Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

5 timer er lite. Uavhengig av hvor episke disse timene er. 12 timer er også lite. Et standard spill i disse dager burde ha kanskje 20 timer innhold som IKKE inkluderer "sank 100 gjemte fjær", "klar brettet på nytt under 5 minutter uten å løsne et skudd" osv etc..

Inntil vi får digital returordning så jeg kan returnere korte spill etter å ha runda dem på en kveld så gidder jeg ikke å kjøpe dem uansett hvor episke de er..

20 timer på et linært spill? Da hadde jeg daua av kjedsomhet og uten tvil ikke fullført spillet :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det er klart, men det er jo lineært historiemessig, om enn ikke spillestilmessig. Hvis du vil ha et 100% lineært spill, så snakker vi vel gamle C64-spill.

Sant nok, The Order er en korridor skyter med en lineær story, men valgene innenfor rammene de gir deg virker til å være minimale, bytte våpen og kanskje noen oppgraderinger.

Lenke til kommentar

Opp med vanskelighets graden og ta seg tid til å finne alt som er i spillet så blir det nok gjerne 1-2 timer mer. Sett på litt av spillet nå og det ser helt rått ut altså. Som en interaktiv film. Jeg elsker spillene til Telltale så det her ser ut som noe jeg virkelig kommer til å kose meg med.

Men blir ikke å kjøpe det til fredag...venter en stund å ser om det er mye bugs å dritt først.

EDIT: Er noen artikler som hevder en har brukt 18 timer på høyeste vanskelighetsgrad og ved å se og finne alt i spillet. Synes det høres litt drøyt ut om spillet er 5 timer langt på normal og en bare løper igjennom...

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Utrolig skuffende, for noen måneder siden når de la ut trailere og gameplay klipp gledet jeg meg som en liten UNGE. Det varer vel i ca 5.timer og 30 minutter, i følge youtubere som har spilt det, jeg begynte å lurte når jeg så en youtuber la ut hele playlisten med The Order, også stod det " Part 6 ENDING " jeg tenkte dette må være feil, men så ut som det var helt riktig. Jeg kommer nok til å prøve spillet en gang, men er KJEMPE GLAD for at jeg ikke har forhåndsbestilt spillet.

Om the Division blir skuffende og kommer jeg til å legge meg ned, vært utrolig mye skuffende spill i det siste. Altså skuffende forholdt til forventningene man har....

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt tankegangen her slik... Hvorfor være kjempe skuffet over et spill som varer i 5 timer? Hva om spillet er kjempe gøy i 5 timer?

Jeg ville heller spilt et spill som var kjempe gøy i 5 timer en noe som varer i 15 timer. Og hvor 5 timer er kjempe gøy. 6 timer er helt ok på kanten til kjedelig og 4 timer rett å slett kjedelig og ekstremt repetitivt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

EDIT: Er noen artikler som hevder en har brukt 18 timer på høyeste vanskelighetsgrad og ved å se og finne alt i spillet. Synes det høres litt drøyt ut om spillet er 5 timer langt på normal og en bare løper igjennom...

Letemanien og det å stange i veggen i spill er desidert det siste jeg gidder i gjøre om dagen i hvertfall. 5 timer er jaggu meg på grensen. Får ta en revurdereing om jeg gidder å kjøpe dette til fullpris. Homeworld remaster er rett rundt hjørnet også..der går det fort noen timer.

5 timer totalt altså? Inkludert mellomsekvenser? Høres ikke bra ut..

EDIT: får ikke sjekket ut klippet over, men er der her han rusher igjennom stort sett? D er det jo klart man høvler av noen timer på den måten..

Her er det bare å vente på omtalene rett og slett. Ikke mange dagene igjen nå!

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...