Evil-Duck Skrevet 4. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2015 (endret) Valiant Hearts kan anbefalest ja, spilte det på PC ved release, fantastisk godt og følelsesladet spill Endret 4. mars 2015 av Evil-Duck 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2015 Morpheus i Q1 2016 er gode nyheter, selv om det er et helt år til da. Knack kommer du nok ikke til å si, siden den har metacritic på 54. Sony prøver å holde seg på 70 og opp. Og hvorfor vil du egentlig ha et dårlig spill istedenfor et som faktisk er bra som f.eks Valiant Hearts? Nå er da metacritic fullstendig irrelevant som mål på om et spill er bra eller ikke, med mindre du har akkurat samme smak som den gjennomsnittlige person i et og alt. Koste meg masse med Knack jeg, og synes slett ikke det er et dårlig spill. Vil helst ikke ha det på PS+ uansett da, for jeg har det jo allerede. Valiant Hearts har jeg også, men de andre denne mnd ser interessant ut, og har ingen av dem. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2015 KAN eg virkelig ha fått en NY erstatnings maskin??? :O 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 4. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2015 Trenger ikke nødvendigvis å være det. Vet at mange verksted bruker slik film for å unngå riper (veldig vanlig på servicesenter som reparerer mobiltelefoner). Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2015 Den så vertfall veldig ny ut under all plasten Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 5. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2015 Veldig ofte bytter de plastdekslet, men innmaten er nok brukt. Opplevde det etpar ganger med PS3, og tipper rutiner er ganske like Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 5. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2015 (endret) Fortsatt i hundre her på MGSV:TPP som kommer om et halvt år. En liten videosnutt med forklaring ble lagt ut nylig: https://www.youtube.com/watch?v=ehk9-7gZgew Endret 5. mars 2015 av H.A.M. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2015 Tror White Night er ute på storen nå. Får ikke sjekket da jeg har lånt vekk kontrollerne mine til min bror. Kjøpte det selv på Steam da det kom ut der og har spilt meg frem til Chapter 3. Kan minne litt om Resident Evil med sine fastlåste kameraer og noe småklønete styring. Man må utforske, løse gåter og generelt være veldig forsiktig. Det er sjelden spillet autosaver, så blir du drept og det er lenge siden du har lagret må du gjøre ting på nytt. Man lagrer ved å sette seg ned i en stol, men det er ikke akkurat mange av dem. Frem til nå har jeg funnet tre. Forskjellen fra RE er at man ikke har noen skytevåpen, men må drepe fiendene ved å sku på elektrisk lys, noe som er lettere sagt enn gjort. Spillet er veldig mørkt og man har ofte bare fyrstikker som lyskilde, og det kan bli veldig hektisk når den går ut og du må tenne en ny mens du blir jaget av et spøkelse. Den visuelle stilen og lydsporet er også fantastisk og bidrar til en veldig god stemning. Kan anbefale å sjekke ut spillet, jeg storkoser meg i hvert fall. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 5. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2015 Lastet ned CounterSpy og Oddworld igår. Førstnevnte var veldig festlig i sin simple stil, mens Oddworld var latterlig vanskelig. Men i motsetning til Candy Crush er all død spillerens egen feil. Utilgivelig dersom man gjør feil, det er ihvertfall min oppfatning av spillet.. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 5. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2015 Kjenner det nærmer seg Bloodborne. Det spillet må bare innfri, er lei 1 år med polerte glansbilder fra sony nå. Er det noen som kan gi meg mitt første bra spill til ps4, så er det From Software. Har trua. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 5. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2015 Lastet ned CounterSpy og Oddworld igår. Førstnevnte var veldig festlig i sin simple stil, mens Oddworld var latterlig vanskelig. Men i motsetning til Candy Crush er all død spillerens egen feil. Utilgivelig dersom man gjør feil, det er ihvertfall min oppfatning av spillet.. Selv prøvde jeg valient hearts. Veldig bra spill så langt. Kanskje ikke så vanskelig, men tok meg veldig på senga i kvalitet. Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 5. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2015 Kjenner det nærmer seg Bloodborne. Det spillet må bare innfri, er lei 1 år med polerte glansbilder fra sony nå. Er det noen som kan gi meg mitt første bra spill til ps4, så er det From Software. Har trua. Enig! Har virkelig høye forventninger til dette! Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 5. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2015 Hvordan er reglene for mva og evt toll nå? Trodde at jeg hadde tabbet meg ut da jeg bestilte ny kontroller fra Tyrkia, men ble ikke noe tillegg. Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 5. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2015 http://www.toll.no/no/handle-pa-internett/netthandel/Her står det egentlig alt du trenger å vite Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 5. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2015 http://www.toll.no/no/handle-pa-internett/netthandel/ Her står det egentlig alt du trenger å vite Står at mva-grensen er 350 kr, kontrolleren kostet $59. Men ser at man kanskje må betale senere, så da får jeg vel en regning senere da. Rart at ikke posten klarer å be om betaling (hvis jeg skal betale that is) når jeg henter pakken. Har betalt ved henting av pakker tidligere. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 5. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2015 Forstår ikke hvordan Morpheus skal fungere. Såvidt jeg har forstått må du opp i ganske høye framerates for at VR-opplevelsen skal være god, må det ikke matche refresh-raten? Spent på å se hvor mye grafikk som ofres for at en PS4 skal kunne kjøre krevende spill i 120 FPS stabilt i alle fall. Jo, frames MÅ matche refresh raten, vist ikke blir det hele fult i tearing og stuttering som gjør d hele helt ubrukelig, noe de fleste som har litt erfaring med oculus rift kan bekrefte. Nå kan vel gjerne oppdateringsfrekvensen på panelet muligens stilles ned, men da forsvinner gjerne litt meningen med det hele. Fra konferansen: "Developers building games for VR are encouraged to target 120 FPS. But for those looking for high graphics, we offer the option to render games at 60 FPS but output at 120 FPS" "For these titles, developers can use a technique called reprojection to take the latest sensor data" For en bedre VR opplevelse vil nok 120FPS trumfe 60FPS med penere grafikk. Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 5. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2015 Var en gang jeg ikke mottok noen regning fra de, selv om verdien var over grensen Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2015 Elite:Dangerous kommer til PS4 også Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 5. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2015 Noen som har testa SCUF kontrollere til ps4? Er så dritt lei ds4 nå at jeg spyr. Ser gamezone selger disse:http://gamezone.no/Search?q=scuf Lurer på å bestille meg 2 stk så jeg har til Bloodborne kommer. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 5. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2015 Bruke 4000 spenn på håndkontroller til Bloodborne kommer?? Gleder meg jeg også, men er det verdt så mye? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå