Gjest Slettet+981234789 Skrevet 23. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2015 det verste som er, er jo å spille et kjedelig spill alt for lenge Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 23. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2015 Ikke i The Order sitt tilfelle. Her snakker vi om 6-9 timer totalt, som inneholder forferdig mye cutscenes. Vi er nok nede på (evt under) call of duty X SP tid. Vil dere ha betalt 600,- bare for å spille COD SP? Vel, jeg kjøpte Ghosts til fullpris, og har ennå ikke brukt mer enn noen minutter på MP. Snur man på flisa så ville jeg ikke betalt 600 kr bare for å spille CoD MP. Så det det koker ned til er hvor godt man nyter den tiden man bruker på å spille. Hvis et spill er 7 timer og man nyter alle 7 så er jo det en bedre opplevelse enn et spill som er 20 timer langt og man bare nyter 8 av dem. Slik er det med CoD MP for meg, det varer teknisk sett i hundrevis av timer, men etter 2-3 så er jeg lei. 5 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 23. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2015 Støtter oppunder Rider of Reason her.. Når det gjelder spill og priser, synes jeg helt ærlig de er relativt billige.. Om man bruker 600 kroner på et spill som man bruker 6 timer på, så vil det koste en 100 kroner i timen for god underholdning, gitt at man liker spillet, selvfølgelig. Et spill er sjeldent 6 timer langt, og er i de aller fleste tilfeller mye lengre.. 12 timer, så er det kun 50 kroner timen, osv.. 60 timer, 10 kroner, osv. Spill er, synes jeg, billige. Det er jo et lite forbehold om at man faktisk nyter spillet. Har man ikke kontroll og vil ha absolutt alt av nyheter som kommer, så blir det jo sykt dyrt, og da har man heller ikke tid til å spille alt. Det er et problem opp til hver enkelt. Men, pris per underholdningstime i spill, synes jeg er faktisk nokså rimelig. I hvert fall ikke dyrt / overpriset. Om The Order 1886 klokker inn på 9 til 12 timer, cutscenes eller ikke, så er det helt grei pris i min bok. Og de som har spilt spillet, ser ut til å kose seg de "få timene" det gjelder. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2015 (endret) I eks. den beste spillopplevelsen jeg har hatt på mange år så var gode cutscenes avgjørende for opplevelsen. TLOU:RM. Ellers dreiet jo spillet seg mest om å drepe masse folk og zombies fra lokasjon A til Å. Høres kjent ut?. Endret 23. februar 2015 av Theo343 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 23. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2015 Angående priser, så har spill bare blitt billigere og billigere. De har slett ikke fulgt lønnsutviklingen ellers og koster det samme i dag som på begynnelsen av 90-tallet, da 600 kroner var mye mer penger enn i dag og enkelte titler var helt oppe i 700-800 kroner. Å betale 500-600 for 5-10 timers underholdning er i dag ingen dårlig deal, relativt sett. Selv synes jeg det bare er en fordel at spillene ikke er paddet for å bli lengst mulig, men at det faktisk er mulig å gjennomføre en del spill i løpet av et år selv om man jobber fullt. 2 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2015 Jepp, det er grunnen til at jeg la fra meg DA3, GTAV og mest sannsynlig kommer til å kjøpe TW3 på 50% tilbud i beste fall. Lenke til kommentar
solz Skrevet 23. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2015 Ikke i The Order sitt tilfelle. Her snakker vi om 6-9 timer totalt, som inneholder forferdig mye cutscenes. Vi er nok nede på (evt under) call of duty X SP tid. Vil dere ha betalt 600,- bare for å spille COD SP? Vel, jeg kjøpte Ghosts til fullpris, og har ennå ikke brukt mer enn noen minutter på MP. Snur man på flisa så ville jeg ikke betalt 600 kr bare for å spille CoD MP. Så det det koker ned til er hvor godt man nyter den tiden man bruker på å spille. Hvis et spill er 7 timer og man nyter alle 7 så er jo det en bedre opplevelse enn et spill som er 20 timer langt og man bare nyter 8 av dem. Slik er det med CoD MP for meg, det varer teknisk sett i hundrevis av timer, men etter 2-3 så er jeg lei. Akkurat, samme her. Koste meg med Ryse når det kom, men skulle nok ventet til det havnet i en tilbudskorg. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 23. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2015 Jepp, det er grunnen til at jeg la fra meg DA3, GTAV og mest sannsynlig kommer til å kjøpe TW3 på 50% tilbud i beste fall. Ja, padding er et spesielt stort problem med rollespill, som ofte reklamerer med lengde. Når jeg hører "50+ hours of gameplay" spør jeg med en gang hva det er som ligger i de 50 timene; hvis det er å samle 100 av 100 røde blomster og blå steiner så tar jeg heller til takke med 25 timer med kvalitetsinnhold. Sidequestingen i DA3 var forferdelig lite interessant. DA1 gjorde det riktig med å ha en mye strammere og historiefokusert opplevelse som la opp til flere gjennomspillinger - om man ønsket. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2015 Jeg håper virkelig at The Order 1886 får leve videre, ekstremt mye potensiale og spillet var jo bare helt dritlekkert grafisk og art-style sett. Lengden på spillet var egentlig helt god, hovedproblemet mitt er replayability, jeg vet nå at jeg vil få servert den eksakt samme opplevelsen en gang til; i tillegg til at mengde gameplay er vel tynt. At noen anmeldere gir det 2, 3 og 4 av 10 er rett og slett latterlig. Mellom 5 og 7 vil jeg si passer godt, et relativt godt spill med mye uutnyttet potensiale og en del merkelige designvalg. 1 Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 23. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2015 For meg virker det litt absurb å bryte ned et spill i hvor lenge jeg hadde kontroll over karakter vs cutscenes. Når jeg spiller/ eller er ferdig med et spill så er det om jeg koste meg/hadde det gøy som betyr noe, ikke hvor mange minutter cutscenes det var. Jeg kan storkose meg med spill som både har og ikke har cutscenes, men så liker jeg også et bredt utvalg av spillsjangre. 2 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 23. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2015 (endret) Jepp, det er grunnen til at jeg la fra meg DA3, GTAV og mest sannsynlig kommer til å kjøpe TW3 på 50% tilbud i beste fall. Ja, padding er et spesielt stort problem med rollespill, som ofte reklamerer med lengde. Når jeg hører "50+ hours of gameplay" spør jeg med en gang hva det er som ligger i de 50 timene; hvis det er å samle 100 av 100 røde blomster og blå steiner så tar jeg heller til takke med 25 timer med kvalitetsinnhold. Sidequestingen i DA3 var forferdelig lite interessant. DA1 gjorde det riktig med å ha en mye strammere og historiefokusert opplevelse som la opp til flere gjennomspillinger - om man ønsket. Helt enig! Et spill bør vare like lenge som utviklerens gode ideer, og ikke ett sekund lenger. The Witcher 3 har jeg troen på at skal klare å gi oss interessante ting å gjøre. Min erfaring er at også mer mundane samlequester kan bli morsomme hvis spillet klarer å holde deg engasjert gjennom historiefortelling. The Witcher 2 hadde noen quests som ikke hadde de mest interessante oppgavene i seg selv, men man hadde likevel lyst å fullføre oppdraget for å se hva som skjedde videre. Du kan ofte kamuflere fetch quests med engasjerende, cinematisk historiefortelling. Endret 23. februar 2015 av Jakoozie Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 23. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2015 Tja, for et rent action spill så er 6-9 timer en ok lengde, stort sett kommer jo en ok multiplayer i tillegg. Nå er jo faktisk usikker på hvorvidt det er mp i 1886, men tidsmessig ut av det jeg leser her så er rundt 7 timer ok for slike spill for midt vedkommende. Hadde derimot rpg spillene vært i den lengden hadde jeg klaget, men som sagt, det er til sjangeren. Ikke i The Order sitt tilfelle. Her snakker vi om 6-9 timer totalt, som inneholder forferdig mye cutscenes. Vi er nok nede på (evt under) call of duty X SP tid. Vil dere ha betalt 600,- bare for å spille COD SP? Har du noen gang spilt Metal Gear Solid 4? Det har vel aldri før og etter kommet noen spill som kan slå det på antall cut scenes og filmtid vs gameplay. Spiller du på easy løper du gjennom spillet på 3-4timer, men hvis du ser alt av scener så slår du fort ihjel 15-16 timer. Jeg vil spille 1886, men venter til det kommer på tilbud iløpet av påska eller sommer. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2015 Hvis ikke utgivere og utviklere blir utsatt for terrorangrep fra spillpressen og fanbois før den tid... Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 23. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2015 Noen som har et svar her? Hvorfor får jeg ikke dette våpenet? Jeg har DLC pakken... Nå fungere det ihvertfall :-) Ser flere har spilt med denne lenge før meg ihvertfall.... Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 23. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2015 Hvis ikke utgivere og utviklere blir utsatt for terrorangrep fra spillpressen og fanbois før den tid... Litt avhengig av hvilke selskaper det er snakk om hadde jeg ikke nødvendigvis fordømt handlingen. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 23. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2015 Hva har skjedd med ps3 som tidligere kunne dra ps2 spill? Har den andre versjonen med 60gb som jeg tidligere har spilt ps3 spill på. Fatter ikke hva som skjer siden ps3 klarer ikke å lese noen av spillene jeg har prøvd. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2015 De fjernet den prosessoren ganske raskt. For øvrig feil tråd Mer info: https://support.us.playstation.com/app/answers/detail/a_id/232/~/play-playstation%2Fplaystation-2-games-on-playstation-3-system Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 23. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2015 Hva heter de "hattene" som man kan ha på spakene? Virke som at kontrolleren min synger på siste verset, og da tenkte jeg å teste ut dette når jeg kjøper ny. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 23. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2015 Control cap eller thumb grips tror jeg Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 23. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2015 Control cap eller thumb grips tror jeg Takk skal du ha. Begge ga treff på Ebay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå