Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva tenker dere om Final Fantasy Type 0 HD som kommer ut? Og noen som skal ha FFX og X2 til PS4 når den kommer ut?

Ser veldig frem til Final Fantasy Type O HD synes det ser ganske interesant ut og ja skal også Final Fantasy X/X2 HD Remaster til ps4 når den kommer siden jeg ikke har ps3 lengre og de er to av mine favoritt spill i serien.

Lenke til kommentar

Som gammel Final Fantasy-fan skal jeg selvfølgelig teste Type-O. Om jeg vil like det vet jeg ikke; generelt har jeg ikke altfor gode erfaringer med FF-spinoffs.

 

FFX og X2 gidder jeg neppe å kjøpe til PS4 siden jeg allerede har det til PS3 og rundet X på nytt i fjor. Jeg regner med at den grafiske forskjellen også er marginal; det er begrenset hvor mye man får oppskalert et PS2-spill, og jeg har ingen tro på at de vil gjøre noe fra grunnen av.

Lenke til kommentar

 

Ser veldig frem til Final Fantasy Type O HD synes det ser ganske interesant ut og ja skal også Final Fantasy X/X2 HD Remaster til ps4 når den kommer siden jeg ikke har ps3 lengre og de er to av mine favoritt spill i serien.

 

Det han sa. :p Forhåndsbestilte Collector's edition for lenge siden allerede, soundtrack + 200 siders manga er greit å ha. ^_^ X og X-2 er også to av mine favoritter, men usikker om jeg kjøper dem til PS4 også, kanskje senere på tilbud.

Lenke til kommentar

 

 

Dragon Age Inquisition digital deluxe til 379,- på PS store, måtte bare handle :)

Anbefaler dette spillet for de som er interessert i oversiktlige åpne verdener med innhold og D&D-inspirert RPG.
Kjøpt og lastet ned, blir spennende... :-)

 

 

Ikke last ned oppdateringen hvis du kjøpte deluxe edition. Er en møkkabug som gjør at du fort ikke får spilt om du ikke pauser alle andre nedlastingene til spillet enn selve hovedfila.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...