Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøv igjen. Tok et raskt googlesøk, og leste om folk med ditt problem, og de som hadde fått support til å deaktivere det. Helræva opplegg, rett og slett.

PS: Og nekter de, be om å snakke med manageren, uansett hva de sier. Krev det.

Endret av Admiral Necrolamedor
Lenke til kommentar

Prøvd meg litt på The Evil Within nå. Huff for et elendig spill. Forferdelig grafikk og allikevel så detter fps ned til noe som må være 20fps eller mindre. Men kontroll oppsettet og spillbarheten er som tatt ut ifra et 10 år gammelt spill.

Huff for en elendig opplevelse....

Lenke til kommentar

Synd det kjører så dårlig, for spillet er egentlig veldig bra. Spilte det på PC uten problemer, det var igrunn ganske lettkjørt. Og det uten rammene, noe som gjør det enda rarere at spilelt kjører så dårlig på konsoll. (Ja, vet at en bra PC kan kjøre alt mye bedre, men det er nå et spill jeg mener burde kjørt stabilt på konsollene)

Lenke til kommentar

Prøvde demoen på PC og det var en drøm i forhold. For det ser og yter helt for jævlig på PS4. Kanskje jeg må plukke det opp på Steam når det er på tilbud igjen. Har sett det helt nede i 130kr?

EDIT: For spillet virker jo veldig kult egentlig.....men huff for en PS4 versjon!

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Prøvde demoen på PC og det var en drøm i forhold. For det ser og yter helt for jævlig på PS4. Kanskje jeg må plukke det opp på Steam når det er på tilbud igjen. Har sett det helt nede i 130kr?

EDIT: For spillet virker jo veldig kult egentlig.....men huff for en PS4 versjon!

Kom meg igjennom dette for en måneds tid siden på PS4.

Har du sjekket at ''grain'' filteret er av? 100 er standard, ta det ned til 0 så ser det mye bedre ut.

Merket litt til dårlig FPS i starten, men merkt faktisk ikke mye til det etter som jeg spilte. Koste meg veldig hele veien.

Eneste som var litt irriterende var de svarte kantene, men ble vandt med dem og.

Lenke til kommentar

Ja jeg har skrudd det ned. Det som frustrerer mest er egentlig kontrollen. Ekstremt tregt å klønete. Og når en da får disse sorte barene oppe å nede og fps nede i noe som må være 20 eller lavere. Vel da klarer jeg ikke å spille altså... :p

Men liker settingen osv. Så blir nok å levere spillet til Gamestop og få en Steam verdi kode som jeg kjøper det på nytt for en billig penge senere.

Lenke til kommentar

Mener å huske jeg valgte å sjekke etter oppdatering før jeg startet å spille. Pleier alltid å gjøre det... Sletta hele greie ifra maskina så kan ikke sjekke raskt hvilke versjon jeg hadde heller..hehe.

Kanskje jeg får installere det igjen og sjekke at det er siste versjon jeg kjører.

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Måtte selvf laste ned en 4gb patch til The Evil Within (noe jeg gjorde sist også tror jeg). 70Mbps linje og det vil ta 18 timer...lol. Mongo servere altså.

EDIT: Noen som gidder å prøve å laste ned noe? Bare for å se om det er like tregt.

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...