Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har problemer med å få bra hastighet på ps4'en min.

har 55/12 linje, men på ps4 får jeg kun 13/3.. har åpnet 4 porter: 21, 80, 8234 og 8235.

Har en asus RT ac66u..noen av dere som har tips?

Kjører trådløst, men den er type 1,5 m ifra routeren.

Får samme hastighet på kabel også :S tips?

edit: får nat type2

. WIFI på PS4 er skikkelig dårlig. Men på så kort avstand burde du jo prøve med kabel :)
Lenke til kommentar

Kan se ut som dette er noe av det som kommer:

Trophies

* You can now delete trophies with 0% achievement progress.
* [Earned Date], [Not Earned], and [Grade] have been added as sorting options for trophies. You can also sort by [Earned Date] and [Not Earned] options when comparing trophies with other players.
* You can now search the Internet for details about trophies from the options menu in [Trophies].
* Screenshots of scenes when you earn trophies are now saved automatically. You can view saved screenshots in [Capture Gallery].
* You can now share trophy details and screenshots. Select the trophy you want to share details about in [Trophy], and then press the Share button.

Share Play
* You can now test the host’s connection speed when starting Share Play.
* You can now enjoy Share Play at 60 fps. A host in a party can adjust the setting in [Party Settings] > [Video Quality for Share Play] > [Frame Rate].
* A user who is running version 2.50 or earlier on their system cannot use Share Play with someone who is running version 2.50 beta on their system. Users who are both running system software version 2.50 beta can enjoy Share Play.

Other
* Users who are your Facebook friends can now be displayed in [Players You May Know].
* You can now send real name requests in addition to Friend requests to users who are currently not on your Friends list.
* You can now apply a shadow style for text in [Themes].
* You can now enter up to 140 characters for your self-introduction. If you enter 22 characters or more for your self-introduction, only 21 characters will be displayed on a PS4 system running system software version earlier than 2.50.
* You can now use the touch pad to operate playback of videos on discs.
* [Discover] has been added to introduce users to PS4 system features. You can view information about features in [Notifications] > [Discover].
* Remote Play cannot be used with a PS Vita system running version 3.35. A system software update for the PS Vita (to be released later) is required.

Kilde: http://www.reddit.com/r/PS4/comments/2y7bag/full_list_of_changes_for_the_250_firmware_beta/

Personlig er jeg glad jeg kan slette de 0% spillene. De "ødelegger" litt av den allerede tafatte trofélisten min!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bloodborn blir uten tvil et kjøp! Men har så masse kanon spill til PS4 nå at jeg vet ikke hvor jeg skal starte! Ble ferdig med FarCry4 her om dagen og har såvidt startet på The Evil Within. Men det står over 10 spill på vent i hylla... :blush:

Og det kommer dyngevis med spill som ser bra ut som lanserer snart....for mye spill!! :D

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Er definitivt i tvil om Blodbourne blir ett kjøp, da jeg ikke har noen forhold til de tidligere spillene fra samme gjengen. Og om dette blir ett "rage-mode" spill er det også en veldig god grunn for meg til å ikke kjøpe :p

Men samtidig etter The Order fadesen klør jeg litt etter en god eksklusiv..

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Er definitivt i tvil om Blodbourne blir ett kjøp, da jeg ikke har noen forhold til de tidligere spillene fra samme gjengen. Og om dette blir ett "rage-mode" spill er det også en veldig god grunn for meg til å ikke kjøpe :p

Men samtidig etter The Order fadesen klør jeg litt etter en god eksklusiv..

trenger du noe nytt bør du vurdere helldivers, spillet er sinnsykt bra og koster bare 150kr

Men kan ikke si spillet er mindre rage enn souls serien siden man oftest spiller med andre og alle har friendly fire,

så det blir rimelig hektisk til tider når man blir omringet av enten bugs,mechs,eller de fullspekka robot rasene og man blir skutt av en på laget

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

trenger du noe nytt bør du vurdere helldivers, spillet er sinnsykt bra og koster bare 150kr

Men kan ikke si spillet er mindre rage enn souls serien siden man oftest spiller med andre og alle har friendly fire,

så det blir rimelig hektisk til tider når man blir omringet av enten bugs,mechs,eller de fullspekka robot rasene og man blir skutt av en på laget

Det har jeg ikke hørt om en gang :) Men må sjekke det ut da, ikke at jeg egentlig trenger noe mer å spill. BF4 går jo enda sin seiersgang online. Skyward Sword på Wii, Homeworld remaster spillene på PC :roll:

Far Cry 4 ligger jo også og venter på PS4 + Dying Light, som jeg slettet i ren forbannelse. Bugfest deluxe .

Så neida, er jo det vanlige luksusproblemet med FOR mye spill og for mye annet uten som som skal ha oppmerksomhet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...