Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hater spill som haler ut lengden kunstig, bare for å ha et tall å skryte av. Jeg liker fokuserte spill uten fyllmateriale, og kvalitet er alltid viktigere enn kvantitet.

Når det er det en smertegrense for hvor mye jeg er villig til å betale "per time", nesten uansett hvor bra spillet er. Hvis The Order er 4-5 timer langt kommer jeg ikke til å kjøpe det til fullpris.

Men her tror jeg PC-priser har bortskjemt meg.

Lenke til kommentar

@Larzen. Jepp. Det kommer an på hva slags gamer du er. Jeg gidder aldri runde spill flere ganger. Skal du spille gjennom det igjen på høyere vanskelighetsgrad eller noe så er det plutselig mer gangbart.

Men hvis The Order er 4 timer langt, og jeg kjøper det til 495, så betaler jeg jo nesten 125 kroner timen for å spille det. Det synes jeg er litt mye.

Men så er det sjeldnere og sjeldnere at jeg kjøper spill til fullpris nå.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Ryktes at The Order er VELDIG kort,

http://www.gameranx.com/updates/id/26610/article/rumor-the-order-1886-is-only-three-hours-long-claims-european-insider/

Husk saltspaden.

Håper ikke dette er helt riktig, ellers rakner det for meg. Har heldigvis ikke forhåndsbestilt dette da.

Har ikke helt trua på at det er så ille da.

Sia det er Petter som har diska opp med denne info'en trur eg man bør satse på ei tønne med salt.

Lenke til kommentar

Elles bryr eg meg katten om lengda på ei spill bare spillet er bra. Mange spill er faktisk herlig å spille gjennom fleire ganger slik som Journey.

Men er greit skuffa over Evolve og tviler på at The Order 1886 vil innfri mine krav. Blir vel å skaffe det på billigsalg neste år ein gang.

Lenke til kommentar

At The Order som har et så stort budsjett og som blir sett på som en av de største eksklusivene til PS4 i år bare varer tre timer, det har jeg vanskelig å se for meg.

Bare det ikke blir som The Saboteur og Pandemic Games, lager noe spreng godt, og så lukkes studioet.

Edit: Pandemic Studios er vel mer riktig.

The Saboteur var fantastisk. Synd det ble så oversett.

Lenke til kommentar

Men er greit skuffa over Evolve og tviler på at The Order 1886 vil innfri mine krav. Blir vel å skaffe det på billigsalg neste år ein gang.

Likte du ikke Evolve altså? Jeg har vært i alpha og beta og ble ikke helt blåst av stolen. Men såpass at jeg synes det virker som et multiplayer spill med potensiale..

Virker som det er litt dybde i skills og samarbeid mellom hunterene. Og at det å spille samens med noen fast og med stemme kommunikasjon kan være en artig greie.

Lenke til kommentar

Evolve er et godt spill i seg selv, men DLC policyen til Turtle rock / K2 får meg til å ikke ha litt lyst å gi de et singla øre.

Helt enig ang DLC galskapen dem har. En kan vel bruke over 1000kr på DLC dritt om jeg ikke har lest feil? Er kvalmt rett å slett... Men da kan en kjøpe spillet og ignorere alt av DLC. Det sender to signaler. Det første at det er trygt for utviklere å satse på spill litt utenom A4 normen.

Og for det andre at dem ikke gidder å bruke tid å resurser på å lage DLC i neste spill da omtrent ingen brukte ei krone på det uansett...

Men dessverre så er det nok alt for mange som kjøper DLC så dette faenskapet vil nok ikke bli borte... :(

Lenke til kommentar

Hvilket spiller forholdsvis liten rolle hvis alt du har lyst til å gjøre er å tilbringe tid på skipet :)

Men seriøst, du må gjøre en del vanlige oppdrag for å unlocke hele havområdet og sånt.

Mm riktig. Spilte det litt på PC og synes mange av landoppdragene var kjedelig og skulle ønske jeg kunne være på sjøen uten å måtte løpe rundt i gater i timesvis.

Hadde håpet det kom en slags "pirates" modus til Black Flag etterhvert hvor man hovedsaklig forholder seg på sjøen og kun går i land for å hente forsyninger, besetning osv.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Evolve er et godt spill i seg selv, men DLC policyen til Turtle rock / K2 får meg til å ikke ha litt lyst å gi de et singla øre.

Helt enig ang DLC galskapen dem har. En kan vel bruke over 1000kr på DLC dritt om jeg ikke har lest feil? Er kvalmt rett å slett... Men da kan en kjøpe spillet og ignorere alt av DLC. Det sender to signaler. Det første at det er trygt for utviklere å satse på spill litt utenom A4 normen.

Og for det andre at dem ikke gidder å bruke tid å resurser på å lage DLC i neste spill da omtrent ingen brukte ei krone på det uansett...

Men dessverre så er det nok alt for mange som kjøper DLC så dette faenskapet vil nok ikke bli borte... :(

dlc`ene i evolve ligger allerede i spillet, så de tar betaling for ting som man allerede har innstallert/lastet ned, kjøper man en dlc så blir den bare aktivert ingame uten noen form for nedlasting....

Så ett spill til 5-600kr + 1000-1200kr i dlc`er er uaktuelt for de fleste regner jeg med....

Spillet er gøy i coop og online, men ikke bra nokk til å rettferdigjøre prisen, så må si jeg misliker bare mer å mer retningen flere av spillutviklerne velger

Regner med evolve dør ut ganske kjapt viss de fortsetter slik (ender vell som titanflopp gjorde)

er selv halvveis lei spillet etter bare 2-3 dager, alt for lite variasjon i maps og gamemodes

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...