice :-) Lenke til kommentar
Arne Skrevet 11. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2015 Noen som har tenkt å kjøpe Devil May Cry til PS4? Har aldri vært borti spillet før, men ser forsåvidt interessant ut. Vil dere som har spilt det før si det er verdt 350kr? Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 11. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2015 99 kroner for Sleeping Dogs?? LETT! Det er latterlig billig, og en god spirituell «etterfølger» til True Crime serien. Lenke til kommentar
Potethode Skrevet 11. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2015 Hvor kjøper folk PS plus? Regner med det finnes billigere alternativer enn å kjøpe direkte gjennom PSN. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 11. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2015 (endret) Hvor kjøper folk PS plus? Regner med det finnes billigere alternativer enn å kjøpe direkte gjennom PSN. Fordi de ofte har tilbud som er uovertruffen. Pluss at du får en rekke spill hver måned som kan være synonymt med prisen du betalte for selve tjenesten. Edit: Jeg lot meg selv rive med, må lære meg å beherske meg selv til tider. Takk til Rottenspacehead. Endret 11. mars 2015 av Dore123m Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 11. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2015 Hvor kjøper folk PS plus? Regner med det finnes billigere alternativer enn å kjøpe direkte gjennom PSN. Fordi de ofte har tilbud som er uovertruffen. Pluss at du får en rekke spill hver måned som kan være synonymt med prisen du betalte for selve tjenesten. Les en gang til du, hehe 2 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 11. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2015 Noen som har tenkt å kjøpe Devil May Cry til PS4? Har aldri vært borti spillet før, men ser forsåvidt interessant ut. Vil dere som har spilt det før si det er verdt 350kr? Har spilt det før på PC og PS3, er verdt dem 349kr for spillet, uten tvil! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 12. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2015 Da er det official: oppdatering 2.50 "Yukimura" er på vei! http://blog.eu.playstation.com/2015/03/12/ps4-update-2-50-preview-suspendresume-remote-play-60fps/ Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 12. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2015 (endret) Noen som har tenkt å kjøpe Devil May Cry til PS4? Har aldri vært borti spillet før, men ser forsåvidt interessant ut. Vil dere som har spilt det før si det er verdt 350kr? Har spilt det før på PC og PS3, er verdt dem 349kr for spillet, uten tvil! Enig, verdt prisen.Men jeg kjøper det nok på xbox da det koster 249,- der. Ganske stor prisforskjell. Kan jo være noe å tenke på for de som har begge konsollene siden spillene visstnok yter like på begge. Endret 12. mars 2015 av firberblad Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 12. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2015 Noen som har tenkt å kjøpe Devil May Cry til PS4? Har aldri vært borti spillet før, men ser forsåvidt interessant ut. Vil dere som har spilt det før si det er verdt 350kr? Har spilt det før på PC og PS3, er verdt dem 349kr for spillet, uten tvil! Enig, verdt prisen.Men jeg kjøper det nok på xbox da det koster 249,- der. Ganske stor prisforskjell. Kan jo være noe å tenke på for de som har begge konsollene siden spillene visstnok yter like på begge. Jepp kjøpte det selv på xbox One for 249 kr istedenfor 349 kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå