Shruggie Skrevet 25. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2015 Nå, DER har vi et spill jeg venter på! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 25. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2015 DC kom forresten denne uken ut med en tegneserie som vistnok skal fortelle forhistorien til dette spillet. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 25. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2015 Batman er morsomt. Koste meg stort med Arkham Asylum og Arkham City. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 25. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2015 (endret) Nå, DER har vi et spill jeg venter på!Et spill hvor man banker fienden like a champ bare ved litt random button mashing og karakteren gjør alt for deg? Nah jeg liker det forsåvidt og det er sikkert veldig mange timer med button mashing Endret 25. februar 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 25. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2015 Sure, la oss dømme hverandre for våre spillvalg, det bør føre til positive ting. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 25. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2015 (endret) I see what you did there Men det var ironisk (eller var det satirisk, hm) ment altså hehe. Vet at du ikke var en av de som gikk hardt ut mot et annet "ikke nevnt" spill EDIT: Jeg gleder meg til det selv uansett hva andre måtte mene om det. Endret 25. februar 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 25. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2015 Neida, jeg plukket opp humoren, men jeg syntes det er unødvendig med den typen humor i en tråd som egentlig handler om helt andre ting. Ikke at jeg kan bestemme selvsagt, men det er nå min mening Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 26. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2015 Hva tenker dere om Final Fantasy Type 0 HD som kommer ut? Og noen som skal ha FFX og X2 til PS4 når den kommer ut? Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 26. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2015 Hva tenker dere om Final Fantasy Type 0 HD som kommer ut? Og noen som skal ha FFX og X2 til PS4 når den kommer ut? Ser veldig frem til Final Fantasy Type O HD synes det ser ganske interesant ut og ja skal også Final Fantasy X/X2 HD Remaster til ps4 når den kommer siden jeg ikke har ps3 lengre og de er to av mine favoritt spill i serien. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 26. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2015 Som gammel Final Fantasy-fan skal jeg selvfølgelig teste Type-O. Om jeg vil like det vet jeg ikke; generelt har jeg ikke altfor gode erfaringer med FF-spinoffs. FFX og X2 gidder jeg neppe å kjøpe til PS4 siden jeg allerede har det til PS3 og rundet X på nytt i fjor. Jeg regner med at den grafiske forskjellen også er marginal; det er begrenset hvor mye man får oppskalert et PS2-spill, og jeg har ingen tro på at de vil gjøre noe fra grunnen av. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2015 Det som er idiotisk er at man kun får tak i demoen til FF XV hvis man kjøper (forhåndsbestiller?) Type-O. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2015 Ser veldig frem til Final Fantasy Type O HD synes det ser ganske interesant ut og ja skal også Final Fantasy X/X2 HD Remaster til ps4 når den kommer siden jeg ikke har ps3 lengre og de er to av mine favoritt spill i serien. Det han sa. Forhåndsbestilte Collector's edition for lenge siden allerede, soundtrack + 200 siders manga er greit å ha. ^_^ X og X-2 er også to av mine favoritter, men usikker om jeg kjøper dem til PS4 også, kanskje senere på tilbud. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 26. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2015 Dragon Age Inquisition digital deluxe til 379,- på PS store, måtte bare handle Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 27. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2015 Dragon Age Inquisition digital deluxe til 379,- på PS store, måtte bare handle bra pris for ett bra spill, fikk platinum ett par dager siden Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 27. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2015 Det som er idiotisk er at man kun får tak i demoen til FF XV hvis man kjøper (forhåndsbestiller?) Type-O. Ja, men jeg er ikke sikker på om jeg vil ha demoen. Ofte er det bedre å stupe rett inn et spill uten å vite så mye på forhånd. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 27. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2015 Dragon Age Inquisition digital deluxe til 379,- på PS store, måtte bare handle Anbefaler dette spillet for de som er interessert i oversiktlige åpne verdener med innhold og D&D-inspirert RPG. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 27. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2015 DAI er ikke akkurat open world. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 27. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2015 Dragon Age Inquisition digital deluxe til 379,- på PS store, måtte bare handle Anbefaler dette spillet for de som er interessert i oversiktlige åpne verdener med innhold og D&D-inspirert RPG.Kjøpt og lastet ned, blir spennende... :-) Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 27. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2015 Dragon Age Inquisition digital deluxe til 379,- på PS store, måtte bare handle Anbefaler dette spillet for de som er interessert i oversiktlige åpne verdener med innhold og D&D-inspirert RPG.Kjøpt og lastet ned, blir spennende... :-) Ikke last ned oppdateringen hvis du kjøpte deluxe edition. Er en møkkabug som gjør at du fort ikke får spilt om du ikke pauser alle andre nedlastingene til spillet enn selve hovedfila. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå