Leffi78 Skrevet 1. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2015 (endret) Kan noen hjelpe meg her. Kjøpte call of duty havoc dlc for å spille zombies. Er det kun den ene banen? Så og at det var 3 nedlastinger så lastet ned de alle men kun 1 av de lot seg instalere. viss det fungerer som fra gammelt av i cod så er de 3 dlc`ene forskjellige språkpakker, så regner med bare en skal innstalleres.... og ser ut som det bare er 1 zombie map og 4 mp maps i den pakken: https://www.callofduty.com/advancedwarfare/dlc/dlc1-havoc Endret 1. mars 2015 av Leffi78 Lenke til kommentar
K2D Skrevet 1. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2015 5 timer er lite. Uavhengig av hvor episke disse timene er. 12 timer er også lite. Et standard spill i disse dager burde ha kanskje 20 timer innhold som IKKE inkluderer "sank 100 gjemte fjær", "klar brettet på nytt under 5 minutter uten å løsne et skudd" osv etc.. Inntil vi får digital returordning så jeg kan returnere korte spill etter å ha runda dem på en kveld så gidder jeg ikke å kjøpe dem uansett hvor episke de er..Gah!!! Ikke gjør ting vanskeligere enn de trenger å være! 20 timer på et linært spill? Da hadde jeg daua av kjedsomhet og uten tvil ikke fullført spillet 8-12 timer for AAA action-spill, 12-20 for AAAA (GTA, Half-life, osv.) 40-80 for RPG'er. Ser gjennomsnittet til en del action-spill klassikere ligger på 14-16 timer. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 1. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2015 (endret) Nokon som har testa Worms? Virkar som eit fint sambuarspel. Endret 1. mars 2015 av ZenCo Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 1. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2015 Nokon som har testa Worms? Virkar som eit fint sambuarspel. Battlegrounds? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2015 Jeg kjøpte deluxe-utgave opprinnelig, men har aldri merket noe til addons. du finner noen dragon items i en kiste i haven som kan craftes og flere items i skyhold som kan craftes + noen mounts du finner på war map etter skyhold er låst opp.... btw ds2 ser rimelig pent ut på ps4: Har spilt Dark Souls 2 på alle maskinene det har kommet på. Skal lett ha dette i april. Har snart 400 timer bak det og mer blir det! Fikk platinum på DriveClub for ikke lenge siden. Spillet har vært en berg og dalbane. Gitt karakterer fra 5/10 til min siste ståsted max 7/10. Horrible første måneder, men feilene er blitt noe borte. Men selve platinumen var ganske lett, tok bare litt tid. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 1. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2015 Nokon som har testa Worms? Virkar som eit fint sambuarspel. Battlegrounds?Ja. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 1. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2015 Nokon som har testa Worms? Virkar som eit fint sambuarspel.Battlegrounds?Ja. Det er utrolig morsomt med bekjente, samboer i ditt tilfelle. 2D tur basert strategi, 3D grafikk i denne versjonen, med meitemarker og en liten dose sær humor. Mangfold av våpen med forskjellige bruksområder, flere baner med variert miljø og utseende. Jeg anbefaler det iallefall, men jeg har spilt Worms siden tidlig 2000-tallet, så jeg er muligens litt partisk. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2015 (endret) Jeg digget worms, og fikk antageligvis en alt for stor dose av Worms: Armaggedon i 99, for jeg prøvde Worms på XBL i 2007, og ble ferdig etter en runde... Synd, for jeg hadde det jævlig gøy i 99...2000...2001... osv. Lastet ned third party voice packs og greier Edit: Ooooh, https://steamcommunity.com/app/217200/discussions/0/648812304824031902/ Endret 1. mars 2015 av Shruggie Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2015 Husker eg var i byen å kjøpte Worms Arma da det kom ut. Herregud, eg spilte dritten ut av det spillet den julen/nyttårshelgen. Vannvittig artig spill. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2015 Går rykter på NeoGAF at dette er PS+ line upen. Det kan bli bra! Alltid morsomt med Lego-spill. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 2. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2015 Det er utrolig morsomt med bekjente, samboer i ditt tilfelle. 2D tur basert strategi, 3D grafikk i denne versjonen, med meitemarker og en liten dose sær humor. Mangfold av våpen med forskjellige bruksområder, flere baner med variert miljø og utseende. Jeg anbefaler det iallefall, men jeg har spilt Worms siden tidlig 2000-tallet, så jeg er muligens litt partisk. Eg og har spelt det sidan den tida, så håpte mest på at det var noko lunde likt Worms Armageddon til dømes. Hugsar eg mislikte sterkt dei nye 3D-versjonane som kom i fyrste person. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 2. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2015 (endret) Edit:error... Endret 2. mars 2015 av JoseCuervo Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 2. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2015 Det er utrolig morsomt med bekjente, samboer i ditt tilfelle. 2D tur basert strategi, 3D grafikk i denne versjonen, med meitemarker og en liten dose sær humor. Mangfold av våpen med forskjellige bruksområder, flere baner med variert miljø og utseende. Jeg anbefaler det iallefall, men jeg har spilt Worms siden tidlig 2000-tallet, så jeg er muligens litt partisk. Eg og har spelt det sidan den tida, så håpte mest på at det var noko lunde likt Worms Armageddon til dømes. Hugsar eg mislikte sterkt dei nye 3D-versjonane som kom i fyrste person. Den 3D fikserte tiden er forbi innad i Team17, de fokuserer på «mindre» opplevelser framfor store utgivelser, så 2D perspektivet er på full rulle igjen(Heldigvis). Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 2. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2015 Har ps4 noen sideforhold?Noen som har forslag til monitor (21 tommer) til ps4 med dvi (og hdmi)? Helst under 1500 kroner Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 3. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2015 (endret) Gleder meg til å teste spillet på onsdag Noe bedre lyd i denne videoen: Endret 3. mars 2015 av Leffi78 1 Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 3. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2015 Har de kommet med info om PS+ games i mars enda? Kan ikke finne noe. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 3. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2015 (endret) Kult. Metal Gear Solid Phantom Pain og Mad Max kommer ut 1.september. Tidligere enn jeg trodde.. Endret 3. mars 2015 av H.A.M. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2015 Leaving PS Plus: 4th March: Apotheon 4th March: Transistor 4th March: Thief 4th March: Yakuza 4 4th March: Rogue Legacy (PS4/PS3/PS Vita) 4th March: Kick and Fennick Entering PS Plus: 4th March: Oddworld: New ‘n’ Tasty 4th March: Valiant Hearts 4th March: Papo and Yo 4th March: Sherlock Holmes: Crimes and Punishments 4th March: OlliOlli 2: Welcome to Olliwood (PS4/PS Vita) 4th March: CounterSpy (PS4/PS3/PS Vita) http://blog.eu.playstation.com/2015/03/03/playstation-plus-march-oddworld-dishonored-olliolli-2/ 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2015 Huff... Jævla IndieStation. 4 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 3. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2015 Huff... Jævla IndieStation. Håper virkellig dette er sarkasme ... Fantastisk måned Har ikke spilt noen av spillene for en gangs skyld, og er interessert i alle. PS+ viser seg igjen å være en svært god investering, trenger jo nesten ikke kjøpe spill lengre. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå