Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt klart at dette var et spill som ikke var noe særlig vitsen å skaffe seg på dag 1. Venter til tilbudsdisken, har ingen behov for å spille et spill med så lite gjennspillingsverdi.

 

Har enda mer lyst til å kjøpe og spille igjennom Last of Us på nytt til PS4 for fullpris enn å kjøpe meg dette til fullpris.

Lenke til kommentar

Kjekt at jeg har sluttet å forhåndsbestille spill. Etter bommerten med Watch Dogs fikk jeg nok.

Neste spillet å glede seg til nå er Uncharted. Håper det lever opp til det jeg håper at det blir.

Ellers syns jeg 7-8 timer er en grei lengde dersom det er bra innhold. Ikke så gla i at spillet dras unødvendig ut i tid bare for å hale ut tiden...

Lenke til kommentar

Skuffende at spillet ikke får bedre anmeldelser. Personlig så gleder jeg meg like mye som før disse anmeldelsene dukket opp. Mye pga jeg har hele tiden hatt en viss anelse om hvilke type spill dette ville bli.

 

Det jeg liker med spill er at spill kan være akkurat hva det vil. Det er ingen mal som alle må følge. Jeg ser at flere anmeldere deler et slikt syn men samtidig er litt for opphengt i denne malen.

 

Jeg blir ihvertfall å spasere til butikken i morgen for å plukke opp The Order.

Endret av LarZen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skuffende at spillet ikke får bedre anmeldelser. Personlig så gleder jeg meg like mye som før disse anmeldelsene dukket opp. Mye pga jeg har hele tiden hatt en viss anelse om hvilke type spill dette ville bli.

Det jeg liker med spill er at spill kan være akkurat hva det vil. Det er ingen mal som alle må følge. Jeg ser at flere anmeldere deler et slikt syn men samtidig er litt for opphengt i denne malen.

Jeg blir ihvertfall å spasere til butikken i morgen for å plukke opp The Order.

Helt enig. Er slik det har blitt med alt. Er den malen annerledes så går det galt. Men herregud så folk lar seg rive med hva spill får i karakterer. Godt at jeg ikke er like opphengt som mange andre er.

 

Jeg har gitt spill som har 70-85% i snitt av brukere/spillmedia på meta/gamerankings som jeg har gitt 4/10, gud så mye dritt jeg har spilt som har fått altfor høye karakterer. Smaken er som baken og den er todelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...