Jakoozie Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Håper ikke eg får samme konsoll tilbake heller igrunn Men får eg tilbake en brukt som er fikset da eller en ny? Hvis de swapper den så får du en reparert, "brukt" konsoll. Dessverre. Jeg leverte inn en maskin med defekt bluray-drev, og fikk tilbake en maskin som bråkte helt sinnsykt. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Noen som har et svar her? Hvorfor får jeg ikke dette våpenet? Jeg har DLC pakken... Lenke til kommentar
uggy Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Noen som har et svar her? Hvorfor får jeg ikke dette våpenet? Jeg har DLC pakken... Noe med level du er i kanskje .. ikke vet jeg altså. Bare et forslag Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 (endret) Er på Prestige 5 Level 47. Det er vel kanskje ikke så mye det? Hvilke level må ei ha? Endret 9. februar 2015 av ray001 Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Resident Evil Remaster går så det suser "We’re pleased to confirm that the recently released Resident Evil has become Capcom’s fastest selling digital title in history across North America and Europe. The title which launched on January 20th has also broken the record for the biggest selling day one digital title on the PlayStation Network." Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 (endret) Det var akkurat det jeg ønsket, og ville høre! Da er det bare å få fingen ut med Zero og selvfølgelig en remake av RE2 Endret 9. februar 2015 av Mala Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Håper de ser at det er marked for denne type spill da og at neste spill i serien har fokus på skrekk, overlevelse og gåteløsning. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Det var akkurat det jeg ønsket, og ville høre! Da er det bare å få fingen ut med Zero og selvfølgelig en remake av RE2 Heller RECVX enn REZ. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Hvorfor ikke begge når vi først er i gang Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Håper de ser at det er marked for denne type spill da og at neste spill i serien har fokus på skrekk, overlevelse og gåteløsning. Og en fin pacing, som blander disse sammen til en god opplevelse. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Noen som har et svar her? Hvorfor får jeg ikke dette våpenet? Jeg har DLC pakken... Har du season pass? Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Noen som har et svar her? Hvorfor får jeg ikke dette våpenet? Jeg har DLC pakken... Har du season pass?Jepp Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Jeg googlet. Det er et problem på alle konsoller, og har enda ikke blitt fikset (de har hatt to måneder på seg, har de ikke?). 1 Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 ole_m_svendsen om noen spiller BF4, lara croft eller noe lignende. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 https://twitter.com/willydearborn/status/564986050255130624 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Nice find. Håper det kommer flere animerte i fremtiden, også. Min våte drøm er en animert Cantina fra SW med masse små detaljer eller en skyline med masse lys. Eller bouncende pupper. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Nice find. Håper det kommer flere animerte i fremtiden, også. Min våte drøm er en animert Cantina fra SW med masse små detaljer eller en skyline med masse lys. Eller bouncende pupper. +1 på siste setning der :-P Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Sende mai til PS support og høre? Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Hvis man har kjøpt alle spillene sine via psn og skal selge Playstationen, blir de spille borte eller ligger de på konsollen slik at en eventuelt ny bruker får glede av spillene? Takk Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Spill som er kjøpt via PSN følger vell PSN-kontoen?Det er vell største ulempen med å kjøpe spill via PSN, da det "ikke er verdt" noe når du selger dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå