JoseCuervo Skrevet 10. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2015 Er det mulig... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2015 (endret) Prøv igjen. Tok et raskt googlesøk, og leste om folk med ditt problem, og de som hadde fått support til å deaktivere det. Helræva opplegg, rett og slett. PS: Og nekter de, be om å snakke med manageren, uansett hva de sier. Krev det. Endret 10. mars 2015 av Admiral Necrolamedor Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2015 Prøvd meg litt på The Evil Within nå. Huff for et elendig spill. Forferdelig grafikk og allikevel så detter fps ned til noe som må være 20fps eller mindre. Men kontroll oppsettet og spillbarheten er som tatt ut ifra et 10 år gammelt spill. Huff for en elendig opplevelse.... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2015 Synd det kjører så dårlig, for spillet er egentlig veldig bra. Spilte det på PC uten problemer, det var igrunn ganske lettkjørt. Og det uten rammene, noe som gjør det enda rarere at spilelt kjører så dårlig på konsoll. (Ja, vet at en bra PC kan kjøre alt mye bedre, men det er nå et spill jeg mener burde kjørt stabilt på konsollene) Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2015 (endret) Prøvde demoen på PC og det var en drøm i forhold. For det ser og yter helt for jævlig på PS4. Kanskje jeg må plukke det opp på Steam når det er på tilbud igjen. Har sett det helt nede i 130kr? EDIT: For spillet virker jo veldig kult egentlig.....men huff for en PS4 versjon! Endret 10. mars 2015 av LarZen Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2015 Vært nede i 136 ja. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2015 Da blir det å starte på Wolfenstein: The New Order. Bare synd PSN har så jævla treg fart igjen. Går opp å ned som en jojo. Har 70Mbps linje så disse 5.2GB burde vært nede på et blunk. Men ikke med PSN sine servere...arghhhh Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2015 Prøvde demoen på PC og det var en drøm i forhold. For det ser og yter helt for jævlig på PS4. Kanskje jeg må plukke det opp på Steam når det er på tilbud igjen. Har sett det helt nede i 130kr? EDIT: For spillet virker jo veldig kult egentlig.....men huff for en PS4 versjon! Kom meg igjennom dette for en måneds tid siden på PS4. Har du sjekket at ''grain'' filteret er av? 100 er standard, ta det ned til 0 så ser det mye bedre ut. Merket litt til dårlig FPS i starten, men merkt faktisk ikke mye til det etter som jeg spilte. Koste meg veldig hele veien. Eneste som var litt irriterende var de svarte kantene, men ble vandt med dem og. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2015 Ja jeg har skrudd det ned. Det som frustrerer mest er egentlig kontrollen. Ekstremt tregt å klønete. Og når en da får disse sorte barene oppe å nede og fps nede i noe som må være 20 eller lavere. Vel da klarer jeg ikke å spille altså... Men liker settingen osv. Så blir nok å levere spillet til Gamestop og få en Steam verdi kode som jeg kjøper det på nytt for en billig penge senere. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2015 Larzen, sikker på at du har installert siste patch? Skal funke bra da, ifølge en tråd på reddit: http://www.reddit.com/r/PS4/comments/2porv4/are_the_evil_withins_frame_rate_issues_fixed_if/ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2015 (endret) Mener å huske jeg valgte å sjekke etter oppdatering før jeg startet å spille. Pleier alltid å gjøre det... Sletta hele greie ifra maskina så kan ikke sjekke raskt hvilke versjon jeg hadde heller..hehe. Kanskje jeg får installere det igjen og sjekke at det er siste versjon jeg kjører. Endret 10. mars 2015 av LarZen Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2015 (endret) Måtte selvf laste ned en 4gb patch til The Evil Within (noe jeg gjorde sist også tror jeg). 70Mbps linje og det vil ta 18 timer...lol. Mongo servere altså. EDIT: Noen som gidder å prøve å laste ned noe? Bare for å se om det er like tregt. Endret 10. mars 2015 av LarZen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2015 PSN er bingo. Rett og slett. Absolutt mongo som du sier. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2015 (endret) EDIT: Noen som gidder å prøve å laste ned noe? Bare for å se om det er like tregt. Startet nettopp en 4GB patch til GTA V og ser ut som den bruker maks av linja her, 55 min gjenstår. Har 12Mbps linje. Endret 10. mars 2015 av Rider of Reason Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2015 Ok....Skulle ikke forundre meg at Sony har rutet båndbrede til Heist som mange skal hente ned nå. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2015 Godt mulig. Skal teste det med et annet spill etter at denne nedlastingen er ferdig. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 10. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2015 Har nok litt å gjøre med ISPen din også. Sony leier jo båndbredde av CDNs, eller drifter kanskje CDNs selv. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2015 (endret) Laster ned et lite spill på 2,85 GB nå, og ser ut som det vil ta 65 min, er da ca 75% av farten som GTA V patch lastet ned med. Så det varierer ja. Endret 10. mars 2015 av Rider of Reason Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 11. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2015 Jeg har 100mbit linje (kabel). Og igår brukte jeg hvertfall 3-4 timer på å laste ned GTA V patchen :/ Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 11. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2015 Det er nok pga de millionene andre som gjorde det samme som deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå